Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ruzies? Heb ik echt zelden meegemaakt. Ruzie om wat dan?
quote:IrishCassidy schreef op 30 september 2016 @ 23:02:

Ruzies? Heb ik echt zelden meegemaakt. Ruzie om wat dan?Het waren grote clubs natuurlijk iedereen die kwam daar. Dan zijn de meeste mensen ladder zat en begonnen de opstootjes dat was echt erg.
quote:barbaracartland schreef op 30 september 2016 @ 22:55:

Ik fietste vroeger pas naar huis als het licht werd, dat vond mijn moeder prettiger.
Ik was ook geen lady. Maar vechtpartijen waren ook zeldzaam. Nu danste ik niet in een club, maar in een disco. Elke zaterdag "Thank God I'm a country boy". Ja hoor.
quote:barbaracartland schreef op 30 september 2016 @ 23:06:

Ik was ook geen lady. Maar vechtpartijen waren ook zeldzaam. Nu danste ik niet in een club, maar in een disco. Elke zaterdag "Thank God I'm a country boy". Ja hoor.Iedereen kende elkaar zeker in de disco Of niet?
Meest heftige week in een hotel-restaurant in Oostenrijk, was de krokusvakantie.

Vanaf 8 uur kon er ontbeten woren, dus dan moetst ik aanwezig zijn. Na het afruimen van de lunch en opdekken voor het avondeten, was ik vN ca. 14.00 tot 16.00 vrij. vanf 16.00 uur kwamen de eerste gasten terug van het skien, voor huhn apres ski.

Als we een christelijke groep hadden, gingen die meestal bijtijds ( uiterlijk uur of 11) naar hun kamer.

maar omdat het maar 1 x in 't jaar carnaval is, gingen eigenaresse en ik dan nog even, strak in de lak, uit.

Na 1 week ben je dan echt wel gesloopt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:IrishCassidy schreef op 30 september 2016 @ 22:54:

[...]

Ach gelijk gelijk. Er zitten zo vaak heeeel veel kanten aan een verhaal. Iedereen heeft wel een beetje gelijk.Welnee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Cookielyon schreef op 30 september 2016 @ 23:08:

[...]

Iedereen kende elkaar zeker in de disco Of niet?Hee, ik kom uit een gróót dorp, he. Met een belangrijke regiofunctie. Maar we kenden bijna iedereen. En het was erg gezellig. Als ik Rage Against the Machine aanvroeg, werd dat ook gedraaid.
quote:ZombieQueen schreef op 30 september 2016 @ 22:56:

[...]

Nou, de eerst volgende keer wanneer ik ergens tegen aanloop, dan open ik daarover een topic, geef jij advies en volg ik het op.

Graag! Ben al de hele dag op een TO aan het inpraten maar het komt niet aan
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:barbaracartland schreef op 30 september 2016 @ 23:09:

[...]

Hee, ik kom uit een gróót dorp, he. Met een belangrijke regiofunctie. Maar we kenden bijna iedereen. En het was erg gezellig. Als ik Rage Against the Machine aanvroeg, werd dat ook gedraaid.Hahahaha, dat was op de fuiven hier ook. Als je iets vroeg, draaiden ze dat ook. Zalig.
Life is short. Eat dessert first.

[...]

Hee, ik kom uit een gróót dorp, he. Met een belangrijke regiofunctie. Maar we kenden bijna iedereen. En het was erg gezellig. Als ik Rage Against the Machine aanvroeg, werd dat ook gedraaid.Dat is het voordeel dat iedereen elkaar kende in de Amsterdamse nachtleven is dat niet zo, tuurlijk herken je de vaste club gangers wel maar er kwamen wekelijks nieuwe gezichten bij uit de hele wereld.
quote:Cookielyon schreef op 30 september 2016 @ 22:47:

[...]

Ik ook pff heb echt geen zin meer om in de club tot 04:00 s'nachts te dansen op de dansvloer Dat heb ik nog nooit gedaan
quote:doornroosje9 schreef op 30 september 2016 @ 23:10:

[...]

Hahahaha, dat was op de fuiven hier ook. Als je iets vroeg, draaiden ze dat ook. Zalig.Het was zo eclectisch en daar houd ik van. Belabberde dancemeuk-verantwoorde houseplaat-ouderwetse discoklassieker-feestnummer-metalliedje-iets om op te zoenen.
quote:Nouschi schreef op 30 september 2016 @ 23:10:

[...]

Graag! Ben al de hele dag op een TO aan het inpraten maar het komt niet aan Oke, daar houd ik je aan! Dan ga ik even heel hard mijn best doen om in de pinarie te komen, maar een tweestrijd volstaat ook toch?
quote:IrishCassidy schreef op 30 september 2016 @ 22:57:

[...]

Ik daag bij deze Noushi uit om iets te zeggen in het F1 topic Owee als ze het niet met me eens is!Done.
Nous, ik zie je app nu pas. Whazzup?
Hoogtepunt van de avond was hier altijd dat je na het stappen ging schransen bij de shoarmaboer en dat hij dan precies wist wat je wilde bestellen.

In mijn geval een kapsalon zonder tomaat en komkommer én een fristi.

Als je dan te veel had gezopen kon je wel een meter ver kotsen door die fristi.
quote:barbaracartland schreef op 30 september 2016 @ 23:06:

Ik was ook geen lady. Maar vechtpartijen waren ook zeldzaam. Nu danste ik niet in een club, maar in een disco. Elke zaterdag "Thank God I'm a country boy". Ja hoor.
quote:barbaracartland schreef op 30 september 2016 @ 23:13:

[...]

Het was zo eclectisch en daar houd ik van. Belabberde dancemeuk-verantwoorde houseplaat-ouderwetse discoklassieker-feestnummer-metalliedje-iets om op te zoenen.Precies! En om klokslag middernacht gegarandeerd een slow (of hoe noemen ze dat in Nederland?).
Life is short. Eat dessert first.

[...]

Hee, ik kom uit een gróót dorp, he. Met een belangrijke regiofunctie. Maar we kenden bijna iedereen. En het was erg gezellig. Als ik Rage Against the Machine aanvroeg, werd dat ook gedraaid.Whahaha dat deden ze in de Korsakoff ook hoor.
quote:yasmijn schreef op 30 september 2016 @ 23:15:

Nous, ik zie je app nu pas. Whazzup?We hadden het over vroeger, rond 2000
quote:duende12 schreef op 30 september 2016 @ 23:12:

[...]

Dat heb ik nog nooit gedaan Echt waar?
quote:Nouschi schreef op 30 september 2016 @ 23:18:

[...]

Whahaha dat deden ze in de Korsakoff ook hoor.O jij was dat dus.
Sjonge.
quote:cochise schreef op 30 september 2016 @ 23:20:

[...]

O jij was dat dus. Kwam jij daar ook!?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven