Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In plaats van een heel nieuw topic te openen kom ik even hier van jullie alwetendheid gebruik maken... Er was kort geleden een heeeeel spannend topic over iemand die zich afvroeg of haar man weg was (maar er lag wel een bobbel onder een dekentje). mijn man vraagt ook al 2 dagen of ze haar man nog heeft terug gevonden, maar ik kan het topic niet meer vinden

Heeft iemand een link, of kan iemand ons bijpraten over hoe het is afgelopen?

Alvast mijn euwige dank!
Ik gok op het goedkope biervrouwtje..
Zo en nu ga ik eens even fijn de ramen lappen.

Lekker ouderwets met spons en zeem..
quote:Mevrouw_Kniesoor schreef op 06 oktober 2016 @ 09:40:

In plaats van een heel nieuw topic te openen kom ik even hier van jullie alwetendheid gebruik maken... Er was kort geleden een heeeeel spannend topic over iemand die zich afvroeg of haar man weg was (maar er lag wel een bobbel onder een dekentje). mijn man vraagt ook al 2 dagen of ze haar man nog heeft terug gevonden, maar ik kan het topic niet meer vinden

Alvast mijn euwige dank!Gewist door de Mods ivm getrol, terug te lezen in het cm-topic.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Mevrouw_Kniesoor schreef op 06 oktober 2016 @ 09:40:

Alvast mijn euwige dank!Weggehaald, was een trol.
Tjezus, wat vals
crazy-foxy heeft een perma wegens terugkeren naar eerdere perma's.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

dusss..
quote:*-_lilith_-* schreef op 06 oktober 2016 @ 09:35:

[...]

Ik zei dat omdat ze het ene moment heel normaal reageert en dan ineens iemand de grond in probeert te stampen. Bijvoorbeeld in dat slaapwandel topic, zoals ze tegen ZombieQueen doet ineens.

Nou ja als je het vervelend vindt sorry dan.

Ja en wat heeft dat met die ziekte te maken? Niks dus.

En ja dat soort dommigheid vind ik inderdaad vervelend daarom zei ik er wat van he?
quote:YellowDiamond schreef op 06 oktober 2016 @ 09:40:

Ik gok op het goedkope biervrouwtje..Aha!
quote:Goede-Fee schreef op 06 oktober 2016 @ 09:44:

[...]

Ja en wat heeft dat met die ziekte te maken? Niks dus.

En ja dat soort dommigheid vind ik inderdaad vervelend daarom zei ik er wat van he?

Dommigheid. Oké dan.

Ik zei toch sorry of niet? Maar ga vooral lekker over de zeik van 1 woordje, das pas verstandig.
quote:YellowDiamond schreef op 06 oktober 2016 @ 09:43:

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

dusss..'naar' i.p.v. 'na'....................
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:duende12 schreef op 06 oktober 2016 @ 09:33:

Vroeger was niet alles beter, maar wanneer mensen ouder worden en de steeds nieuwere technieken niet meer kunnen bijhouden, vergelijken ze alles met vroeger toen zij het nog wel begrepen. Dat is mijn gedachte. Tot zover mijn nuttige bijdrage

Gut, of het is soms gewoon wel even leuk om terug te denken aan hoe dat toen ging. En je kunt de forummers hier mooi op leeftijd schatten door wat ze erover schrijven

Wat dat met het niet kunnen bijhouden of begrijpen te maken heeft ontgaat me, tenminste in de context van wat er hier over geschreven werd. Kreeg er hier geen ojee help de tijd haalt me in gevoel bij.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
quote:Solomio schreef op 06 oktober 2016 @ 09:49:

[...]

'naar' i.p.v. 'na'.................... Au.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
quote:YellowDiamond schreef op 06 oktober 2016 @ 09:43:

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

dusss..En ze hebben de verkeerde nick genoemd. Het is foxy-lazy
quote:duende12 schreef op 06 oktober 2016 @ 09:33:

Vroeger was niet alles beter, maar wanneer mensen ouder worden en de steeds nieuwere technieken niet meer kunnen bijhouden, vergelijken ze alles met vroeger toen zij het nog wel begrepen. Dat is mijn gedachte. Tot zover mijn nuttige bijdrage Haha Yas die kan je in je zak steken
quote:*-_lilith_-* schreef op 06 oktober 2016 @ 09:49:

[...]

Dommigheid. Oké dan.

Ik zei toch sorry of niet? Maar ga vooral lekker over de zeik van 1 woordje, das pas verstandig.

Jeetje over de zeik nog wel.

Ja je bent me er eentje.
quote:MevrouwJack schreef op 06 oktober 2016 @ 09:42:

[...]

Weggehaald, was een trol.Nouhou het was zo leuk
quote:Inkie12345 schreef op 06 oktober 2016 @ 10:36:

[...]

Haha Yas die kan je in je zak steken Nou

[...]

'naar' i.p.v. 'na'.................... Oei.
quote:Goede-Fee schreef op 06 oktober 2016 @ 10:37:

[...]

Jeetje over de zeik nog wel.

Ja je bent me er eentje. Nou ik vond je ook wel een beetje hard hoor. Het is toch best gebruikelijk om bij mensen die heel snel wisselen in gedrag die term te gebruiken ook al is dat misschien niet leuk. Ze zegt ook heel netjes sorry tegen je.
Mag je vinden , ik vond een slap verhaal bij die excuses.

Gaf mij juist nog duidelijker aan dat ze niet begreep waarom dat niet zo fijn is voor mensen die zulke diagnoses hebben. En die lopen hier zat rond en lezen zulke opmerkingen ook. Ze hebben al last genoeg van stigma's. Vind zelfde categorie als homo als scheldwoord of typering voor gedrag. Is wel een irritatiepuntje bij mij.

Maar ik ben zeer zeker niet over de zeik.
quote:-Kia-Ora- schreef op 06 oktober 2016 @ 09:42:

[...]

Gewist door de Mods ivm getrol, terug te lezen in het cm-topic.Aha. Maar hoe is dat getrolld dan? Het was toch sowieso duidelijk een onzin-topic? Of werd er ineens heel veel gescholden ofzo?
quote:Mevrouw_Kniesoor schreef op 06 oktober 2016 @ 10:49:

[...]

Aha. Maar hoe is dat getrolld dan? Het was toch sowieso duidelijk een onzin-topic? Of werd er ineens heel veel gescholden ofzo?Nou eerder omdat het een permabanneling was. Die alleen maar trollerig kan reageren.
quote:Goede-Fee schreef op 06 oktober 2016 @ 10:47:

Mag je vinden , ik vond een slap verhaal bij die excuses.

Gaf mij juist nog duidelijker aan dat ze niet begreep waarom dat niet zo fijn is voor mensen die zulke diagnoses hebben. En die lopen hier zat rond en lezen zulke opmerkingen ook. Ze hebben al last genoeg van stigma's. Vind zelfde categorie als homo als scheldwoord of typering voor gedrag. Is wel een irritatiepuntje bij mij.

Maar ik ben zeer zeker niet over de zeik. Nou dat mag je vinden Maar ze zei alleen maar 'die gedroeg zich ook zo schizofreen'ik lees dat toch anders dan jij denk ik. Ik snapte wel direct wat voor gedrag ze dan vertoonde.

[...]

'naar' i.p.v. 'na'.................... Was dat je 'offtopic' bericht in het modtopic?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Goede-Fee schreef op 06 oktober 2016 @ 10:51:

[...]

Nou eerder omdat het een permabanneling was. Die alleen maar trollerig kan reageren.De grote vraag is nu Welke permabanneling het was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven