beste intercontinentale maatschappij

12-12-2008 22:33 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
N.a.v Elninjo's topic ben ik erg beniewd naar wie jullie als de beste nomineren.....

Die van mij is Singapore airlines die staat echt met stip op nummer 1! werkelijk niets is te gek aan boord,genoeg beenruimte(zelfs als je economy zit),je krijgt genoeg eten en drinken en super vriendelijk personeel en ga zo maar door. Ik kan echt niets negatiefs bedenken over deze maatschappij.
Malaysian en Singapore airlines, beide erg goed.

Thai (airlines?) vond ik ook prima. Erg vriendelijke stewardessen ook en prima eten en beenruimte.

Ik vlieg nooit van mijn leven meer met Vietnam airlines. We hebben er een korte lokale vlucht mee gehad, maar ik ben nog nooit zo bang geweest. Een gammel zeer lawaaierig vliegtuig (je hoorte telkens alles kraken) waarbij de vleugels een lapjesdeken van aan elkaar gemaakt plaatwerk was. Tevens ging er later het 'gerucht' dat de monteurs van die vliegtuigen er zelf niet in durfden te gaan zitten. Maar de vraag in hoeverre dat waar is (ws hebben die monteurs daar het geld niet voor), maar goed. Ik was blij dat we weer veilig aan de grond stonden...
British Airways. Continental is ook wel goed. American Airlines vond ik vreselijk. De binnenlande vluchten in Ecuador zijn hilarisch met een klein broodje (5cm) en de deur open naar de cockpit. KLM is ook wel ok, maar daar vloog ik enkel mee naar Frankrijk. Meeste kan ik me niet echt herinneren want vliegangst en pillen er voor.
Malysian Airlines prima service aan boord. Mooi vloot, aardig personeel. (2x meer gevlogen)

Vluchten zijn echter geregeld overvol waardoor het nogal eens voorkomt dat je niet mee kan.

KLM tot nu toe voor mij de beste maatschappij. Nog nooit vertraging gehad, altijd prima eten, bagage tot nu toe binnen 10 minuten op de band. (6 keer mee gevlogen)

Minpuntje, dat ze op de 747 nog met oude toestellen vliegen.

Ronduit de slechtste Martinair met stipt op 1. Nog nooit op tijd vertrokken. (gemiddeld 6 tot 8 uur vertraging gehad) Geen tot weinig eten op intercontinentale vlucht. (was vanaf de Dominicaanse Republiek, problemen met catering dus alleen lunch dat uit 1 broodje zonder beleg bestond) Geen respons op klachten.

Geen service. (6x mee gevlogen)
Toch wel heel grappig vooral soms de tegenstrijdige meningen maar ik merk dat o.a. Singapore Airlines er behoorlijk goed voor staat(hoe kan het ook anders)....
quote:DTJ schreef op 17 december 2008 @ 12:10:

Ik vlieg nooit van mijn leven meer met Vietnam airlines. We hebben er een korte lokale vlucht mee gehad, maar ik ben nog nooit zo bang geweest. Een gammel zeer lawaaierig vliegtuig (je hoorte telkens alles kraken) waarbij de vleugels een lapjesdeken van aan elkaar gemaakt plaatwerk was. Tevens ging er later het 'gerucht' dat de monteurs van die vliegtuigen er zelf niet in durfden te gaan zitten. Maar de vraag in hoeverre dat waar is (ws hebben die monteurs daar het geld niet voor), maar goed. Ik was blij dat we weer veilig aan de grond stonden... Ik deel deze ervaring. Vloog 1,5 jaar geleden met Vietnam Airlines van Danang naar Saigon, een keer en nooit meer!! De roest zat aan de binnenkant van het vliegtuig. Brr.....
quote:deedee007 schreef op 24 december 2008 @ 15:53:

Ronduit de slechtste Martinair met stipt op 1. Nog nooit op tijd vertrokken. (gemiddeld 6 tot 8 uur vertraging gehad) Geen tot weinig eten op intercontinentale vlucht. (was vanaf de Dominicaanse Republiek, problemen met catering dus alleen lunch dat uit 1 broodje zonder beleg bestond) Geen respons op klachten.

Geen service. (6x mee gevlogen)Volgens mij is Martinair 'n charter en geen lijnvlucht. Die laten ze altijd wachten op vliegvelden als 't druk is omdat de lijnvluchten wél zo mogelijk op tijd moeten vertrekken omdat anders hele vluchtschema's in de soep lopen.
quote:DTJ schreef op 17 december 2008 @ 12:10:

Malaysian en Singapore airlines, beide erg goed.

Thai (airlines?) vond ik ook prima. Erg vriendelijke stewardessen ook en prima eten en beenruimte.

Ik vlieg nooit van mijn leven meer met Vietnam airlines. We hebben er een korte lokale vlucht mee gehad, maar ik ben nog nooit zo bang geweest. Een gammel zeer lawaaierig vliegtuig (je hoorte telkens alles kraken) waarbij de vleugels een lapjesdeken van aan elkaar gemaakt plaatwerk was. Tevens ging er later het 'gerucht' dat de monteurs van die vliegtuigen er zelf niet in durfden te gaan zitten. Maar de vraag in hoeverre dat waar is (ws hebben die monteurs daar het geld niet voor), maar goed. Ik was blij dat we weer veilig aan de grond stonden... Grappig! Ik heb juist heel ontspannen gezeten bij Vietnam Airlines. Vond het prima en stap zo weer in.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven