Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic

12-10-2015 14:55 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.

Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:

je de pil bent vergeten?

je menstruatie uitblijft?

het condoom is gescheurd?

Etc.

Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Ger96 schreef op 12 september 2016 @ 20:33:

Dank voor de reacties. In de relatie die ik met hem had hebben we ongeveer 8 maanden seks gehad zonder enige anticonceptie, en er was helaas nooit een zwangerschap van gekomen. Zijn sperma kwaliteit is namelijk niet op en top, door veel drugsgebruik in zijn verleden en hij heeft overgewicht. Ik dacht er eigenlijk niet over na om na de seks een morning after pil te nemen. Helaas kan ik het niet meer terugdraaien en wacht het nog even af tot volgend weekend en dan weet ik meer. Gooi je er ook even soa test tegenaan? Je hebt tenslotte geen idee in welk dronken tut hij hem nog meer steekt.
Ah Gate, is dát het!! Dus mijn relatie is gewoon te stabiel...

On topic:

Trolololollll. Eerst ging het allemaal heel per ongeluk, en nu is het ineens al 8 maanden zo aan de gang? Wat een kul verhaal
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
quote:flipje2 schreef op 12 september 2016 @ 20:42:

Ah Gate, is dát het!! Dus mijn relatie is gewoon te stabiel...

:Precies. Gewoon je vent eruit pleuren of zelf even een verslaving nemen en hoppa een beeb.
Ik ga eens even een verslaving nemen dan, die vent is al niet aanwezig dus die stap sla ik over
Misschien is een seksverslaving iets?
quote:bam1984 schreef op 12 september 2016 @ 20:55:

Ik ga eens even een verslaving nemen dan, die vent is al niet aanwezig dus die stap sla ik over Niet ergens nog een oude scharrel die kan langswippen met een strafblad of narcistische trekjes?
quote:flipje2 schreef op 12 september 2016 @ 21:06:

Misschien is een seksverslaving iets?Oeh ja maar dan wel met verschillende mannen, als je niet weet wie de vader is vergroot dat je kansen.
Misschien kan mijn vent vreemdgaan met jou bam! Dan is mijn relatie niet meer stabiel, dus baby. En jij hebt dan meteen een bezette man te pakken, word je geheid snel zwanger van.

Ik ga stuk! Zou wat zijn, f*cking 7 rondes verder alweer... Dan 1 keer vol gas met verschillende ex- en toekomstige ex-scharrels en raak!
Hahahaa en weer wat drama topics hier!
Wat een reacties. Toen ik nog met hem een relatie had was het inderdaad nog niet gelukt om zwanger te worden, dus ik ben niet al ' 8 maanden bezig met een ex om zwanger te worden '. We hadden dus een kinderwens. De relatie die ik met hem had is 3 maanden geleden stuk gelopen omdat hij in zijn persoonlijke leven veel te voorduren kreeg en om heel plat te zeggen 'geen kracht had om de relatie voortezetten.' En dat respecteer ik. Het gene wat gebeurt is kan ik niet meer terug draaien dus daar over tobben maakt de situatie niet anders. Iniedergeval wacht ik aankomend weekend even af. Daarnaast hoop ik voor alle vrouwen hier die graag een positieve test willen er snel eentje hebben
Ladies, vorige keer dat ik iets schreef was ik te enthousiast over het feit dat mijn man en ik voor een kindje willen gaan. Een paar tests gedaan en 2 keer teleurgesteld...Ik had niet verwacht dat ik er zo veel mee bezig zou zijn (in m'n hoofd dan...????).

Afgelopen maandag zou ik ongesteld moeten worden maar omdat ik het weekend ervoor last van m'n borsten had besloot ik de zondag ervoor al te testen...helaas. Inmiddels is het woensdag en ben ik nog steeds niet ongesteld. Vorige keer kreeg ik van jullie te horen dat dat ook van de stress kan komen dus ik wacht denk ik nog tot het weekend met opnieuw testen. Het kan natuurlijk ook van het ontpillen zijn. Maar inmiddels duurt m'n huidige cyclus al 33 dagen...

De laatste paar dagen heb ik ook een beetje last van m'n buik: licht gevoel alsof ik ongesteld met worden...maar nog niks. Wie weet! Ik ga erover dromen...
Hoihoi,

Ik heb vanaf maart een spiraaltje.

En twijfel nu of ik zwanger ben. Door het spiraaltje was ik eerst iedere maand een beetje ongesteld of voelde het zo. Nu heb ik dat al 6 weken niet gehad. Daarnaast de laatste tijd zere gespannen borstel. Vorige week dacht ik een blaasontsteking omdat ik last had van m'n onderbuik. Zijn er meer die door de mirena zwanger zijn?
Doe eens een zwangerschapstest, dan weet je meer.
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier. Ik heb een zoontje van 4 maanden. Toen hij 2 maanden was ben ik ongesteld geworden. En daarna ietsjes langer als 1,5 maand niet. Toen ik weer ongesteld werd heeft het maar 5 dagen geduurd. De eerste dag Weinig de 2e en 3e dag heel veel. En daarna heel erg weinig. Iemand enig idee of dit iets met zwangerschap te maken kan hebben. Groetjes

snoetje 23
Zwanger!
Ik gooi het er vast in: wat dacht je van een test?

Een tweeling!
Rawr! It means 'I love you' in dinosaur.
Carpe diem
Je hebt al een kind en weet nog steeds niet hoe het allemaal werkt??
Ik had een test gedaan voordat ik m'n laatste menstruatie had gedaan. En het was negatief. Ik heb toch twijfels. Ik geef borstvoeding Mar ben toch aangekomen. Ahhahaha idd een tweeling
quote:onnohoestsiroop schreef op 16 september 2016 @ 16:09:

Je hebt al een kind en weet nog steeds niet hoe het allemaal werkt??
Gewoon negen maanden wachten, als je er dan 2 of 3 hebt was je zwanger.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Zeker weten. Van een meisje dat yvonne zal heten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven