Napraattopic 69
woensdag 12 oktober 2016 om 22:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 19 oktober 2016 om 12:57
quote:SuzanneSuus schreef op 19 oktober 2016 @ 12:32:
Dat van die peut met alle inzichten helder bij het eerste bezoek is toch lariekoek? ( icsi - abortus)
Dat denk ik niet hoor.
Die peut heeft waarschijnlijk een vraagje gesteld wat als strohalm kon dienen voor de patiënt om conclusies aan te verbinden en alles te verklaren.
Dat van die peut met alle inzichten helder bij het eerste bezoek is toch lariekoek? ( icsi - abortus)
Dat denk ik niet hoor.
Die peut heeft waarschijnlijk een vraagje gesteld wat als strohalm kon dienen voor de patiënt om conclusies aan te verbinden en alles te verklaren.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 19 oktober 2016 om 13:43
quote:feow schreef op 19 oktober 2016 @ 12:57:
[...]
Dat denk ik niet hoor.
Die peut heeft waarschijnlijk een vraagje gesteld wat als strohalm kon dienen voor de patiënt om conclusies aan te verbinden en alles te verklaren.Nou ja, als het maar duidelijk voor haar is. Kweenie hoor feow
[...]
Dat denk ik niet hoor.
Die peut heeft waarschijnlijk een vraagje gesteld wat als strohalm kon dienen voor de patiënt om conclusies aan te verbinden en alles te verklaren.Nou ja, als het maar duidelijk voor haar is. Kweenie hoor feow
Je bent zelf een theepot
woensdag 19 oktober 2016 om 15:11
quote:SuzanneSuus schreef op 19 oktober 2016 @ 13:43:
[...]
Nou ja, als het maar duidelijk voor haar is. Kweenie hoor feowJouw laatste post in het Modtopic . Valt mij mee dat deze nog niet gegumt is.
[...]
Nou ja, als het maar duidelijk voor haar is. Kweenie hoor feowJouw laatste post in het Modtopic . Valt mij mee dat deze nog niet gegumt is.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 19 oktober 2016 om 22:21
quote:Nouschi schreef op 19 oktober 2016 @ 22:16:
Dat rekentopic Vreselijk, dat kan toch niet waar zijn! Ik had wat heel ingewikkelds verwacht maar dit? Doodeng als hij je medicijnen moet verstrekken. Denk dat ik de volgende keer als ik wat toegediend krijg eerst maar vraag wat 3x3+1 is. Gewoon om even te testen.
Dat rekentopic Vreselijk, dat kan toch niet waar zijn! Ik had wat heel ingewikkelds verwacht maar dit? Doodeng als hij je medicijnen moet verstrekken. Denk dat ik de volgende keer als ik wat toegediend krijg eerst maar vraag wat 3x3+1 is. Gewoon om even te testen.
woensdag 19 oktober 2016 om 23:28
quote:Chevron schreef op 19 oktober 2016 @ 22:21:
[...]
Vreselijk, dat kan toch niet waar zijn! Ik had wat heel ingewikkelds verwacht maar dit? Doodeng als hij je medicijnen moet verstrekken. Denk dat ik de volgende keer als ik wat toegediend krijg eerst maar vraag wat 3x3+1 is. Gewoon om even te testen.Er staat me bij dat er een 10 voor gehaald moet worden en je kunt door falen met je opleiding moeten stoppen.
[...]
Vreselijk, dat kan toch niet waar zijn! Ik had wat heel ingewikkelds verwacht maar dit? Doodeng als hij je medicijnen moet verstrekken. Denk dat ik de volgende keer als ik wat toegediend krijg eerst maar vraag wat 3x3+1 is. Gewoon om even te testen.Er staat me bij dat er een 10 voor gehaald moet worden en je kunt door falen met je opleiding moeten stoppen.
Je bent zelf een theepot
woensdag 19 oktober 2016 om 23:43
quote:SuzanneSuus schreef op 19 oktober 2016 @ 23:28:
[...]
Er staat me bij dat er een 10 voor gehaald moet worden en je kunt door falen met je opleiding moeten stoppen.Ik heb geen idee hoe dat bij de verzorgende opleiding gaat maar als verpleegkundige moesten wij na 3 maanden een toets doen en daar moest je voor slagen anders kon je gaan. Ik dacht ook een 10 maar weet het niet zeker meer, kan ook zijn dat je een paar kleine foutjes mocht maken.
[...]
Er staat me bij dat er een 10 voor gehaald moet worden en je kunt door falen met je opleiding moeten stoppen.Ik heb geen idee hoe dat bij de verzorgende opleiding gaat maar als verpleegkundige moesten wij na 3 maanden een toets doen en daar moest je voor slagen anders kon je gaan. Ik dacht ook een 10 maar weet het niet zeker meer, kan ook zijn dat je een paar kleine foutjes mocht maken.
donderdag 20 oktober 2016 om 08:47
Gut ja, dat rekentopic. Zelfs met mijn vrij ernstige vorm van dyscalculie had ik binnen afzienbare tijd door hoe ik dat moest doen, terwijl ik het inzicht heb van een amoebe.
Het is dus duidelijk dat ik een opleiding waarbij ik dat inzicht nodig heb maar niet heb gekozen en dat lijkt me vrij logisch.
Het is dus duidelijk dat ik een opleiding waarbij ik dat inzicht nodig heb maar niet heb gekozen en dat lijkt me vrij logisch.