Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Star, hoest nu eigenlijk met die collega + meisje?
Peas on earth!
Kess, krijg je daar een auto voor dan?

*rent naar boven*
Collega was vorige week ziek, had tips gemaild naar haar. Ze heeft ze gisteren gelezen en was er erg blij mee. Zou het naar huis mailen om even beter te lezen.
Star, ze mag me eventueel wel mailen als ze nog vragen heeft.
Peas on earth!
Lief van je, zal het doorgeven morgen!

Meisje zou gisteravond bij haar moeder en stief gaan eten, dus hoor morgen vast wel hoe dat gegaan is.
Ben benieuwd... vind het wel bewonderenswaardig van je collega dat ze zo'n 'open huis' heeft .
Peas on earth!
Ik ook, lieverd is het.
Ik ga nog even reclameblaadjes doorbladeren en dan lekker naar bed

Truste!
Peas on earth!
Gutenmorgen! Ich bin wieder an die arbeit.

KNO gedoe snokt.

Ierse kerstkaarten roelen.

Auto krijgen roelt nog veel meer.

Eowman kreeg een tafelkleed als kerstpakket Hij was érnstig teleurgesteld Ik vind hem dan weer wél erg mooi

Ik krijg volgens mij geen kerstpakket :(
Er staat bij nieuwe topics: Fruitzuurpeeling.

En ik lees steeds: Frituurpeeling

Of dát nou zo goed voor je huid is?
Peas on earth!
Eow, om frituurpeeling en snok-roelbericht

Een tafelkleed is wel heel magertjes.

Ik krijg em morgen, ben heel benieuwd. Die van vorige jaren hier klonken goed ļ

Sta, goed kerstpakket zeg. Fijn dat drie uur werken goed effect en om de bloembom.

Iersig kerstliedje ļ

Kess, voor je lieve en mooie KNO-mannetjes Zo krijg je dus een auto. Hmm. Tcoh vreemd, ik doe niet anders, maar nog geen auto gezien Heb nog geen rijbewijs ook, dus wellicht ligt het daaraan

Hoest bij jou op werk nu, Erwtelina?

Verhaal van Starcollega gemist denk ik.

Ik hoef vandaag maar halve dag. iER en ik hebben allebei vrij genomen vanmidaag. We gaan op nieuwe cd jacht (vinden onze collectie snokken ) en lekker uit luchen en beetje kerstkadootjes kopen enzo.

Hier op werk staat een enorme pot vol van die gespikkelde chocokerstkoekjes in vorm van klokjes en komeetjes. Slecht
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Hmm, Waarom staan er vierkantjes in mijn bericht?

*verdenkt kopiepeestgebeuren*

iER

Fijn dat het goed gaat Star, dat had ik nog niet gezegd.

Inad, het is wel een desígntafelkleed hoor Van de een of andere ontwerpert.

Lekker zo'n vrije middag!

Eowman is zielig. Die moet morgenvroeg om 6.30 op zijn werk zijn (en eerst 3 kwartier rijden) dan werken de hele dag, even naar huis en dan weer werken van 21.30 tot 00.30.... En vrijdag ook. Snokt echt enorm....
Haai Inadje

Ik doe werkgebeuren straks even in NS.

Bloembom is leuk
Peas on earth!
Jeee, Eow. Arme Eowman!! dAT SNOKT ECHT BUITENGEWOON. Oh Capslock, maar wel pASSEND

Voor Eowman.

Ik zal kijken in NS, eRWT (leuk man, die hoofdletterandersommering. Ik vind Kess vaak zo briljant, met haar ubercoole mottos en ideeen. Kess roelt en snokt nooit )

Ik moet nu vergaderen en dan vrij, dus bis spater!
iNAD.

KuT B3n iK w3eR e3N gRoL5sCH5LetjuH!
quote:Eowynn_ schreef op 17 december 2008 @ 07:44:

Er staat bij nieuwe topics: Fruitzuurpeeling.

En ik lees steeds: Frituurpeeling Je hebt in ieder geval geen slechte huid meer als je je kop in een frituurpan stopt.
Snokkerdesnokkerdesnokkkkkk!!!! (Ik had me écht, écht, écht voorgenomen om dat woord nooooooooit te gebruiken, maar heb enorme lap tekst net van scherm zien verdwijnen, dus het is gerechtvaardigd)

Pffff, wat zei ik ook alweer allemaal?

O ja, dat ik heel lang heb moeten puzzelen voor ik het laatste woord van Eows posting had ontcijferd. TBMmen tast je hersencellen aan.

Inad *plukt veer uit haar reet* dank! Ondanks minder hersencellen dus wel actievere hersencellen ofzo. Toch fijn dat ik dat op één of andere onbewuste manier weet te compenseren dan.

Tip: voor het laten financieren van je rijbewijs zijn andere handelingen vereist. Probeer vanavond maar eens wat ánders uit. (Of nu al, wat let je? Is er een man voorradig?) Mocht het niets opleveren dan ben ik natuurlijk altijd bereid een hint te geven in welke richting je het moet zoeken. Veel PLEZiER!
Loretta is De Mol. Punt.
Inad ik doe niet anders
Oooooh, een designerTtefelkleed!!! Neeeeee, dat verandert de zaak!!!

Ik wil ook kerstkransjes!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Inad schreef op 17 december 2008 @ 10:54:

Jeee, Eow. Arme Eowman!! dAT SNOKT ECHT BUITENGEWOON. Oh Capslock, maar wel pASSEND

Voor Eowman.

Ik zal kijken in NS, eRWT (leuk man, die hoofdletterandersommering. Ik vind Kess vaak zo briljant, met haar ubercoole mottos en ideeen. Kess roelt en snokt nooit )

Ik moet nu vergaderen en dan vrij, dus bis spater!Damn zeg, je lijkt wel een BrEeZaAhSl@tJuH
O, het grolschsletje was me voor
PLEZiER vind ik een uitermate mooi woord
Doe eens foto van het designerkleed Eow? Ben benieuwd hoe ze het voor elkaar gekregen hebben Jan de Bouvrie tot tafelkleed te verwerken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven