beste intercontinentale maatschappij

12-12-2008 22:33 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
N.a.v Elninjo's topic ben ik erg beniewd naar wie jullie als de beste nomineren.....

Die van mij is Singapore airlines die staat echt met stip op nummer 1! werkelijk niets is te gek aan boord,genoeg beenruimte(zelfs als je economy zit),je krijgt genoeg eten en drinken en super vriendelijk personeel en ga zo maar door. Ik kan echt niets negatiefs bedenken over deze maatschappij.

Hooters Air, de lekkerste stewardessen.
quote:Frances01 schreef op 13 december 2008 @ 18:48:

ik ben naar dubai geweest met klm en had wel een pvsJa, dat is met een 777 of met een MD11, die hebben allemaal pvs, ik heb het over de 747. die heeft het dus (nog) niet.
quote:liubi schreef op 13 december 2008 @ 19:40:

@Mayou, broerlief werkt bij de KLM. Ik wil 'm niet afvallen Maar ik heb met andere maatschappijen geen ervaring. Maar met de KLM was altijd alles prima in orde.Dat weet ik, kan ik me nog herinneren van een ander topic

Volgens mij schreef je daar ook dat je even niet mee mocht omdat je zwanger was. Ben je al bevallen ondertussen??
quote:Odesa schreef op 13 december 2008 @ 12:46:

[...]Ja, maak er maar een grapje van.Hartelijke excuses Maar Onur Air is nog steeds het beste wat me ooit is overkomen, Je gaat je leven steeds meer waarderen, op een of andere manier.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Odesa schreef op 13 december 2008 @ 12:46:

[...]Ik heb doodsangsten uitgestaan en de sterward die tegenover me zat ook. Die werd groen en geel en begon te zweten bij de landing...echt heel eng....Weet je zeker dat dat niet door jou kwam? Tegen mij zaten ze namelijk voluit te knipogen
@Mayou, hihi, ja ben inmiddels bevallen van een zoontje. Thanx! Hij ligt hier in z'n KLM romper haha.
Wij hebben een keer een nachtvlucht gemaakt van Leningrad naar Moskou, met Aeroflot. Dat was ook geen feestje.

Tijdens het opstijgen, vliegen en landen stonden er passagiers in het gangpad. Met bagage en al.

Geen instructies gehad over wat te doen in geval van ..........

Het raampje naast me was aan de binnenkant afgeplakt met wat tape.

Ik heb de hele tijd geluisterd of ik de motoren nog kon horen.

We kregen midden in de nacht een glaasje ranja, dat dan weer wel.

Ik heb totaal geen vliegangst en heb veel gevlogen met diverse maatschappijen, maar wat was ik blij toen ik weer vaste grond onder mijn voeten had!
Een en ander is toch altijd wel afhankelijk van de service die je krijgt aan boord Daarom staat MA op 1. 1 keer met KLM naar Kenia gevlogen: was prima. Al moet ik zeggen dat we bij de nooduitgang zaten, is altijd prettig met veel ruimte. BA vond ik prima, Cathay juist gemiddeld: niks bijzonders.
quote:Missisauga8888 schreef op 14 december 2008 @ 12:48:

Wij hebben een keer een nachtvlucht gemaakt van Leningrad naar Moskou, met Aeroflot. Dat was ook geen feestje.

Tijdens het opstijgen, vliegen en landen stonden er passagiers in het gangpad. Met bagage en al.

Geen instructies gehad over wat te doen in geval van ..........

Het raampje naast me was aan de binnenkant afgeplakt met wat tape. We kregen midden in de nacht een glaasje ranja, dat dan weer wel. Goed verhaal
Hooters Air, ik blijf er bij.

KOMT IE !!

En Taca Airlines heeft ongekende service, die brengen je tot op het parkeerterrein.

BA en Cathay zijn gelijkwaardig voor mij.

Ik vond over het algemeen Cathay beter, luxere vliegtuigen en vriendelijker personeel maar het eten vond ik echt vies (overal van die vieze aziatische kruiden doorheen wat het gruwelijk verpestte) dus dat trekt het dan weer gelijk met BA.
Ik heb dit jaar met Malaysian Airlines gevlogen (prima maatschappij). Vorig jaar met Cathay Pacific gevlogen en de service was top! Kregen sokken, tandenborstel, nootjes in een zakje, dus voor mij staat Cathay Pacific op 1 qua service, beenruimte en vriendelijkheid van het personeel.
Bij de KLM kreeg ik een huisje
Ik vond Martinair tot nu toe het beste, als je een upgrade doet naar comfort class althans. Echt meer dan voldoende beenruimte, mijn dochter kon op een dekentje op de grond voor mijn voeten slapen zelfs. En het personal entertainment vind ik ook fijn.
Als ik entertainment wil ga ik wel naar het theater.

Als ik lekker wil eten ga ik wel naar een restaurant.

Een vliegtuig is slechts een vervoermiddel en je krijgt waar je voor betaalt.
Precies. En we betalen voor tieten!
Precies. Bij Hooters Air krijg je waar voor je geld.
's maar goed dat ze in een drukcabine zitten, anders ontploffen de meisjes.
Het lijkt me heerlijk om net als de stessen van Hooters, te werken in zo'n shirtje! Ik heb het altijd zooooooo warm in m'n blousje en rok van de KLM. Niet zomaar een beetje warm, maar echt soms naar worden van de warmte :(
quote:Lizzl schreef op 15 december 2008 @ 19:54:

Het lijkt me heerlijk om net als de stessen van Hooters, te werken in zo'n shirtje! Ik heb het altijd zooooooo warm in m'n blousje en rok van de KLM. Niet zomaar een beetje warm, maar echt soms naar worden van de warmte :(

Persoonlijk vind ik alleen dat broekje dan weer wat minder... Zouden die meiden geen last hebben van een vliegbuik?

Valt niets te verbergen....
quote:Quinty schreef op 15 december 2008 @ 20:02:

[...]

Persoonlijk vind ik alleen dat broekje dan weer wat minder... Zouden die meiden geen last hebben van een vliegbuik?

Valt niets te verbergen.... Nee, dat broekje zie ik ook niet zitten En inderdaad... hebben zij geen vliegbuik? Misschien dragen ze wel een superstrakke step-in Ik zwel al op als een blowfish als ik alleen al een vliegtuig zie Maar dat komt misschien omdat ik het heb gehad met vliegen (is weer een ander verhaal)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven