Ik heb een telefoon, en daar sms ik gaarne mee. Nu heb ik meerdere mensen uit verschillende sms-groepen een smsje gestuurd met "Merry X-Mas! X ..(naam)..".
Belt er opeens een gruwelijk giftige vrouw op dat ik haar man niet moest smsen en dat ik dood was e.d. Dit allemaal in het Engels. Ik probeerde nog uit te leggen dat zo ongeveer iedereen dat smsje heeft gehad en dat ze niet zo moest stressen...niks hielp. Sindsdien heeft ze me meerdere smsjes gestuurd dat ik dood ben (ik adem trouwens nog, dus ik denk dat ze zich vergist) en dat ik een slet ben (maar dan in het Engels). En meer van dat fraais.
Misschien moet ik even die vreemdganger topics hier vertalen, dat ze weet hoe belachelijk het is om te denken dat uitgerekend ik...
Zijn er hier mensen die dit kennen? Want ik kan er met mijn hoofd niet bij dat iemand zo is....
Mijn vader kon dr horen schreeuwen en die keek me stomverbaasd aan. Hij vond dat ik die man van dr moest bellen...dat leek mij een minder strak plan....
Wat een gestoord mens!! Ik vind het echt absoluut niet normaal en vérre van begrijpelijk. Als je relatie zelfs een kerstgroet al niet aankan, wordt het écht tijd je relatie te verbreken. Absurd.
Ja zoiets... Ik maak me er ook geen zorgen over hoor. Maar vroeg me af of meer mensen dit kennen en of er ook mensen zijn die haar begrijpen. Blijkbaar wel...maar die stemmen alleen
quote:tangerine schreef op 25 december 2008 @ 17:22:
En dan nog he superstar, dan nóg moet ze dat op kerel'lief' afreageren en niet op de onschuldige kerstgroetverstuurder :-oJa ik snap dit soort dingen ook niet maar ja een jaloerse vrouw verandert vaak in een monster.
Maar ik wil ook graag horen van de forummers die het terecht vonden, hoezo, waarom?Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar dus forummers die terecht en begrijpelijk hebben gestemd, vertel eens waarom.