F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo hallo,

Ligt iedereen nu voor pampers op de bank?

Hier wel een beetje. Vrijdag feestje gehad en na een nacht van 4 uur ben je toch wel brak en katerig. Dan nog weer een verjaardag dus we zijn een beetje moe nu.

Floor is gelukkig weer helemaal beter. Nu is Tim ziek. Toen we gisteren om 11 uur naar huis gingen was hij heerlijk aan het kletsen en zingen in de auto. We komen thuis en hij kotst alles onder. Nu nog heel erg tam. Wij zijn zelf ook niet lekker. Mijn nek doet zeer en mijn keel ook enorm. Ach ja, gaat wel weer over.

Lau, ik denk dat Floor ook zoiets drinkt op een dag. Misschien gaat ze nu weer iets meer eten drinken. Vandaag was ze wel aan het inhalen vooral vanavond. Had ze 150 gram groente gehad en ze bleef maar huilen in bed. Heeft ze nog 200 ml melk gedronken. Morgen ga ik echt consequent beginnen met brood.

Ga nu nog even op de bank hangen. Kamer is al in kerstsfeer, morgen nog even samen met Tim afmaken.
Nic, beter thuis de boel onderkotsen dan in de auto... Zoals Daan vorige week deed. We ruiken het nu nog De rest van de week ging wel goed, maar gisteren heeft hij weer een aantal keer de zooi ondergespuugd, niet zo'n succes. Vandaag ook nog een beetje tam, maar het lijkt wel wat beter te gaan. Het avondeten is er nog ingebleven in ieder geval.

Met Tessel gaat het wel weer beter, daar sloeg vorige week zaterdag de antibiotica ineens aan, en die is vervolgens aan het inhalen geslagen. Morgen nog even naar het cb voor wat prikken, die was ik begin december vergeten

Verder alles goed hier, zo lekker naar bed. Dinsdag nog bij een huis kijken, en ik voel me daar wel prettig nerveus over. Zal wel een linkje in de ak zetten als het echt wat is.

Ff ego, maar nog wel een voor de mama van Nitro
Nogsteeds zieke kindjes hier dus...Lasse is gelukkig weer opgeknapt, papa en mama ook. Vandaag ook maar weer eens aan de slag dus. Helaas wel gehoord dat die leuke baan aan mijn neus voorbijgegaan is. Nouja, geen drama natuurlijk.

Tieg, spannend, weer een huis kijken. Ben benieuwd naar je linkje hoor.

Rustig hier verder...
ha chica's,

De verkoudheid / ziekte is hier ook heen overgewaaid. Allemaal snip verkouden en ella twee dagen hoge koorst gehad. Maar die is gelukkig weer opgeknapt.

lau, wel jammer van de baan. Maar wat je nu doet bevalt toch ook nog wel?

Tieg, kotskindjes zijn niet fijn! Ik zal het afkloppen want dat valt hier gelukkig meestal wel mee. En huis kijken, spannend!! Dalen de huizenprijzen al?

Nico, nachten van 4 uur, pff en dan met een kater erbij. NIet fijn. Maar reden is natuurlijk wel leuk! Hoop dat je verder niet ziek wordt. Hier huis ook in kerstsfeer. Tenminste een kerstboom, verder niet eigenlijk. Kindjes vinden dat trouwens helemaal geweldig, echt leuk.

Dok, gaat t nog steeds goed zonder speen? Wel superstoer dat ze in een keer zonder kan!

Josje, wat een superstoere dochter heb jij zeg! Echt leuk zomaar stoer liedjes gaan zingen. En ook knap dat je bij de geitenwollesok weg bent en het nu zelf aan kan. Toch goed hoe je dan toch relatief snel zelf de dingen weer onder controle krijgt. Knap hoor!

Casey, hoe is t bij jou? Nog een beetje tijd voor t forum tussendoor? Ben jij dicht tussen kerst en oudenieuw?

Marlee, verlof? Al aan t genieten? Hoop dat t goed blijft gaan met de eiwitten, moet je nu nog voor extra controles?

Hier gaat t verder wel ok. Twee keer superschrik moment met Milan dit weekend. Eerste keer was vrijdag. Schoonpapa was er en zat met de kids te spelen, ik schenk borrel in en thee voor mezelf en omdat ik milan van iets moest redden zet ik even mn thee laag en vergeet het vervolgens... ahh, dus 3 minuten later, hard gegil. heeft ie de thee over zich heen gegooid. Echt super schik, dus binnen 2 seconden in de wasbak onder de kraan en het viel gelukkig 100% mee, beetje rooie vingers aan een kant, en de volgende dag al niets meer van te zien.

Schrikmoment 2: lief en ik moesten groot geval naar boven sjouwen dus lief zet traphekje al open terwijl ik nog even met kids aan t spelen ben. Alleen wist ik niet dat hekje open was. Dus ik liet milan gewoon wegkruipen. Even later gehuil. Zit meneer op de bovenste trede van de trap.

Dat was een beetje te veel schrik voor t weekend geloof ik.

En verder ook allemaal minder nieuws, want mn moeder was zo ziek van de chemo dat ze ook de medicijnen niet binnen kon houden .Dus die is twee dagen opgenomen geweest in t ziekenhuis, maar nu gelukkig weer thuis.

Maar doordat wij allemaal zo superverkouden zijn konden we ook niet op ziekenbezoek. Dus dat is wel vervelend.
mmm, schreef ik net dat ella opgeknapt was, komt ze hardstikke ziek terug van t kdv. Daar rond half vijf helemaal ingestort en net had ze 39.8!

gelukkig kan man morgen thuis werken, en hopelijk knapt ze snel op.
Nitro, je verdiend wel een dikke knuffel zeg Wat een schrik zeg. Dus Milan kan ook al de trap op. Gelukkig is alles goed afgelopen.

Je moeder heeft dan wel een hele hefitge chemo zeg dat ze er zo ziek van is geworden. Is ze nu weer thuis? En dan ook nog niet eens op bezoek kunnen.

Tieg, bah kots in de auto. Was ook wel blij dat het hier niet in de auto was gebeurd maar op het kleed vond ik toch ook niet fijn. Dat krijg je ook niet 123 schoon. Ruik het gelukkig niet meer. Ik spray er dan wel robijn refresh overheen.

Lau, fijn dat jullie weer opgeknapt zijn, mag ook wel weer. Jammer van die baan. Weet je ook waarom je het niet geworden bent?

Wij zijn heir dus wel allemaal ziek. Behalve Floor dan. Bedankt Lau voor het stokje Tim had vandaag ook koorts en heeft eigenlijk niets gegeten. R heeft veel op bed gelegen en ik heb de kids in de gaten gehouden en iedereen een beetje verzorgd. Ik zal wel helemaal instorten als de mannen weer beter zijn. Ik leef op paracetamol. Mijn nek doet enorm zeer en mijn keel ook, slikken is echt geen pretje. Hoop dat we aankomende nacht gewoon kunnen slapen. Vannacht zijn we 2 uur met Tim bezig geweest voordat hij eindelijk weer ging slapen en toen was hij nog erg vaak wakker. Morgen waarschijnlijk nog wel een dagje thuis (met Tim).

Floor doet het wel super, die kan morgen lekker naar de opvang.
Wat fijn he de winter Tijd voor meer zon
Beetje zon zou inderdaad wel wenselijk zijn nico. Emma en ik zijn van nature al van die bleekbekkies!

Nitro jeetje....die chemo is ook wel rommel hoor. Kreeg ze Zofran of Kytril tegen de misselijkheid? In de meeste gevallen werkt dat wel aardig. Gelukkig is ze nu weer thuis. En dat Milan boven aan de trap zat jeetje.......dat hebben we hier ook een keer gehad toen Emma nog klein(er) was: je schrikt je helemaal lam!

Emma liet vandaag een boek op haar voet vallen, met de punt naar beneden natuurlijk. Groot alarm hier! Wat zal dat zeer hebben gedaan.

Verder weer heul veul achter de naaimachine gezeten, nog even en ik kan wel minder gaan werken (keep on dreaming). Ben al bijna door mijn aankleedkussenhoezen heen. Had vandaag een bestelling uit Belgie! Gelijk flink verkocht jeetje....het zal wel met de feestdagen te maken hebben.

Ik ga nog even op de bank tv kijken! Toedels!

Jos
hoi allemaal

durf bijna niet te komen, ben bang dat jullie me aansteken!

hier gelukkig niet al te veel ernstigs. ik snel duizelig en jesse nog steeds nergens last van. silvan nog steeds diarree, maar na googlen denk ik dat hij wel eens peuterdiaree kan hebben. dus mag ie eigenlijk geen diksap/ (appel) sap hebben, maar hij blieft miks anders (dan vliegen de flessen door de kamer) Hoop wel dat dat gaat helpen, want sommige dagen blijf ik wassen!

nitro das schrikken zeg! gelukkig met sissers afgelopen. en wat ontzettend naar voor je moeder. en dat jullie er niet bij kunnen zijn. flink stomen, luuf en otrivin!!

josje, cool dat het lekker gaat! zo wel grappig zijn ale je zou kunnen minderen. stoer dat je het nu zonder GWS doet!

ik duik bed in, nog 4 dagen en dan 2 weken VAKANTIE!!!! heerlijk, kijk er echt naar uit!

beterschap allemaal!
Hallo,

Ik geloof dat we hier allemaal weer (bijna) beter zijn. Tim is gewoon naar de opvang want dat is echt een straf voor hem om niet te gaan. Waarschijnlijk eet en slaapt hij daar ook beter dan thuis. Hij had ook geen koorts meer en heeft vanmorgen wel iets gegeten. Gisteren wilde hij overdag absoluut niet slapen want het was licht. Hij ging pas liggen op de bank toen we zeiden dat hij anders zeker niet naar 't grut kon. Toen heeft hij 3 uur geslapen en vanmorgen ook tot kwart voor 8. HIj vertelde meteen dat hij lekker geslapen had vanmorgen.

R is ook weer werken maar ik moest nog thuisblijven vandaag. Had het met paracetamol ook wel gered op het werk maar misschien wel beter een dagje thuis zonder anderen om te verzorgen. Heb wel het gevoel dat ik spijbel ondanks dat ik net zo wit ben als dit reactie schermpje. Moet ook blijven drinken want doe ik dat een half uur niet dan is slikken een probleem. Maar mijn hoofd en oren ontploffen niet meer meteen als ik buk, nu pas na 5 seconden

Cees, lastig als Silvan niets anders wil. Ik probeer Floor nu ook andere dingen te geven dan melk maar volgens mij wil ze de thee en diksap nog niet. Water gaat ietsje beter. Is ook weer wennen natuurlijk.

Josje, klinkt super zeg met je webshop. Hoor wel vaker dat het rond de kerstdagen drukker is. Hoewel bij die vriendin van mij die ook dit jaar een webshop is begonnen (augustus) loopt het nog niet echt. Wel jammer, ze heeft mooi spul. Hoop voor haar dat het nog op gang komt.
Hoi Nico,

Ik weet natuurlijk niet wat voor budget je vriendin te besteden heeft, maar ze zou een kleine google adwords campagne kunnen laten beginnen. Kun je helemaal zelf regelen, is niet moeilijk. Je kan zelf bepalen hoeveel je max. per klik wilt betalen en wat je zoekwoorden zijn. En wat je max. per maand wilt besteden. Ik merk dat ik daar ook klanten vandaan haal. Je kan elk gewenst moment de campagne onderbreken. Ik activeer mijn campagne bijvoorbeeld alleen in de weekenden of avonden, omdat ik denk dat mensen dan uitgebreider te tijd nemen om de site te bekijken.

En ik adverteer me helemaal suf op gratis advertentiesites. Ook op hele kleine onbekendere sites. Je weet nooit waar het goed voor is! Kost wel ontzettend veel tijd overigens! Ik wil haar wel een lijstje met sites sturen als haar dat wat lijkt.

Wel jammer dat het nog niet zo goed loopt. Misschien kan ze iets met deze tips.....

Groetjes
Hola,

De ziekenboeg is hier weer op volle sterkte. Net met beide bij de huisarts geweest. Ella heeft een luchtweginfectie en nu antibiotica en die is ook echt ziek, wil niets en gaat om alles huilen. Milan weer koorts maar wel redelijk vrolijk verder en ik super verkouden en ook verder niet lekker. Fijn zo'n dag.

Josje, heb net nog even op je site gekeken, ziet er echt goed uit. En leuk dat het zo goed loopt!

Marlee, hoe is t bij jou? Volgens mij heb je ondertussen wel al meldplicht!!!!

Nico, wel goed even een dagje alleen thuis zodat je echt kan uitzieken! Anders blijf je toch rennen.

Casey, wat vervelend die duizeligheid, lage bloeddruk? Kijk je wel uit!!
Hoihoi,

Josje, bedankt voor de tips. Zal eens vragen wat ze doet aan reclame maken. Dat lijstje mag je me anders wel mailen als je wilt dan stuur ik het naar haar door.

Nitro niet fijn zeg. Zo kom je zelf ook neit aan je rust toe. Dat komt toch pas als de kids het huis uit zijn. Een dagje voromezelf was wel fijn. Nu vanmiddag en morgenvroeg nog werken en dan lekker 2,5 week vrij. Morgen dus ook even naar de ikea.

Ik hoop dat jullie snel weer opknappen.
Hoi

Nitro wat balen dat ze zo ziek zijn. Vooral voor Ella...

Heeeeerlijk Nic, dat dagje voor jezelf, lijkt voo rmij al weer eeuwen geleden... J&S gaan in kerstvakantie 2 dagen naar KDV, super dat dat kon. Maar dan ben ik bang dat ik nog niet echt wat voor mezelf kan doen, omdat vriendlief dan ook vrij is, en knullig is, als hij alleen moet klussen..

Als het mee zit, komt onze trap vh weekend!!! Kunnen we met de kamers van de jongens bezig, eindelijk!

En ik ga naar Jan Smit. Niet omdat ik fan ben, maar ipv een zieke vriendin. Eens kijken of t wat is. Ken niet zoveel nummers, maar sfeer schijnt leuk te zijn.

En dan nog vraagje: hoe eten jullie kids? Jesse zegt bij voorbaat bij het warm eten dat ie iets niet lust. Krijg er heel weinig in. CB had al eens gezegd dat kinderen wel wat kunnen lijden, maar ik vind het nu zorgelijk worden. Overdag eet ie goed, gewoon brood ed. Krijgt weinig snoep oid. Ook geen drinken voor het eten. Maak er gezichtjes van, helpt ook niet. Vandaag kreeg ik m zover wat boerenkool te eten, mocht ie daarna een "stoer" flesje drinken (mini bidon) Ging met lange tanden op.

Ik dacht altijd dat ik best streng was, maar hij komt steeds verwender over....

Moederschap is nog zo makkelijk niet....
Hoihoi,

Hier geen ziekenboeg, ik ben alleen nog een beetje verkouden. Maartjes gemekker van de laatste dagen (nachten..) kwam idd van tandjes: 2 tegelijk!

Wat betreft eten begint Lisa de laatste tijd ook vaak met: Ik wil niet eten, ik wil nog tv kijken/spelen/boekje lezen..

Gisteren met lange tanden een half bordje op. Papa zei: Je hoeft niet meer, maar als je straks in je bedje honger hebt, heb je pech!

Om 19.30u: Papa ik wil nu wel eten! Papa: 'en dan heb je...'

'Pech gehad' antwoordt ze..

Vandaag toch eieren voor haar geld gekozen en goed gegeten.

Weer een grappig moment: Papa had een popnageltang gekocht, Lisa meteen haar pop gehaald om de nageltjes te laten knippen

Mar, hoe gaat-ie nou?

Nitro wat schrikken met die kleine kabouter! Doet hij veel dingen die Ella niet deed? Ik ben bang dat wij met Maartje ook wat meer te stellen krijgen en alsnog het hele huis zwaar moeten beveiligen.

Is je ma weer wat opgeknapt, voor zover mogelijk tijdens een chemokuur?
Hier is de ziekenboeg gelukkig weer over bijna, alleen manlief is nog niet helemaal in orde, maar gaat wel steeds beter.

Nina eet ook bijna niets savonds hoor, zegt inderdaad ook bij voorbaat als dat ze niet hoeft te eten. Maar we maken er geen strijd van ofzo hoor, zetten gewoon eten voor haar neer en als ze het niet opeet dan heeft ze verder gewoon pech dus inderdaad. Meestal is het na 1 of 2 happen afgelopen. Wat er wel redelijk ingaat is gebakken aardappeltjes, stukjes worst (saucijsjes) en gek genoeg spercieboontjes en broccoli. Maar dan nog niet veel hoor, paar happen maar. Toetje krijgt ze wel gewoon altijd, die eet ze ook wel op, maar het is maar zo´n klein danoontje, dus niet heel veel ofzo. Ach, ze wordt nooit wakker van de honger snachts dus het zal wel goed zijn.

Fruit eet ze wel heel goed, ik zorg er ook altijd voor dat ze zeker 2 stukken binnenkrijgt op een dag, soms meer. Boterham eet ze sochtends een halve tot een hele en in de lunchtijd 1 hele. Op kdv krijgen ze er meestal wel 2 in. Dan krijgt ze nog een keer een koekje of een soepstengel ofzo tussendoor en dat is het dan. Niet heel veel. Ze weegt ook al heel lang zo rond de 12 kilo nu, komt niet echt aan ofzo.

Nitro, hoe is het met je moeder?

Marlee, hoe is het? Toch niet stiekum al bevallen he?

Josje, wat fijn dat je winkel zo goed werkt. Ik zal ook nog eens gaan kijken, die hoezen zijn natuurlijk ook leuke kadootjes!

Over grappige opmerkingen gesproken, Nina kwam gisteren bij me en zei Mama, ik stink als een beer ... poepluier dus.
Nog 1 dag werken en dan vakantie!

Heb ik mss ook wat meer tijd om hier rond te hangen!

How is everbody doing? Al wat aan t opknappen, vooral bij familie Nitro?

Tieg, had je die bezichtiging al gehad, of was dat volgende week?
goodmorning,

Casey wat heerlijk! bijna vakantie! Lief kwam gisteravond ook zo thuis, 2 weken vrij! Ik helaas niet...

waar zou marlee toch uithangen? toch niet stiekem al bevallen?

Ella eet 's avonds meestal ook erg weinig, maar krijgt idd later ook niets anders mee (wel nog een toetje). Ze moet van ons wel een hapje proeven, maar als ze niet wil, dan niet.

Dok, goeie van die popnagels zeg!

en wordt maartje ook zo'n acrobaat? Milan is echt 10 x erger dan ella wat dat betreft.

Met de ziekenboeg gaat t de goede kant op. Ella knapt met de antibiotica snel op en krijgt weer aardig praats. Milan nog wel koortsig maar wel vrolijk en ik knap ook op.

Mn moeder is nu ook weer heel redelijk opgeknapt. We gaan zo meteen samen een pruik bij haar laten aanmeten en dan op hoedjesjacht.

Dames, fijne dag!
Hey, hallo..

Ben er nog en met baby in de buik. Heb niks teruggelezen dus sorry ....

Gaat allemaal goed, maar erg druk met van alles en nog wat. Kom gewoon niet toe aan internetten. Ben het wel goed zat aan het worden, maar ben maandag 37 weken en toen werd Marius geboren.. Dus heb goede hoop dat het niet al te lang gaat duren.

Vandaag nog even 2 uur op kantoor en dan ben ik er echt klaar mee...

Ga proberen straks wat terug te lezen.. Hoop dat het met iedereen goed gaat..

Lau, binnenkort wat afspreken??
Nitro, gaat dat al zo snel joh, die haaruitval bij je moeder? Fijn dat ze weer aardig is opgeknapt. Is ze ook een beetje positief zelf?

Heeft de vk iets gezegd over de kans dat deze eerder komt ook Marlee? En tuurlijk spreken we snel wat af, denk alleen dat ik dan gelijk kraamkado mee kan nemen Volgende week gaat mij niet lukken, misshcien de week erna?

Oh Cees, lekker zeg, vakantie. Begrijp dat je moet klussen met vriend. Maar lukt het niet om in ieder geval 1 dag helemaal voor jezelf te houden als kids naar creche zijn?
Nitro, wat erg van je moeder... . Hoop dat het snel wat beter gaat!!

En bij iedereen een ziekenboeg, hier ook helaas. Al gaat het bij ons ook weer beter..

Cees, lekker twee dagen vrij!! Je moet er wel een beetje van gaan genieten, hoor!!

Is prima Lau... Ik hoop dat je een kraamcadeau kan meenemen ..

Geen idee of deze echt eerder komt, al loopt hij weer iets voor en zit mijn buik ook helemaal vol.. Hij is in ieder geval al helemaal ingedaald en gisteren had ik toch iets van een soort oefenweeen.. (of zo iets)... Ik dacht dat ik minder onzeker zou zijn bij de tweede, maar twijfelde gisteren toch of het nou weeen waren of niet.

Oh Jos, ga ook even kijken in je webwinkel. Ben heel benieuwd.

Tieg, hoe was het huis??
He fijn Marlee, dat deze nog in je buik zit... Nog even laten zitten hoor Nog even lekker rustig aan doen Gaat Marius nog naar het kinderdagverblijf ook al heb jij verlof?

Nitro, fijn dat het wat beter gaat met je moeder. Hoe is ze er onder?

Lau, Lasse al tandjes? Hier heeft Tessel d'r eerste kies inmiddels, maar ze heeft er meer last van dan Daan gehad heeft.

Nic, ook weer helemaal opgeknapt?

Cees, fijn de trap! Lukt het wat met de kamers? En hoe gaat het nu qua financiering, past dat ook nog een beetje? Of gaat de bouw daardoor wel minder hard?

Dok, lekker zeg, die praatjes Daan kwam woensdag met de mededeling dat hij kikkertjes gegeten had op de creche. Een blik op het bord leerde dat het kikkererwten waren

Ziekenboeg is hier aardig opgeknapt, man is deze week nog 2 dagen thuis geweest. Daan is nog wel wat aan het kwakkelen, hij klaagt over keelpijn, maar laat verder weinig merken. Wel eet hij ook slecht op het moment, nauwelijks iets 's avonds. Hij is op het moment dan ook hartstikke mager, heeft weinig spek over

Huis weet ik nog niet. Het stond hartstikke vol, en daardoor was het lastig om er doorheen te kijken. En omdat man niet echt fit was, er op de heenweg file stond en we daardoor iets te laat waren, Daan en Tessel ook mee waren hebben we niet echt rustig kunnen kijken, en daardoor voelt het nog niet top. Ik ben over andere huizen wel enthousiaster geweest. Dus we twijfelen nogal. Plus dat het ook nog even lastig wordt om vrij te nemen voor een 2e bezichtiging. Zal zo wel de link even ind e ak zetten.

Nu lekker naar bed, heb geen zin om te gaan trainen. Morgen nog weer een druk dagje, even shoppen met man, en 's avonds uit eten met een vriendengroep. Ben benieuwd...
Wordt een beetje sloom topic hier, he? Toen ik nog de enige was die 1x per week langskwam, viel het niet zo op.. Maar met Vish nog maar weinig hier en Casey zo hard aan het werk...

Iedereen verder ook druk met 1 of 2 (of 3!) kindjes en werk erbij. Wel jammer! Maar ik kan er niks van zeggen, kom zelf ook maar 1 of 2x per week langswippen en heb niet altijd iets bijzonders te melden. Gelukkig bevalt Marlee binnenkort, dus we moeten wel vaak komen checken hoe het ervoor staat!

Ik heb trouwens vandaag een tuigje gekocht om Maartje in de kinderstoel te houden. Ze staat nu steeds binnen een paar seconden rechtop en omgedraaid erin! Levensgevaarlijk, en Lisa heeft dat nooit gedaan. Ik ben benieuwd wat ze verder nog gaat uitspoken aan kattekwaad wat haar zusje nooit gedaan heeft... (plantenbakken leeggraven, keukenkastjes leegruimen, bladzijden uit boeken scheuren/inkleuren, dat soort dingen)

Vanochtend schoot de spit weer eens in mijnijn rug! Ik heb het al 2x eerder gehad (weten jullie nog?), dus wist meteen waar ik aan toe was

Maar ik deed niks raars (vorige keer had ik een zware Bouvier opgetild, eigen schuld...) Gelukkig gaat het alweer beter (1e keer had ik 2 weken last!) en het was geen werkdag gelukkig. Ik schuifel als een oud wijf met een bochel door het huis.

Papa en kinders zijn gezellig naar opa en oma tot morgen, dus ik heb het rijk alleen en kan ook heerlijk uitslapen! MMMMmmm! Moet alleen een beetje aan de boekhouding werken, da's minder..

Hier ook nog altijd huizenjacht. Leuk huis gezien, maar dat was na een paar dagen al boven de vraagprijs verkocht! Vonden wij dus niet alleen.

Ik heb ook weer op een huurhuis gereageerd, zag er ook wel aardig uit om een poosje in te wonen. (tot de huizenprijzen wat gaan zakken hier)
Ja tis hier wel stilletjes! Maar ben er zelf ook schuldig aan, houd zo weinig tijd over om relax te forummen...

Marlee, doe jij wel kalm aan. Nu moet je echt nog genieten hoor van 1 kindje. Straks wordt het veel drukker.

Wat leuk om te lezen dat al die 2e kindjes zo snel zijn en van die stuntkinderen. Bij Silvan net zo. Klimt overal op! En hij loopt al een paar passen los. Elke dag wat meer. Mèn wat gaat t toch snel. Ook zegt ie al Boesj (poes), mama, mem, bawl, bobbou (bob de bouwer) daa (dank) en auw....

Ik heb ook tuigje gekocht, maar dan voor een biggetje. Die is te klein voor de wei, omdat ze onder schrikdraad doorloopt, dus vanochtend heeft vriend (!) met haar buiten in tuin gelopen. Zag er aandoenlijk uit!

Iemand al Speculoos gehad? Uit de pot wel lekker, maar vind het op brood wat minder. Kids vinden t niks.

Ow en Jesse is nu ziek aan t worden. Nare hoest, rode plekjes op de rug en 39.3 graden (zal ondertussen wel opgelopen zijn) Fijn begin van de vakantie... En Sil nog steeds diarree, maar niet meer met onverteerde stukjes.

Leuk die huizenkijkers, linkjes in AK graag, vind ik leuk om te zien. Tieg, ik vind die jullie hebben bekeken er best aardig uit zien, alleen leek t of je achetrburen heel dicht op je wonen?
Oeps, zie dat ik ook al een aantal dagen niets van me heb laten horen. Wel meegelezen maar dat zien jullie natuurlijk niet.

Marlee, fijn om van je te horen. Gelukkig beeb nog op zijn plek. Morgen 37 weken dus dan heb je meldplicht (de rest van ons ook zodat je ziet dat we op de tribune zitten). Kan me voorstellen dat je het zat bent. Je hebt nogal een drukke tijd gehad zeg.

Cees, lekker dat Jesse en Silvan 2 dagen naar de opvang kunnen. Hopelijk schieten jullie dan even op met klussen en heb je ook nog tijd voor jezelf. EWn wat gaat Silvan hard zeg, al een beetje loslopen. Ze worden dan zo groot

Zo te horen moet ik oppassen met Floor want een tweede is dus een stunter of een doerak.

Hoop dat Jesse snel opknapt.

Dok, het is toch wat dat jij ons topic hoog moet houden

Dus Maartje zit nu ook vastgegespt. Doe rustig aan met je rug hé.

Lau, man ondertussen toch nog opgeknapt? En Lasse al een tand? Dat had ik gemist, echt waar?

Geef je nu nog bv nu het zo erg teruggelopen is doordat je ziek was?

Tieg, jammer dat het huis zo vol was.

Balen dat Daan zo mager is geworden en zo slecht eet. Kan me voorstellen dat je graag wat meer spek ziet bij hem.

Hier gaat het avondeten van Tim ook erg wisselend. De ene keer eet hij zoveel dat hij van ons moet stoppen. De andere keer gaan er net 2 happen in. Toetje krijgt hij wel altijd als hij wil, hoort gewoon bij de maaltijd. Brood eet hij meestal wel erg goed.

Bij Floor wisselt het ook heel erg. Op moment drinkt ze nog geen 600 ml per dag. Ze krijgt 3 flessen van ieder 200 ml maar er blijft minstens 1 keer 50-100 ml over. Fruit en groente ieder ongeveer 100 gram. Brood wil nog niet maar we blijven proberen. Zodra ergens maar een klein friemelstukje in zit dat werkt ze dat eruit. Yoghurt gaat er wel in maar nog niet van harte maar zijn we net mee begonnen. Verder wil ze niets anders drinken, geen water, diksap of thee. Over een week naar het cb, dan maar eens vragen. Ze poept en plast goed dus ze zal wel voldoende binnen krijgen.

Heb de weightwatchters maar weer eens op de pc gezet. Wil toch eindelijk de laatste 1,5-2 kg eraf (of 3 na de feestdagen)

Ben trouwens te laat met rijbewijs verlengen. Hij loopt de 24ste af en kan de 30ste pas de neiuwe ophalen. Heb ik dus mooi een bob met de kerst We hoeven gelukkig bijna niet te rijden dan.

Heb afgelopen vrijdag ook eens met R gepraat. Zat er weer helemaal door. Dan loop ik te snauwen op Tim en daar moet ik weer van janken. We hadden vrijdag ook eters. R zei wel dat ik er veel werk van gemaakt had en dat het erg lekker was. Dat is al fijn.

Hij zei ook dat ik een geode moeder was. Toen ik zei dat ik het allemaal niet voor elkaar kreeg met alles regelen zei hij dat het prima ging. Heb toen maar gezegd dat dat dus neit zo was want dat ik er echt door zat. Hij gaat nu meer helpen, ook met dingen regelen voor de bruiloft maar vooral alle dingen thuis.

Gisteren zijn we een dagje naar de winterefteling geweest en vandaag lekker thuis. Gewoon bezig met de kids en verder niets moet. Is wel lastig voor mezelf om dingen een beetje los te laten maar is vandaag goed gelukt. Nu nog volhouden. Ik moet voor mezelf de lat niet zo hoog leggen dat scheelt ook al veel.

NU lekker een paar dagen vrij zonder kids dus kan heerlijk shoppen (vooral voor mezelf) en nog wat voor de kerst. Dinsdag gaan R en ik even lekker samen lunchen.

Geloof dat ik nu wel weer genoeg over mezelf gelult. Ik ga naar bed toe. Truste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven