Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dus niet meer 'hou je bek' en 'lik me reet', maar 'zal ik jou eens lekker knuffelen?'
very metal
quote:-KING- schreef op 04 oktober 2016 @ 21:58:

dus niet meer 'hou je bek' en 'lik me reet', maar 'zal ik jou eens lekker knuffelen?'Dan is die maandban zó voor elkaar!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dat topic over hulp om boodschappen te doen is dat geen verkapt afzeiktopic? Echt alle clichés over mensen die slecht met geld kunnen omgaan komen voorbij en TO weet zelf ook heel goed wat ze fout doet. Of zoek ik nu spijkers op laag water?
quote:Lavendel_Madelief schreef op 04 oktober 2016 @ 22:20:

Dat topic over hulp om boodschappen te doen is dat geen verkapt afzeiktopic? Echt alle clichés over mensen die slecht met geld kunnen omgaan komen voorbij en TO weet zelf ook heel goed wat ze fout doet. Of zoek ik nu spijkers op laag water?tuurlijk, roepen dat je niet rond komt met 50 euro en dan wel 1 pakje sigaretten per dag roken en pizza van 15 euro bestellen. En dan niet begrijpen dat dat niet lukt
quote:-KING- schreef op 04 oktober 2016 @ 21:58:

'zal ik jou eens lekker knuffelen?'met mijn achterste?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 04 oktober 2016 @ 22:26:

[...]

met mijn achterste?Het zal hoop ik een hele verre en fijne vakantie zijn waardoor er nu nog geen bizar plaatje gegoogeld is.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 04 oktober 2016 @ 22:35:

[...]

Het zal hoop ik een hele verre en fijne vakantie zijn waardoor er nu nog geen bizar plaatje gegoogeld is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:simbalabimba schreef op 04 oktober 2016 @ 13:47:

Even een bruggetje, nou ja zeg maar Afsluitdijk ofzo, naar de uitzending van Eén Vandaag van 4 oktober, vandaag dus.

http://www.eenvandaag.nl/ ... onder_bewijs_veroordeeld_
LOEP ME MAAR aub.
quote:simbalabimba schreef op 04 oktober 2016 @ 13:47:

Even een bruggetje, nou ja zeg maar Afsluitdijk ofzo, naar de uitzending van Eén Vandaag van 4 oktober, vandaag dus.

http://www.eenvandaag.nl/ ... onder_bewijs_veroordeeld_

Ik heb de uitzending gezien, ziet er wel erg '' dwalerig'' uit.

Pff ben benieuwd hoe dit gaat aflopen..
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Jackie, Louis vrouw, beschikt over heel veel documentatie.

Er is al eens eerder een herzieningsverzoek ingediend, door dezelfde advocaat John Peters. Onbegrijpelijk vond hij het toen, dat de AG een negatief advies daarover heeft gegeven. Ook toen was er al sprake van valse verklaringen.

Maar goed, dan kun je hoog of laag springen, het kan nog zo onterecht zijn, je blijft in de bak.

En dan moet hij dus nu echt met iets nieuws (novum) komen, anders is er niks in te dienen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Is dat topic over dat huis aankopen van yggdrasil nu echt?
Het staat er, dus is het echt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:OmeHenk schreef op 05 oktober 2016 @ 13:26:

Is dat topic over dat huis aankopen van yggdrasil nu echt?Mwahhh
Net zo echt als andere topics van haar.
Ik vind het altijd qua wel of niet echt op het randje. Het kan wel maar hoe waarschijnlijk is het.
quote:Chevron schreef op 05 oktober 2016 @ 13:42:

Ik vind het altijd qua wel of niet echt op het randje. Het kan wel maar hoe waarschijnlijk is het.

Ze zal best op zoek zijn naar een ander huis...

Hier en daar kloppen er wat dingen niet,van jarenlang 3 kinderen hebben heeft ze er nu ineens 4 etc etc..

Ik weet welke wijk ze woont en dat is nou bepaald niet de grachtengordel zeg maar..
kun je mooi checken of er een verkoopbord in de tuin staat

Ja dat is het idd basis klopt denk ik maar met veel toevoegingen voor de sjeu
quote:Chevron schreef op 05 oktober 2016 @ 13:50:

Ja dat is het idd basis klopt denk ik maar met veel toevoegingen voor de sjeuPrecies.!
Oeps marana, wil je je niet overal mee bemoeien
quote:Chevron schreef op 05 oktober 2016 @ 13:50:

Ja dat is het idd basis klopt denk ik maar met veel toevoegingen voor de sjeuZoiets ja. Ik snap dat nooit zo
Je bent zelf een theepot
quote:OmeHenk schreef op 05 oktober 2016 @ 14:06:

Oeps marana, wil je je niet overal mee bemoeien eh?
quote:Marana_ schreef op 05 oktober 2016 @ 14:08:

[...]

eh?

Er vindt er een haar topic niet meer fijn.

Anyway als het echt is, snapt ze het spel niet. Het komt inderdaad erg impulsief over. Ik zag een lekker koekje en ik moet en zal het nu opeten.
oh ja dat is mijn fout natuurlijk, dat ze haar topic niet meer fijn vindt

nja ben er wel klaar mee eigenlijk, ik reageer lang niet altijd op haar en ik heb het ook wel eens voor haar opgenomen (ik vond haar vakantiebedrag voor 6 volwassenen echt niet zo gek) maar dit ergerde me gewoon ff te erg, ineens zeggen dat je voortraject al een jaar loopt...
Haar topics opsporen altijd zo heerlijk. Ik ben een drama lama

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven