Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Topic is offline gehaald, Twijfelvrouwtje heeft mail.
Las je sneller dan ik Angel, ik was nog bij pagina 16....

Maar goed ik snap het wel
Tja Lonki als jij net zo vaak op het forum was als ik dan had je de hele discussie kunnen volgen. Maar ja jij hebt natuurlijk wel een sociaal leven en ikke niet. Nadeel is dat als je zoveel op het forum bent je verleid word om te reageren, waar je later dan weer spijt van hebt

Dank je wel voor het verwijderen van het topic Engeltje
1 middagje en avond ben ik er niet....1...
Aaaah Willy Wonka Lonka ( ), ik zit met hetzelfde probleem. Heb ik 1 dag het `vermakelijke ruzietopic` gemist
Viva naar de knoppen.
Stelletje reltoeristen
Hahahaha een relletje op zijn tijd

( als het maar niet dagelijks zo is op het forum)
Viva naar de knoppen.
Gesloten: "wat een cliché toch eigenlijk" (voor reden: zie mijn post aldaar Viva Angel5 in "Wat een cliché toch eigenlijk" )
VIiva Angel 5, ik vind het echt onzin dat het topci is verdwijderd. Ik was geenszins van plan rare dingen te doen en wat mij betreft ging de discussie er goed aan toe. Kun je het gewoon weer openen?
Digitalis,

het topic is niet verwijderd maar gesloten. Verder heb ik zoals gezegd, inmiddels overlegd met de anderen en we zijn tot de conclusie gekomen dat je topic gewoon dicht blijft.
hoi

heb per ongeluk mijn topic 'info gevraagd:oud en nieuw parijs' bij relaties gezet; dit moet reizen zijn.

kun je dat veranderen?

thanks!!!!!!
Ja hoor, zal het gelijk even doen
Angel, kan het topic onrust weer verwijderd worden. Bedankt
Done.
He angel, waarom doe je dat nou? Ben ik echt benieuwd naar...

(en ja, tikkie gefrustreerd, zit ik daar heel serieus te reageren!)
Snap ik Tientje....maar de regels zijn er nu eenmaal....we verwijderen alles op verzoek. Zie ook eerdere discussies in dit topic. (Als je niet vinden kan, geef maar een gil, zoek ik voor je)
Hoi Vief, in de FAQ staat dit:

Ik heb spijt van mijn discussie, kan deze verwijderd worden?

De moderators verwijderen alleen discussies over een persoonlijk onderwerp. Wanneer je een discussie wilt laten verwijderen hebben wij de volgende gegevens nodig:

- gebruikersnaam en inlog e-mailadres

- de exacte naam van de discussie

- binnen welke pijler de discussie staat

- op welke datum en tijd je deze discussie geplaatst hebt

Dan wordt toch niet alles op verzoek verwijderd?
quote:SanneW schreef op 15 september 2008 @ 14:31:

[...]

Hi Capibara,

Wettelijk ben je als websitebeheerder verplicht op verzoek berichten te verwijderen die 'persoonsgegevens' bevatten.

Nu is dit een behoorlijk breed begrip, variërend van naam, woonplaats tot geboortedatum. Aangezien dit slecht controleerbaar is én wij de privacy van onze forummers bovendien héél belangrijk vinden, hebben we besloten ons te conformeren aan de op 11 december 2007 gepubliceerde "Richtsnoeren Publicatie van persoonsgegevens op internet" van het college bescherming persoonsgegevens.

Meer informatie hierover kun je vinden op de website: mijnprivacy.nl

Met vriendelijke groet,

Sanne WalvischHier nog maar eens.
Angel, wat mijn betreft mag er een slotje op het topic

"verdriet na"breuk" met broer en schoonzus"

helaas worden mijn woorden verkeerd gelezen door sommigen.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Angel, zou je mijn topic: ''schoonmoeder trekt schoonzus enorm voor'' kunnen verwijderen? Ik hoorde gisteren van iemand in real life dat ze mij hebben herkend, en dat wil ik niet.

Bedankt!
Lichtbron en Momo: jullie topics zijn verwijderd!
vijfje,bedankt!!

ik vind het jammer maar het voegde naar mijn mening niks meer toe.wat ik er eigenlijk mee voor ogen had kwam niet uit de verf.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik heb een vraagje voor je viva angel.

Ik schrijf/lees mee bij het topic marokkaanse man met nlse partner. alleen de laatste tijd heb ik weinig tijd om het bij te houden omdat er heel veel geschreven word.

Bestaat er een mogelijkheid om bepaalde data te selecteren zodat ik het in word kan zetten, uitprinten en zo bv tijdens treinreis kan lezen? En hoe moet ik dat dan precies doen?

Dat zou echt een uitkomst zijn.....

Alvast bedankt
Enige manier om het in word te zetten zodat je het uit kan printen is (helaas) kopieren en plakken....bladzijde voor bladzijde dus.
Kan je mijn topic: kan het nog goed komen (onder relaties) verwijderen?

Bij voorbaat dank,

Lizzy1971

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven