In bad met Lush

15-10-2016 15:19 8 berichten
Lush heeft een nieuwe collectie! Jeej, super leuk! Net mijn winkelmandje gevuld met alles wat ik graag zou willen... Jeetje, schrikken zeg, wat ontzettend duur. :(

Ik vind het heerlijk om in bad te relaxen na het hardlopen of na een drukke dag en kan dan echt genieten van een bubblebar, bathbomb of bathmelt. Nu dus maar proberen te kiezen.

Is er iemand die al wat van de nieuwe collectie gekocht en gebruikt heeft? Ben benieuwd wat de aanraders zijn!
Aanrader is wat mij betreft om eerst in de winkel te gaan ruiken.
Ik heb alweer Golden Wonder, Lord of misrule en Stardust groot ingeslagen. Om uit te proberen: Mistletoe en Northern light
Idd! Eerst snuffelen, dan kopen.

O, en ik breek/hak de grote dingen altijd in stukken. Vaker badderen voor hetzelfde geld!
quote:blueeyes*3 schreef op 15 oktober 2016 @ 15:34:

Idd! Eerst snuffelen, dan kopen.

O, en ik breek/hak de grote dingen altijd in stukken. Vaker badderen voor hetzelfde geld!Ja, dat doe ik ook met de badproducten. Een bad voor 5 euro of meer vind ik erg duur.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger kocht ik alles daar! Heerlijk vond ik het!

de afgelopen jaren koop ik alleen van de kerstcollectie de snowcakezeep. Die ruikt naar hun oude handencreme Smitten. Echter die is al jaren uit de handel
Die shampoo is trouwens wel iets waar je heel lang mee doet. In mijn geval: een jaar. Dan vind ik die 8-9 euro weer geen probleem. Idem voor de vaste zepen, je doet er heel lang mee, langer dan andere merken.

To, na kerst is er vaak een enorme sale. Misschien is dat nog een tip?
Alle reacties Link kopieren
Shoot for the stars en Mistletoe zijn heerlijk. Northern lights lijkt me ook heel fijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven