Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Phaedra_ schreef op 07 oktober 2016 @ 23:46:

Irish, plak jij borderline van Madonna er even bij?

Ik wil mijn oude leven terug :(Neuh, ik post daar niet.
quote:IrishCassidy schreef op 07 oktober 2016 @ 23:43:

Ouders doen toch ook maar wat? Dat wat ze denken dat het beste is?

Ja.

Wim Sonneveld zei het al ergens in de jaren zestig: een opvoeder is een stakker die in het duister tast
quote:IrishCassidy schreef op 07 oktober 2016 @ 23:47:

[...]

Neuh, ik post daar niet.Nee hier natuurlijk
Ik heb die ervaring niet om een kind te hebben eigen kind. Vindt ik ook niet erg, ik heb nogal een kritische oma die denkt dat het leven gemaakt is om kinderen te krijgen. Zo vermoeiend.
quote:Phaedra_ schreef op 07 oktober 2016 @ 23:45:

[...]

Dank je Ik meen het oprecht ik kan me erg vinden in jou op opvoeding van je kind.
quote:ZombieQueen schreef op 07 oktober 2016 @ 23:44:

Oh, als ik jullie zo zie schrijven over jullie kinders, dan kan ik echt niet wachten totdat ik mag smijten.Met kinderen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 07 oktober 2016 @ 23:51:

[...]

Met kinderen?Mijn kind baren.
quote:ZombieQueen schreef op 07 oktober 2016 @ 23:52:

[...]

Mijn kind baren. Hoeveel maanden moet je nog?
Ow.... gelukkig het is er maar 1. Dat zal wel lukken want meerderen zijn je voorgegaan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ouders, zijn vaak net grote kinderen. Dat is niet erg. Mits je ze maar het juiste bijbrengt. Ik denk dat sommigen hier denken, die Cassidy die spoort niet. Maar ik weet wel degelijk waar ik mee bezig ben.

Kinderen goed opvoeden is een taak. Dingen bijbrengen maar op de goede manier. Wat acht je belangrijk, etcetc. En dan worden ze puber. Je hebt niet alles in de hand
quote:Enn schreef op 07 oktober 2016 @ 23:54:

Ow.... gelukkig het is er maar 1. Dat zal wel lukken want meerderen zijn je voorgegaan.En als het niet lukt helpen ze gewoon.
quote:Cookielyon schreef op 07 oktober 2016 @ 23:53:

[...]

Hoeveel maanden moet je nog?

Oh god, dat gebruik ik dus niet, 'zoveel maanden zwanger...' bedoel ik dan. Volgens mij zit ik nu over de 5 maanden. Dus nog 4 maanden / 16 weken.

Enniewee, eind januari ergens hoop ik een kindje te mogen vast houden.
quote:IrishCassidy schreef op 07 oktober 2016 @ 23:55:

Ouders, zijn vaak net grote kinderen. Dat is niet erg. Mits je ze maar het juiste bijbrengt. Ik denk dat sommigen hier denken, die Cassidy die spoort niet. Maar ik weet wel degelijk waar ik mee bezig ben.

Kinderen goed opvoeden is een taak. Dingen bijbrengen maar op de goede manier. Wat acht je belangrijk, etcetc. En dan worden ze puber. Je hebt niet alles in de hand

Dan is je kind ineens bezeten.

https://www.youtube.com/watch?v=Hc16Y9fiCvQ
Ja maar weet je? Wat is 'goed' hè? Eerlijk? Met momenten deed/ doe ik maar wat in dat opvoeden. Dat dit tot nu toe redelijk voor hen en mij uitpakt is mooi meegenomen maar heel vaak bestaat opvoeden niet uit erg lang nadenken en wel 'gewoon maar' wat doen.
quote:Phaedra_ schreef op 07 oktober 2016 @ 23:55:

[...]

En als het niet lukt helpen ze gewoon.Welja... gezellig.
quote:Enn schreef op 07 oktober 2016 @ 23:57:

Ja maar weet je? Wat is 'goed' he? Eerlijk? Met momenten deed/ doe ik maar wat. Dat dit tot nu toe redelijk voor hen en mij uitpakt is mooi meegenomen maar heel vaak bestaat opvoeden niet uit erg lang nadenken en wel wat doen.Dit. En dan heb je een keer ergens lang over nagedacht, gaat het totaal anders dan je had bedacht.
quote:Phaedra_ schreef op 07 oktober 2016 @ 23:56:

[...]

Dan is je kind ineens bezeten.

https://www.youtube.com/watch?v=Hc16Y9fiCvQDe mijne niet, die is veel te nuchter. Ik dacht bij spaceman trouwens aan dit nummer:

https://www.youtube.com/watch?v=GeUx5sdp3qM
quote:IrishCassidy schreef op 07 oktober 2016 @ 23:55:

Ik beeld me steeds in dat jij in een pub zit tot je Bono ziet.

Geen idee waarom
Mijn vriend daarentegen. Star wars, Star Trek, alles met Star.... Gelukkig ben ik er nog.

Feet down to the earth!
quote:Phaedra_ schreef op 07 oktober 2016 @ 23:58:

[...]

Dit. En dan heb je een keer ergens lang over nagedacht, gaat het totaal anders dan je had bedacht.Sjeez nou, dat is echt zo verbijsterend. Ben ik een keer echt lekker peeee-daaaaaaaaaagooooooogies bezig, helpen die kinderen de pedagogiek erachter wel weer om zeep. Daarom houd ik ook van ze, ze hebben me afgeleerd om 'juist' te handelen want ze willen gewoon 'mij'.
quote:Witches schreef op 07 oktober 2016 @ 23:59:

[...]

Ik beeld me steeds in dat jij in een pub zit tot je Bono ziet.

Geen idee waarom Ik ben stiekem Bono, ik heb Nederlands geleerd in al die jaren.
quote:ZombieQueen schreef op 07 oktober 2016 @ 23:56:

[...]

Oh god, dat gebruik ik dus niet, 'zoveel maanden zwanger...' bedoel ik dan. Volgens mij zit ik nu over de 5 maanden. Dus nog 4 maanden / 16 weken.

Enniewee, eind januari ergens hoop ik een kindje te mogen vast houden. Succes met je zwangerschap.
quote:Enn schreef op 08 oktober 2016 @ 00:00:

[...]

Sjeez nou, dat is echt zo verbijsterend. Ben ik een keer echt lekker peeee-daaaaaaaaaagooooooogies bezig, helpen die kinderen de pedagogiek erachter wel weer om zeep. Daarom houd ik ook van ze, ze hebben me afgeleerd om 'juist' te handelen want ze willen gewoon 'mij'.

Mooi!

Die ga ik onthouden.
quote:Enn schreef op 08 oktober 2016 @ 00:00:

[...]

Sjeez nou, dat is echt zo verbijsterend. Ben ik een keer echt lekker peeee-daaaaaaaaaagooooooogies bezig, helpen die kinderen de pedagogiek erachter wel weer om zeep. Daarom houd ik ook van ze, ze hebben me afgeleerd om 'juist' te handelen want ze willen gewoon 'mij'.Ps: Dit kan in de leeftijdsfase waarin in ze nu zitten wel fluctueren.
quote:Enn schreef op 07 oktober 2016 @ 23:57:

Ja maar weet je? Wat is 'goed' hè? Eerlijk? Met momenten deed/ doe ik maar wat in dat opvoeden. Dat dit tot nu toe redelijk voor hen en mij uitpakt is mooi meegenomen maar heel vaak bestaat opvoeden niet uit erg lang nadenken en wel 'gewoon maar' wat doen.Dus het stelt niks voor?? Goh in mijn kringen wordt er gedaan alsof je een saint bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven