Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Jeetje wat een gezeur zeg. Cookie had blijkbaar even geen zin om te schrijven en dat ze een forum pauze had ingelast weten we alleen omdat iemand dat zo nodig moest melden dat ze dat via een PB had vernomen. Als dat niet was gebeurt dan was mij in ieder geval geen eens opgevallen dat ze er even niet was.

Dan hoeft ze hier toch niet gaan verantwoorden dat ze een paar dagen er niet was en nu weer terug is. Zou niet gekker moeten worden zeg.
Ik ga trouwens even pissen, en roken. Dat jullie wel even weten waar ik ben.
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 oktober 2016 @ 17:28:

Ik ga trouwens even pissen, en roken. Dat jullie wel even weten waar ik ben.Hoelang gaat dat duren?
Life is short. Eat dessert first.
quote:Solomio schreef op 01 oktober 2016 @ 17:25:

[...]

En waar was je vanmiddag?Museumplein, bij de paarden. Dochter is op de foto gegaan met Anky!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 oktober 2016 @ 17:27:

[...]

Welk topic?Stamcafé, maar dat was alleen maar overgangsgezeik dus ben weer terug.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:doornroosje9 schreef op 01 oktober 2016 @ 17:28:

[...]

Hoelaat is 'straks' precies? Dan noteer ik het even.Uurtje of 18.00 denk ik.
Ik baal van de overgang.... heb opvliegers en slaap slecht.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Chevron schreef op 01 oktober 2016 @ 17:28:

Jeetje wat een gezeur zeg. Cookie had blijkbaar even geen zin om te schrijven en dat ze een forum pauze had ingelast weten we alleen omdat iemand dat zo nodig moest melden dat ze dat via een PB had vernomen. Als dat niet was gebeurt dan was mij in ieder geval geen eens opgevallen dat ze er even niet was.

Dan hoeft ze hier toch niet gaan verantwoorden dat ze een paar dagen er niet was en nu weer terug is. Zou niet gekker moeten worden zeg.+100
quote:Chevron schreef op 01 oktober 2016 @ 17:28:

Dan hoeft ze hier toch niet gaan verantwoorden dat ze een paar dagen er niet was en nu weer terug is. Zou niet gekker moeten worden zeg.Echt te makkelijk hoor Chevron. Zoveel moeite is het niet.
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 oktober 2016 @ 17:28:

Ik ga trouwens even pissen, en roken. Dat jullie wel even weten waar ik ben.In die volgorde hoop ik, roken met een volle blaas is zó kut!
quote:Barbaa schreef op 01 oktober 2016 @ 16:52:

En verder doet iedereen alsof het doodnormaal is dat Cookie inderdaad na een weekje ongeveer weer terug is en doet alsof er niks aan de hand is?

Goed dat ik het weet, dan ga ik even een krukje zoeken voor die grote roze olifant die midden in de kamer staat.Ik doe altijd doodnormaal , zo ook vorige week, en zie vooralsnog geen reden daar verandering is aan te brengen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Enn schreef op 01 oktober 2016 @ 17:33:

Ik baal van de overgang.... heb opvliegers en slaap slecht.Op naar het stamcafé! Een warm bad voor je.
quote:Nouschi schreef op 01 oktober 2016 @ 17:31:

[...]

Museumplein, bij de paarden. Dochter is op de foto gegaan met Anky!Leuk Nous! Foto afdrukken en uitprinten voor op haar slaapkamer
Je bent zelf een theepot

En verder doet iedereen alsof het doodnormaal is dat Cookie inderdaad na een weekje ongeveer weer terug is en doet alsof er niks aan de hand is?

Ik gebruik hem vrijwel nooit (behalve - vrij regelmatig overigens - voor mezelf ), maar bij deze:
Tjezus, wat vals
quote:Barbaa schreef op 01 oktober 2016 @ 17:05:

Als ik haar was, had ik er toch even een paar regeltjes aan gewijd denk ik.

Natuurlijk heeft niemand de plicht om dagelijks te schrijven, maar van 50 berichten naar een week niks is wel opvallend. Zeker na de heisa die Missie er over afriep.

Maakt mij ook niet veel uit hoor, ze moet lekker doen hoe zij het wil, maar het verbaasde me gewoon.Wat erg dat je zo op iemand let.

Ik baal van de overgang.... heb opvliegers en slaap slecht.

Het is een fase gaat vanzelf over of denk je dat je op je 80e nog in de overgang zit?

Als je er al lang en veel last van wat, zou ik naar de dokter gaan.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

En ik doe niet normaal maar dat komt omdat ik al de hele dag tussen het slapen door naar dit forum zit te turen, dus een beetje leven hier vind ik wel leuk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Ik baal van de overgang.... heb opvliegers en slaap slecht.Kunnen we elkaar een handje geven, vreselijk!

Ik baal van de overgang.... heb opvliegers en slaap slecht.He gat, lijkt me zo naar. Ik fiets er makkelijk doorheen gelukkig
Je bent zelf een theepot
quote:simbalabimba schreef op 01 oktober 2016 @ 17:36:

[...]

Als je er al lang en veel last van wat, zou ik naar de dokter gaan.Nee, joh.... ik wil aandacht van Nouschi.
quote:SuzanneSuus schreef op 01 oktober 2016 @ 17:35:

[...]

Leuk Nous! Foto afdrukken en uitprinten voor op haar slaapkamerNou niet overdrijven hè. Anky lacht nogal breed zakmaarzegge.

Goed dat ik het weet, dan ga ik even een krukje zoeken voor die grote roze olifant die midden in de kamer staat.

Trek je het je niet allemaal te veel aan?

En wie ben je eigenlijk?
quote:YellowDiamond schreef op 01 oktober 2016 @ 16:25:

[...]

Dankjewel komt goed,het leven gaat verder maar dagen als dit wennen niet..

Dag van bezinning en mooie herinneringen aan wat was..

Oh gottegot! Excuus! Ik euh... zit zwaar verveeld doordat ik geen kant verder op kan in dit topic mee te lezen. Ik zal niets meer schrijven dat niet waar is.
quote:Nouschi schreef op 01 oktober 2016 @ 17:31:

[...]

Museumplein, bij de paarden. Dochter is op de foto gegaan met Anky!Ow, leuk.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven