uitgerekendmaart2017

05-08-2016 16:38 418 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, iedereen kan zelf zijn gegevens bij houden vanaf nu!

Wees vrij om de tabel bij te houden, en hem eventueel te veranderen

NaamLeeftijd (v/m)# KindjeUitgerekendBevallenGeslachtWomen7837/401e? maart 18 februariJongenRoosjetulp26/292e1 maart 24 februariJongenShirles27/291e9 maart 3 maartJongenSnoopy16301e5 maart 5 maartMeisjePurple_Eyes34/361e2 maart 11 maartMeisjeMoonV37/481e12 maart 14 maartMeisjeZonnigKleintje30/322e15 maart 15 maartMeisjeWhiterabitt2e10 maart 19 maartMeisjeFlipFlopper24/261e2 maartJongenNylenna35/321e3 maartMeisjeMissFlowerPower29/301e3 maart MeisjeMarzo1728/271e12 maartJongenBliss201425/281e12 maartMeisje

Chantal1988, Fleurop84, geen idee of jullie nog mee lezen en of schrijven, maar al een tijdje van jullie niks gehoord. Als je toch nog mee leest/schrijft zetten we jullie gewoon weer terug!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:22
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.86% gewijzigd
Geprobeerd trouwens om het in de tabel te zetten maar dat lukt niet helemaal
Leuk Roosjetulp een jongen! Had je een voorgevoel??

Snoopy, nog 2 nachtjes!! Ben zooo nieuwsgierig!

Maar wat de rest al zegt, pure bijzaak dat geslacht! Maar wel een leuke bijzaak. Maakt het weer wat echter allemaal!

Ik heb 's nachts enorme last van slapeloosheid. Lig nu al weken wakker van 02.00 tot uurtje of 05.00 en om 06.00 gaat de wekker van m'n vriend en dan slaap ik ook niet meer. Heb er overdag niet heel erg last van, maar de nachten duren zoooo lang dan. Heb niet het idee dat ik lig te piekeren oid, dus het zullen de hormonen wel gewoon zijn die verstoord zijn ofzo. Meer meiden last van??
Flipflopper, ik heb het even aangepast voor je!

Haha ja Shirles, ik heb het nu 2 keer goed gehad. Bij de eerste was ik ook overtuigd en nu weer. Kwam voornamelijk door mijn dromen 's nachts.

De 1e keer droomde ik uitsluitend over meisjes 40 weken lang (nooooit een jongen) en nu heb ik al 3 dromen gehad over baby jongetjes! En nooit over meisjes. Heel grappig!

Vanmiddag lekker shoppen bij Prenatal haha. Niet te veel, maar wat kleinigheidjes.

Balen van dat Slapen Shirles, ik herken het niet echt, maar je hoort het idd wel vaker. Helaas geen tips voor je!
Ik ben juist heel erg moe... slaap wel goed.

Moet nu wel meestal 2x per nacht eruit. Maar goed kan dan alvast wennen.. hahaha

Als ik van werk kom na het eten, kan ik al gelijk in slaap vallen.

Jaaa ik ben zoo benieuwd... Hoop dat de kleine zich wel laat zien...

We hebben een 3d echo.. Dus ook wel grappig..
Ik slaap juist heel veel!! Heb alleen wel al een paar weken heel veel last van hoofdpijn, vooral 's avonds. Herkenbaar?

Leuk al die echo's! Wij zijn pas over drie weken weer aan de beurt, de twintig weken echo. Voorgevoel van een jongen (we hebben al een meisje), maar dat had ik bij de eerste ook haha.
@roosjetulp, de verwachting is dat komende week de mama mazzeldagen zijn bij de prenatal. Dus beter even wachten, schijnen leuke kortingen te zijn!
Vandaag weer controle gehad. Hartje weer gehoord

Leuk al die echo's. Volgende bij ons is pas over 4 weken.
Hoi allemaal,

Wat fijn al die vrolijke berichtjes! Mooie kloppende hartjes en echo's...

Vandaag heb ik weer een controle gehad. Het hartje klopte prachtig en hij/zij was ook wakker. Grappig om al die andere geluidjes van het trappen en duwen te horen.

Mijn baarmoeder ligt hoog en ik heb al een behoorlijke buik richting voren. Overduidelijk zwanger ipv van teveel gegeten haha... Ondanks de al flinke buik ben ik sinds de termijnecho (9wk) nog maar 0.4kg aangekomen.

Heb de afgelopen week behoorlijk wat groeipijntjes gehad (zo'n "ik-ben-zwaar-ongesteld-gevoel") en traplopen was ook niet erg aangenaam met al die steken in mij liezen.

De 20-wekenecho is gepland op 17 oktober dan ben ik 20.5 week. Ik kan echt niet wachten om de Beeb weer te zien.

Volgende week ga ik met mijn moeder naar een babybeurs bij ons in de buurt. Heb al gezien dat je daar ook een pretecho kan maken. Dat ga ik dan zeker doen. Ze hebben daar een mooie aanbieding voor. Wil echt dolgraag weten of we een jongen of een meisje krijgen. Kijken of de VK een goede inschatting heeft gemaakt Ik heb gewoon zooooo'n zin om al wat gerichte spulletjes te kopen! Ik begin er nu gewoon echt in te geloven dat er begin maart een baby is.

Shirles, heel veel plezier vandaag bij de geslachtsbepaling!

Tot gauw allemaal!
It's gonna be a Girl. ..
Shirles, dat klopt van de mazzeldagen, altijd leuk!

Veel plezier bij de echo!

Wat leuk Snoopy, gefeliciteerd!

Fijn Nylenna dat controle weer goed was, heerlijk om die kleintjes te zien trappelen!
Dank je wel... was exht gaaf om te zien zo een 3d echo... kleine had al attitude.. haha

Handen voor dr gezicht enzo..

Vriend wil het nog geheim houden voor familie en vrienden.. heeft ook wel wat intiems.. hihi. ..

A baby girl
Super Snoopy! Een meisje Heb al zoooooveel toffe meisjeskleding gezien. Te cute allemaal. Toch meer keus dan voor een jongetje.

Als wij het weten, mag iedereen het weten. Ik kan toch mijn mond niet houden haha
Wat leuk die berichten over de pretecho's.

Zelf moet ik nog even geduld hebben. 5 oktober hebben we de 20 weken echo.

Buikje ga je nu ook wel zien en ik ben een paar kilo aangekomen. Toch kan ik mijn eigen kleding nog aan, maar dat wordt wel krap nu.
Leuk Snoopy een meisje!! Nu lekker shoppen! Spannend nog even voor de meiden die nog moeten wachten!

Wij hebben gisteren de pretecho gehad, en zoals ik al die tijd al dacht, een JONGETJE! Zo leuk! Hebben een stuk of 12 foto's meegekreven ipv 4 wat eigenlijk de bedoeling was, de echoscopiste was erg enthousiast haha!

Naast dat ik een jongetje erg leuk vind is het ook erg praktisch, mn broer heeft een zoontje van 5 weken oud dus er kan een hoop doorgeschoven worden!

Nu nadenken over een naam, pfoe grote uitdaging!!

Vandaag naar de prenatal, even inventariseren wat ik wil hebben, volgende week met de mama mazzeldagen inslaan. Haha!

20 okt de 20 weken echo met precies 20 weken. Kijk er naar uit!

Fijn weekend iedereen!
Leuk Shirles! Nog een jongetje

Ik zit ook in de Facebookgroep en daar zijn bijna alleen meisjes tot nu toe haha!

Wij hebben de naam al

Volgende week mama mazzeldagen? Oeh, goed om te weten!

Maken jullie het geslacht bekend aan de rest? Wij vanmiddag, spannend!
Oh haha dan trekken wij het weer een beetje recht! Hoe zat het ook al weer met die fb groep? Vind het nu ook wel leuk om me bij jullie te voegen..

Wij hebben het gelijk aan iedereen verteld. Zijn niet zo van een genderreveal party oid.

Gisteren gelijk een heel stoer jongens pakje gekocht, kon me tot nu toe goed inhouden met shoppen maar het begint nu lastig te worden..
Heel erg leuk Shirles!!

Wat leuk dat iedereen het al een beetje weet. Zelf moet ik nog een paar weken wachten.
Zo! De eerste 2 zwangerschapsbroeken zijn aangeschaft
En die zitten goddelijk he Marzo?
Wow! Ja echt!
Niet te begrijpen dat ze deze broeken niet gewoon standaard in de winkel hebben liggen haha....
Dag dames. Lang niet gepost. Ik zie veel geslachtsecho's en goede berichten. Gefeliciteerd allemaal!

Zelf ben ik nog steeds MOE. Het lijkt wel alsof mijn eerste trimester nog een paar maanden extra duurt. Valt me zo zwaar tegen, dat was de eerste keer nog makkelijker.

Ik wordt wel dikker, maar weeg nog steeds 5 kilo minder als voor mijn zwangerschap.

Ow, die zwangerschapsbroeken . Ik heb ze ook tijden gebruikt als klusbroek na de bevalling. Lekker los en geen bouwvakkersdecollete :D

Dit kwam ik vandaag tegen nav een vaccinatietopic en wilde ik jullie niet onthouden. De gezondheidsraad adviseert een vaccinatie van zwangere vrouwen in het derde trimester. Maar zolang de minister het niet goedkeurt is het op eigen initiatief en eigen kosten:

http://www.rivm.nl/Onderwerpen/V/Vaccin ... re_vrouwen

Ik ga in ieder geval nog even een prikje halen.
Dank je wel voor de link ZonnigKleintje. Dat is wel iets om over na te denken inderdaad.

Ik heb nu ook de eerste broeken aangeschaft. Zitten goed inderdaad. Maandag weer controle en woensdag echo.
Zal me eens gaan inlezen! Interessante materie.

Vandaag naar de beurs geweest. Gelijk naar de echo-tent gespoed natuurlijk. Wilde zo graag weten wat het zou worden. Bleek Beeb mooi in een kleermakerszit te liggen met de navelstreng tussen de benen

Na wat bijdraaien dacht ze te zien dat het een meisje wordt, maar dat wist ze maar voor 80% zeker. De VK had op basis van Nub dat met 75% zekerheid voorspeld met de 12w-echo. Ik ben dus 5% opgeschoten hahaha

Toch maar wachten tot de 17e dus. Was wel fijn om Beeb weer te bewonderen en alles zag er goed uit. Leuk om haar zien te bewegen, aangezien ik nog niets voel.

Na de beurs zijn we doorgereden naar de Babydump. Wat een leuke spullen zeg! En aanzienlijk goedkoper dan Babypark. We hebben maar gelijk groot uitgepakt en hebben dus al de meubels voor het kamertje gekocht. Deze had ik al op het internet gezien. Ook de wandelwagen is uitgezocht. Mijn schoonzus was lovend over de Mutsy Evo en aangezien ik last van keuzestress heb, heb ik deze op haar woorden gekocht. Alleen in een ander kleurtje dus. Het wordt allemaal in december geleverd. Ben eigenlijk blij dat ik dit deel achter de rug heb

Nog niet eens op de helft maar nu al grote inkopen binnen

Nu moe maar voldaan op de bank. Fijn weekend allemaal!
Ik heb gisteren geïnformeerd bij verloskundige. Die zei dat het geen kwaad kan. Vind raar dat ze het zelf niet zeggen.

Moet even bij je GGD informeren.

Gisteren hartje weer geluisterd.. was erg fijn.

Alles gaat goed..

En voelen jullie al iets??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven