Good Luck!
vrijdag 19 december 2008 om 09:36
Als het goed is krijg ik vandaag mijn nieuwe telefoon. Vol verwachting klopt mijn mijn nieuwe Nokia N95, ik ben er helemaal verliefd op!
Die meisjes dachten zeker dat ze hem wel konden om krijgen naar hetero zijn!
O ik moet mr J troosten, de kindjes zijn op tv bij de tubbies! dat is natuurlijk een ramp!
Die meisjes dachten zeker dat ze hem wel konden om krijgen naar hetero zijn!
O ik moet mr J troosten, de kindjes zijn op tv bij de tubbies! dat is natuurlijk een ramp!
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 19 december 2008 om 09:40
vrijdag 19 december 2008 om 09:58
Jaaaaa!!!! Wat een heeeeerlijk begin van de dag haha!!
Jullie maken me heeel erg blij. Om daar nou steeds op te googlen..
Star, wat is nou weer tempt?
CG zei bij elke foto van Cee 'keer'.
CG vind ik vandaag weer zichzelf. Ik heb ervoor gekozen om de antibioticia niet te geven, eigenwijs he.
Ze is nu ook voor het eerst zonder paracetamol. Maar ik denk dat ze weer wel 2 keer slaapt vandaag.
Ben je blij dat zijn oortje door is? Dan is de pijn er toch af?
Het Zandkasteel herhaalt de aflevering elke dag!!! Belachelijk.
Jullie maken me heeel erg blij. Om daar nou steeds op te googlen..
Star, wat is nou weer tempt?
CG zei bij elke foto van Cee 'keer'.
CG vind ik vandaag weer zichzelf. Ik heb ervoor gekozen om de antibioticia niet te geven, eigenwijs he.
Ze is nu ook voor het eerst zonder paracetamol. Maar ik denk dat ze weer wel 2 keer slaapt vandaag.
Ben je blij dat zijn oortje door is? Dan is de pijn er toch af?
Het Zandkasteel herhaalt de aflevering elke dag!!! Belachelijk.
vrijdag 19 december 2008 om 10:01
Hans Teeuwen????? Die is echt niet knap!!! En is hij ook homo? Moet wel een homo zijn natuurlijk, anders doet ie niet mee.
Die meneer van jou is wel leuk Mal, wie is dat uit het dorp van Star? Lekker homodorp Star, Carlo woont er toch ook, haha!
Ha , onze Fons is op de radio Te dom.... Die is vast ook homo
Die meneer van jou is wel leuk Mal, wie is dat uit het dorp van Star? Lekker homodorp Star, Carlo woont er toch ook, haha!
Ha , onze Fons is op de radio Te dom.... Die is vast ook homo
vrijdag 19 december 2008 om 10:02
Hoi,
M. had van de week ook zijn kerstpakket meegekregen en er zat véél in:
Wijn, fles water met tekst “water bij de wijn” (lachen!!!), toastjes, paté, chips, chips om te dippen, pesto, chocolade, ‘een meter drop’ (ook zo grappig), een glazen plank op pootjes met een kaasmes, 2 gekleurde glazen potjes met waxinelichtjes, een set van 6 amuselepeltjes, een damast tafellaken met servetten en de grootste topper: een digitale fotolijst van pakweg 18x21 cm.
Bedrijf bestaat dit jaar 75 jaar, dus misschien pakken ze daarom zo groot uit, maar ik riep steeds:”Jeetje, wat een pakket!” We hebben wel een aantal dingen weggegeven, omdat we er niks aan hebben of omdat we het niet mooi vinden, maar het blijft leuk, zo’n kerstpakket.
Mal, Nate was toch omgekomen bij een ongeluk? Of heb ik de verkeerde voor me? Was wel iemand van 'Oprah'.
Gisteren bij het CB over de voeding van Tim:"Hij krijgt iets aan de ruime kant, máár dat mag hoor bij prematuurtjes"> zucht....
Wij gaan naar vriendin, koffie en limonade drinken.
M. had van de week ook zijn kerstpakket meegekregen en er zat véél in:
Wijn, fles water met tekst “water bij de wijn” (lachen!!!), toastjes, paté, chips, chips om te dippen, pesto, chocolade, ‘een meter drop’ (ook zo grappig), een glazen plank op pootjes met een kaasmes, 2 gekleurde glazen potjes met waxinelichtjes, een set van 6 amuselepeltjes, een damast tafellaken met servetten en de grootste topper: een digitale fotolijst van pakweg 18x21 cm.
Bedrijf bestaat dit jaar 75 jaar, dus misschien pakken ze daarom zo groot uit, maar ik riep steeds:”Jeetje, wat een pakket!” We hebben wel een aantal dingen weggegeven, omdat we er niks aan hebben of omdat we het niet mooi vinden, maar het blijft leuk, zo’n kerstpakket.
Mal, Nate was toch omgekomen bij een ongeluk? Of heb ik de verkeerde voor me? Was wel iemand van 'Oprah'.
Gisteren bij het CB over de voeding van Tim:"Hij krijgt iets aan de ruime kant, máár dat mag hoor bij prematuurtjes"> zucht....
Wij gaan naar vriendin, koffie en limonade drinken.