Napraattopic 66
zaterdag 10 september 2016 om 09:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 14 september 2016 om 17:55
woensdag 14 september 2016 om 17:58
quote:Oudblond schreef op 14 september 2016 @ 17:40:
En ik was net zo stom om het topic ' man wil altijd sex' te openen. Iris haar mossel gaat in deze warmte open in zee. Eh: voor de juiste man.
Tjongejongejonge. Get a room and get to it or get over it. *Sorry Drake*Ja hahahaha. En dan advies geven daar. Ze klinken wel ervaringsdeskundig.
En ik was net zo stom om het topic ' man wil altijd sex' te openen. Iris haar mossel gaat in deze warmte open in zee. Eh: voor de juiste man.
Tjongejongejonge. Get a room and get to it or get over it. *Sorry Drake*Ja hahahaha. En dan advies geven daar. Ze klinken wel ervaringsdeskundig.
woensdag 14 september 2016 om 18:00
woensdag 14 september 2016 om 18:05
quote:Star schreef op 14 september 2016 @ 17:59:
Kolere OB, ik wil net gaan eten.Ik ook Mea culpa mea maxima culpa voor het lezen van dat topic. En ik kon het echt niet alleen behapstukken, ik moest er wat mee om ook maar een sprankje hoop te krijgen dat de (beelddenker) verkregen info niet hoeft te leiden tot jarenlange therapie.
Kolere OB, ik wil net gaan eten.Ik ook Mea culpa mea maxima culpa voor het lezen van dat topic. En ik kon het echt niet alleen behapstukken, ik moest er wat mee om ook maar een sprankje hoop te krijgen dat de (beelddenker) verkregen info niet hoeft te leiden tot jarenlange therapie.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 14 september 2016 om 18:16
woensdag 14 september 2016 om 18:21
woensdag 14 september 2016 om 18:30
woensdag 14 september 2016 om 18:30
quote:Star schreef op 14 september 2016 @ 18:21:
[...]
Is het nu eigen ervaring?Nee, nu strooit ze met onderzoeken zonder de bron te posten. Maar op het gebied van relaties en goeie seks ( lees ongeremd, zo'n beetje onbegrensd , met klaarkomen als bonus ) hoeft dat niet omdat zij onze goeroe is en er voor doorgeleerd heeft in de leerschool die het leven heet. Net zoiets als het clitoriaal gymnasium, maar dan heel anders.
[...]
Is het nu eigen ervaring?Nee, nu strooit ze met onderzoeken zonder de bron te posten. Maar op het gebied van relaties en goeie seks ( lees ongeremd, zo'n beetje onbegrensd , met klaarkomen als bonus ) hoeft dat niet omdat zij onze goeroe is en er voor doorgeleerd heeft in de leerschool die het leven heet. Net zoiets als het clitoriaal gymnasium, maar dan heel anders.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 14 september 2016 om 18:31
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 september 2016 @ 18:16:
Is het jullie ook opgevallen dat er tegenwoordig niemand meer positief opvalt ? Ze verzamelt nu negeertjes,. Ook doen haar zus en collega 's het niet meer als feitelijke feiten.Gebrouilleerd met zus natuurlijk, en geen collega's meer. De perfecte reden om je forumvakantie te beëindigen.
Is het jullie ook opgevallen dat er tegenwoordig niemand meer positief opvalt ? Ze verzamelt nu negeertjes,. Ook doen haar zus en collega 's het niet meer als feitelijke feiten.Gebrouilleerd met zus natuurlijk, en geen collega's meer. De perfecte reden om je forumvakantie te beëindigen.
woensdag 14 september 2016 om 18:33
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 september 2016 @ 18:31:
[...]
Gebrouilleerd met zus natuurlijk, en geen collega's meer. De perfecte reden om je forumvakantie te beëindigen.
Het eerste : klopt, maar weer bijgelegd. ( gisteren nog ergens gelezen )
Tweede : geen idee, zou goed kunnen.
[...]
Gebrouilleerd met zus natuurlijk, en geen collega's meer. De perfecte reden om je forumvakantie te beëindigen.
Het eerste : klopt, maar weer bijgelegd. ( gisteren nog ergens gelezen )
Tweede : geen idee, zou goed kunnen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 14 september 2016 om 18:48
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 september 2016 @ 18:30:
[...]
Nee, nu strooit ze met onderzoeken zonder de bron te posten. Maar op het gebied van relaties en goeie seks ( lees ongeremd, zo'n beetje onbegrensd , met klaarkomen als bonus ) hoeft dat niet omdat zij onze goeroe is en er voor doorgeleerd heeft in de leerschool die het leven heet. Net zoiets als het clitoriaal gymnasium, maar dan heel anders.Goedele is er niks bij.
[...]
Nee, nu strooit ze met onderzoeken zonder de bron te posten. Maar op het gebied van relaties en goeie seks ( lees ongeremd, zo'n beetje onbegrensd , met klaarkomen als bonus ) hoeft dat niet omdat zij onze goeroe is en er voor doorgeleerd heeft in de leerschool die het leven heet. Net zoiets als het clitoriaal gymnasium, maar dan heel anders.Goedele is er niks bij.