Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2016

29-07-2016 19:27 1350 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 8 September gaat het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson van start.

Wederom met bekende ( en iets minder bekende ) Nederlanders.

De deelnemers zijn nog niet bekend gemaakt.

Wie gaat er kijken?
Ik kijk trouwens ook al vanaf het eerste seizoen maar vind het echt minder leuk de laatste 2/3 jaar.
Ik vind het begin nooit zo heel boeiend... Moet je altijd even doorheen tot de samensmelting
Ik zou het wel weer zo willen zien als de eerste jaren..met totaal onbekende mensen in plaats van die wannabe vips..
Ik moet er nog een beetje in komen denk ik, dat had ik vorig jaar niet.

Vind de kandidaten misschien ook wat minder leuk dit seizoen.
.
Jeetje die Bertie heeft gewoon een heel afdak in elkaar geklust. Petje af hoor. De rest slaapt maar op het strand.
Ik vond het ook echt jammer toen Bertie eruit gestemd werd. Gelukkig is ze er nog, en hoe
quote:nienkejj schreef op 22 september 2016 @ 22:05:

[...]

Oeps, kat oke?

Kat eigenwijs en oke

Ik vind t ook minder dan vroeger..heb zelfs 1 of 2 seizoenen niet gekeken. Had echt last van bijv de camera voering.

Nu volg ik t weer maar tis me toch wat te gladjes allemaal.

Ik verheug me op Peking Expres.
quote:Versnellingsbak schreef op 23 september 2016 @ 11:42:

[...]Ik verheug me op Peking Expres.Komt dat terug?? Heb ik niks van meegekregen... Zou wel heel leuk zijn!
Home is where your wifi connects automatically.
Ja...waren bezig met werven. Volgens mij gaan de kandidaten in oktober op stap.
Net aflevering 2 en 3 gekeken.

Leuk dat er een afvallers eiland is. Vraag me eigelijk wel af, hoe ze straks af gaan vallen.

Want van wat ik heb begrepen blijven Bertie en Elle op het eiland, zonder te strijden.

Pff, die jayjay.

Wel jammer dat ze dit jaar weer vrienden mee laten doen. Op een of andere manier vind ik dat niet eerlijk tegenover de rest.
quote:minka16 schreef op 23 september 2016 @ 10:22:

Ik zou het wel weer zo willen zien als de eerste jaren..met totaal onbekende mensen in plaats van die wannabe vips..+1
quote:Welpie schreef op 23 september 2016 @ 13:49:

[...]

Komt dat terug?? Heb ik niks van meegekregen... Zou wel heel leuk zijn!Ja, in 2017 komt Peking Express gelukkig weer op tv.

Hier lees je er meer over.
quote:louise1 schreef op 23 september 2016 @ 07:02:

Ik zou mijn extra stemmen er ook niet voor gebruikt hebben hoor. Snap Lex wel en volgens mij gaf hij ook aan niet zeker te weten op wie te stemmen.

Gelukkig droogden Elle' s tranen snel op toen ze afvallerseiland aangeboden kreeg.

Lex had geen extra stemmen. Ik denk dat het slimmer was geweest als hij met het complotje van Ellen en Bartho mee was gegaan. Dan was Anna eruit gegaan en dat is 1 bedreiging minder. De anderen gaven sowieso aan Lex er ook uit te willen. Nu is het echt een enorm blok tegen hem en Bartho.

Hopen maar dat ze volgende week de proef winnen.
Vind het tot nu toe ook minder boeiend dan voorgaande jaren, maar kan nog komen. Wel leuk dat Ellen ook weer kiest voor afvallerseiland.

Mag van mij best wel weer eens een seizoen komen met onbekende nederlanders, blijft het leukst vind ik om naar te kijken.

En leuk dat peking express weer komt en dat die het zonder bn'ers doen.
Die Alex leek me wel ok. Jammer dat hij nu vrienden blijkt te zijn met JayJay.

Leuk om Bertie in haar element te zien. Ik hoop dat ze de samensmelting haalt.

Ik vind het zo apart dat ze niets met die vlotten doen. Waarom bouwen ze er geen huisje / onderdak van.
De samensmelting gaat ze halen hoor, ze komen er in de halve finale weer bij.
quote:MarindaH schreef op 24 september 2016 @ 10:13:

De samensmelting gaat ze halen hoor, ze komen er in de halve finale weer bij.Dank u, wist even meer of het nou samensmelting of halve finale was.
Jammer dat Anna er niet uit is, die had ik liever zien gaan zodat het viertal minder sterk was geworden. Lijkt me inderdaad ook dom van Lex om niet op Anna te stemmen, heeft blijkbaar niet in de gaten dat hij de volgende keer ook gewoon kanonnenvoer is samen met Bartho.
Joehoe, is daar iemand?
Ik vind het een schattig strandje!! Ik ben benieuwd naar de nieuwe teamindeling.
Niets hoeft, paarden wel
Ik vind bertie echt leuk. Hoop dat zij wint , zou leuk zijn
.
Ik denk niet dat dat realistisch is. Ze heeft geen winnaarsmentaliteit.
Niets hoeft, paarden wel
Dat je je vrijwillig laat wegstemmen omdat "het je niet uit maakt"... vind ik best iets zeggen.
Niets hoeft, paarden wel
quote:miaauw schreef op 29 september 2016 @ 20:49:

Ik denk niet dat dat realistisch is. Ze heeft geen winnaarsmentaliteit.Toch vind ik dat ze het goed deed zo alleen op het eiland. Er zitten wel mindere spelers bij vind ik
.
Ik hoop dat ze meer uitleg bij de proeven krijgen dan lijkt voor de kijkers. Ik ben altijd al de helft vergeten tegen de tijd dat ze beginnen.
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven