Entertainment alle pijlers

Pokemon Go 2

27-07-2016 22:27 2993 berichten
Het topic voor alle pokemon go spelers!

https://youtu.be/lrHJhKEtQEI

Voor alle tips, trucs, goede prestaties en frustraties over bugs en wegrennende pokemon!

Handige links:

Pokemon Go voor beginners

Pokemon Wiki
Alle reacties Link kopieren
Ik liep in mijn pauze zomaar tegen een Wigglytuff aan en daarna een Clefairy uit een ei. Een lekkere roze middag dus, beiden zijn nieuw en stonden hoog op mijn verlanglijstje.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Hahahaha "lopen" met een Diglet of een Magicarp
quote:safari schreef op 14 september 2016 @ 14:20:

[...]

oeh echt?

ik wil graag de laatste evolutie doen van Gastly (die heeft er twee; er zijn dus 3 Gastly-candy wezentjes).

bedoel je dat ik beter Haunter had kunnen kiezen (de eerste evolutie) dan Gastly, de oorspronkelijke pokemon?

kan t niet checken, al 2,5 km met Gastly opgetrokken, maar ik zal in t vervolg beter kijken voor ik een buddy uitkies!

Nee dat bedoel ik niet, met starters bedoelde ik de 3 pokemon waaruit je bij de start kan kiezen, dus Squirtle, Bulbasur en Charmander. Voor die 3 krijg je allemaal 1 candy per 3 km.

Het maakt niet uit of je Gastly of Haunter kiest, beiden krijg je 1 Gastly candy per 3 km.
quote:LadyPhoxy schreef op 14 september 2016 @ 15:29:

[...]

Nee dat bedoel ik niet, met starters bedoelde ik de 3 pokemon waaruit je bij de start kan kiezen, dus Squirtle, Bulbasur en Charmander. Voor die 3 krijg je allemaal 1 candy per 3 km.

Het maakt niet uit of je Gastly of Haunter kiest, beiden krijg je 1 Gastly candy per 3 km.ah ok! dankjewel!
spel er afgegooid en opnieuw proberen te installeren, maar ineens is mijn toestel niet meer compatible. heb gewoon android 4.4 dus begrijp niet wat er mis is :(
Je meent het..
quote:mrsbasswaldorf schreef op 14 september 2016 @ 16:48:

spel er afgegooid en opnieuw proberen te installeren, maar ineens is mijn toestel niet meer compatible. heb gewoon android 4.4 dus begrijp niet wat er mis is :(

Heb je een root/jailbreak toestel?

https://www.androidplanet.nl/apps/pokemon-go-root/
Nee, mijn telefoon is niets aan gedaan. heb nu via apk de vorige versie er terug opgezet en die werkt wel. Maar ik wil ook een buddie
Je meent het..
quote:lonelyryder schreef op 09 september 2016 @ 08:21:

[...]

En wat vond je man(?) van al dat vreemde volk over de vloer

1 ei moet nog 1 mtr. Die mogen de kids zo zien ploppen i/d auto.

Wij wonen niet samen dus veel te zeggen over wie ik (ont)vang heeft hij niet

En als hij er is doet hij net zo hard mee

Net terug van Frankrijk, veel ponyta's en eevee's en eindelijk een clefairy!

Helaas snorlax en lickytongue net gemist .
Net in de auto mocht oudste dochter even de Pokestops doen. Eigenlijk vindt ze het maar een stom spelletje en te gênant voor woorden dat haar moeder zich ermee bezig houdt. Op een gegeven moment werd ze helemaal enthousiast want ze had een superschattige Pokemon gevangen, het meest schattige wezen dat ze ooit had gezien. Ik natuurlijk enthousiast nieuwsgierig, bleek het een Weedle

Daarna gelukkig ook weer eens een nieuwe gevangen. Telefoon was eigenlijk buiten zicht maar in mijn ooghoek zag ik wat vliegen. Auto geparkeerd en met heel veel superballen een Skyther gevangen!
Leuk de update, ik ben weer aardig opgeknapt dus volgende week weer proberen een rondje te lopen. Kun je maar 1 keer voor een buddie kiezen of kun je ook een keer wisselen?
quote:mimami schreef op 14 september 2016 @ 18:39:

Leuk de update, ik ben weer aardig opgeknapt dus volgende week weer proberen een rondje te lopen. Kun je maar 1 keer voor een buddie kiezen of kun je ook een keer wisselen?Je kunt zo vaak wisselen als je wilt. Er zit een wisselknop bij
Zonder oorzaak geen gevolg
Je kunt wisselen met de buddies.

Sinds de update is het weer leuk om de weedles, pidgeys enz te vangen. Waar ik voorheen minstens 5 ballen nodig was, gaan de makkelijke pokemon weer met een of twee ballen in de bag.

Vandaag voor zoon een Mr Mime gevangen, zelf mijn eerste kabuto en mijn geodude kunnen evolven dankzij een ei.

Ik heb charmander als buddy gekozen, omdat ik daar nog 88 candy voor moet voordat ik die ooit kan evolven. Anders gaat het me nooooiiiiit lukken.
Top, bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag, ik ga eens even kijken, wel leuk weer iets nieuws. Waarschijnlijk ga ik in de herfstvakantie met zoon naar kijkduin, dan maar 3 uur reizen haha, lijkt ons alletwee leuk, nadeel dat we maar 1 mobiel hebben, hij heeft er nog geen, neem ik wel een boek erbij mee
Geen app update nog gehad, maar wel een Lapras van 825cp uit mijn 10 km ei. Ik ben nog niet zo'n hoog level, dus ben er super blij mee!

Verder niet veel bijzonders binnen geharkt. Mijn telefoonabonnement krijg ik pas volgende week of week erop, dus ben nu erg wifi-afhankelijk en dat is best naar in Amsterdam. Volgende week (of de week erop) ga ik helemaal los!
quote:teletascha schreef op 14 september 2016 @ 12:08:

Ja, rustig fietsen. En vaak stoppen, dan registreert ie wel bijna alles. Ik heb zo het grootste gedeelte van mijn eieren uitgebroed. Zelfs in de auto registreert ie best wel wat, vooral als als je een traject met wat stoplichten aflegt, of file ;)Haha als ik in de file sta, tik ik m ook gauw even aan. Laat de mobile viva brigade het maar niet horen.
Wat ik me btw wel afvraag,ik heb nu een bulbasaur als buddy. Ik heb nog maar 3 stuks candy dus ik heb er nog 22 nodig om m te evolueren. Dan moet ik dus 22x3 kilometer lopen als ik per 3 kilometer 1 candy krijg

Als ik dat bij al mijn buddy's moet doen, ben ik jaren bezig.

Ik las gisteren wel iets over extra candy voor je buddy bij pokestops maar nog niks van gemerkt.

Dus het idee is goed van het buddy systeem maar hoop dat ze t nog wel verder gaan verbeteren.
Ik denk dat de meeste de buddy gebruiken juist voor de pokemon waarvan je nog maar een paar candy nodig hebt.
Ik heb weken niet gespeeld door een bug waardoor pokestops niet werkte en pokemon continu van de kaart verdwenen. Afgelopen week af en toe weer eens geprobeerd (enthousiasme is wel erg gedaald na het afkicken, ik was voorheen bloedfanatiek) en het is niet meer zo erg als voorheen.

Zelfs 1 nieuwe pokemon gevangen Ik heb Clefairy gekozen als buddy, hoef maar 40 km af te leggen voor een evolve. En met de huidige staat van mijn gps-tracking gok ik op 100 km lopen.
Die waar ik nog maar een paar van nodig heb, hoop ik gewoon in het wild tegen te komen. Ik denk dat me dat bij charmie nooit gaat lukken :(
Mijn man gaat zo een rondje fietsen. Ik heb pkm op zijn telefoon gezet, zodat ie ponyita kan uitlaten

Daar moeten we er nog 24 van.
quote:Wintertime16 schreef op 14 september 2016 @ 19:57:

Ik denk dat de meeste de buddy gebruiken juist voor de pokemon waarvan je nog maar een paar candy nodig hebt.

Ja ik denk t ook.

Al was volgens mij de achterliggende gedachte dat t buddy systeem juist is om candy te verzamelen voor pokemon die je haast nooit tegen komt. Zodat je m (sneller) kan evolueren.

Bijvoorbeeld ik moet nog zo'n 150 magikarp. Maar die kom ik nog wel regelmatig tegen dus heeft geen nut om m als buddy te gebruiken.
Lijkt mij ook geen gezicht zo'n flapperende vis als buddy
nee idd.
quote:CherokeeRose1977 schreef op 14 september 2016 @ 20:20:

nee idd.Mijn zoon had idd ook als idee de magikarp. Nou, ik ga echt niet naast zo een vis lopen.
Ik vind de meter voor de buddy accurater dan het broeien van de eieren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven