Napraattopic 68
woensdag 28 september 2016 om 17:51
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 8 oktober 2016 om 01:59
zaterdag 8 oktober 2016 om 02:03
In my defense; wij wonen een jaar in dit huis en hebben toen nieuwe gordijnen gekocht.
Laatst bedacht ik mij wel dat ik toch echt een keer de gordijnen moet wassen. Maar dan moeten die gordijnen eerst van de muur, moeten de haakjes eraf, wassen, drogen, haakjes eraan en weer ophangen.
Dat ga ik dus écht niet doen.
Laatst bedacht ik mij wel dat ik toch echt een keer de gordijnen moet wassen. Maar dan moeten die gordijnen eerst van de muur, moeten de haakjes eraf, wassen, drogen, haakjes eraan en weer ophangen.
Dat ga ik dus écht niet doen.
zaterdag 8 oktober 2016 om 02:04
quote:ZombieQueen schreef op 08 oktober 2016 @ 02:03:
In my defense; wij wonen een jaar in dit huis en hebben toen nieuwe gordijnen gekocht.
Dat ga ik dus écht niet doen.Ik was ze met haakjes en hang ze nat op, scheelt een biet.
Dat ga ik dus écht niet doen.Ik was ze met haakjes en hang ze nat op, scheelt een biet.
zaterdag 8 oktober 2016 om 02:07
quote:Pinda-Kaas schreef op 08 oktober 2016 @ 02:04:
[...]
Ik was ze met haakjes en hang ze nat op, scheelt een biet.
Ja maar hier hebben we haakjes waarmee je de gordijn zelf 'rimpelt' en als de gordijnen niet hangen, gaan die haakjes er heel snel uit. Ben dan bang dat ik mijn wasmachine vertief.
Dus dan moet ik al die haakjes weer in die rimpelband zetten en moet ik al die lusjes tellen om het allemaal weer mooi gelijk te krijgen.
[...]
Ik was ze met haakjes en hang ze nat op, scheelt een biet.
Ja maar hier hebben we haakjes waarmee je de gordijn zelf 'rimpelt' en als de gordijnen niet hangen, gaan die haakjes er heel snel uit. Ben dan bang dat ik mijn wasmachine vertief.
Dus dan moet ik al die haakjes weer in die rimpelband zetten en moet ik al die lusjes tellen om het allemaal weer mooi gelijk te krijgen.
zaterdag 8 oktober 2016 om 02:10
quote:ZombieQueen schreef op 08 oktober 2016 @ 02:07:
[...]
Dus dan moet ik al die haakjes weer in die rimpelband zetten en moet ik al die lusjes tellen om het allemaal weer mooi gelijk te krijgen.Washand of sloop om de haken knopen.
[...]
Dus dan moet ik al die haakjes weer in die rimpelband zetten en moet ik al die lusjes tellen om het allemaal weer mooi gelijk te krijgen.Washand of sloop om de haken knopen.
zaterdag 8 oktober 2016 om 02:13
Waarom denk ik aan het liedje van Gio en Keizer? https://youtu.be/utnI1ph2imw
zaterdag 8 oktober 2016 om 02:15
quote:Pinda-Kaas schreef op 08 oktober 2016 @ 02:11:
Nou dan maar niet wassen inderdaad.
Als ik niet zo coulant was qua roken binnen zou ik het denk ik ook niet doen
Dan is het ook wel echt nodig ja. Ik was een verstokte roker, maar nooit in huis gerookt. Wel in de bijkeuken en de schade was daar ook altijd goed te zien.
Vorige eigenaar heeft 11 jaar in dit huis gerookt. En echt overal in huis. In de slaapkamer, op het toilet en in de badkamer. Alles is hier opnieuw geverft en grondig schoon gemaakt. Maar eens in de zoveel tijd zit er weer een bruine nicotine aanslag op de kozijnen in de badkamer. Want die zijn nog niet geverft. Echt heel goor.
Nou dan maar niet wassen inderdaad.
Als ik niet zo coulant was qua roken binnen zou ik het denk ik ook niet doen
Dan is het ook wel echt nodig ja. Ik was een verstokte roker, maar nooit in huis gerookt. Wel in de bijkeuken en de schade was daar ook altijd goed te zien.
Vorige eigenaar heeft 11 jaar in dit huis gerookt. En echt overal in huis. In de slaapkamer, op het toilet en in de badkamer. Alles is hier opnieuw geverft en grondig schoon gemaakt. Maar eens in de zoveel tijd zit er weer een bruine nicotine aanslag op de kozijnen in de badkamer. Want die zijn nog niet geverft. Echt heel goor.
zaterdag 8 oktober 2016 om 02:22
quote:ZombieQueen schreef op 08 oktober 2016 @ 02:15:
[...]
Vorige eigenaar heeft 11 jaar in dit huis gerookt. En echt overal in huis. In de slaapkamer, op het toilet en in de badkamer. Alles is hier opnieuw geverft en grondig schoon gemaakt. Maar eens in de zoveel tijd zit er weer een bruine nicotine aanslag op de kozijnen in de badkamer. Want die zijn nog niet geverft. Echt heel goor.Niet fijn.
[...]
Vorige eigenaar heeft 11 jaar in dit huis gerookt. En echt overal in huis. In de slaapkamer, op het toilet en in de badkamer. Alles is hier opnieuw geverft en grondig schoon gemaakt. Maar eens in de zoveel tijd zit er weer een bruine nicotine aanslag op de kozijnen in de badkamer. Want die zijn nog niet geverft. Echt heel goor.Niet fijn.