Zo...lekker jaloers wijf dan!

25-12-2008 16:23 250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een telefoon, en daar sms ik gaarne mee. Nu heb ik meerdere mensen uit verschillende sms-groepen een smsje gestuurd met "Merry X-Mas! X ..(naam)..".

Belt er opeens een gruwelijk giftige vrouw op dat ik haar man niet moest smsen en dat ik dood was e.d. Dit allemaal in het Engels. Ik probeerde nog uit te leggen dat zo ongeveer iedereen dat smsje heeft gehad en dat ze niet zo moest stressen...niks hielp. Sindsdien heeft ze me meerdere smsjes gestuurd dat ik dood ben (ik adem trouwens nog, dus ik denk dat ze zich vergist) en dat ik een slet ben (maar dan in het Engels). En meer van dat fraais.

Misschien moet ik even die vreemdganger topics hier vertalen, dat ze weet hoe belachelijk het is om te denken dat uitgerekend ik...

Zijn er hier mensen die dit kennen? Want ik kan er met mijn hoofd niet bij dat iemand zo is....

Dat ze zo jaloers is, is volkomen...

Totaal aantal stemmen: 156

Terecht (10%)
Belachelijk (11%)
Begrijpelijk (10%)
Gestoord (34%)
Triest (35%)
Ja, praat me maar een schuldgevoel aan!

Mijn vader kon dr horen schreeuwen en die keek me stomverbaasd aan. Hij vond dat ik die man van dr moest bellen...dat leek mij een minder strak plan....
Hmmm er zijn meerdere forummers die terecht en begrijpelijk hebben gestemd.
.
Ik vind het lichtelijk zorgelijk dat 18% het terecht schijnt te vinden en 6 % het begrijplijk...
quote:superstar_2 schreef op 25 december 2008 @ 16:51:

Hmmm er zijn meerdere forummers die terecht en begrijpelijk hebben gestemd. Dezelfde gedachte
quote:lindy schreef op 25 december 2008 @ 16:52:

Ja, wel bellen! Of sms-en. Dat ie wel even weet wat voor een potentiele bunny-boiler hij in huis heeft.

Hoe ver weg?Zij zit in Engeland, ik in Nederland.
quote:lindy schreef op 25 december 2008 @ 16:52:

Ja, wel bellen! Of sms-en. Dat ie wel even weet wat voor een potentiele bunny-boiler hij in huis heeft.

Hoe ver weg?Waarschijnlijk heeft de beste man al niet zo'n fijne X-Mas meer..
Ik denk het ook niet nee...djeeezzz...
.
Wat een gestoord mens!! Ik vind het echt absoluut niet normaal en vérre van begrijpelijk. Als je relatie zelfs een kerstgroet al niet aankan, wordt het écht tijd je relatie te verbreken. Absurd.
Ja zoiets... Ik maak me er ook geen zorgen over hoor. Maar vroeg me af of meer mensen dit kennen en of er ook mensen zijn die haar begrijpen. Blijkbaar wel...maar die stemmen alleen
Ja...het is echt gestoord...
Waar is mijn berichtje gebleven?

(En ik zit nog niet eens aan de drank...)
Eeh daar is mijn berichtje gebleven... het wordt duidelijk tijd voor drank .
.
Je hebt teveel bloed in je alcohol zitten, daar moet je echt op gaan letten Tange
quote:lindy schreef op 25 december 2008 @ 17:03:

[afbeelding]
Of is deze vrouw al zo vaak belazert door haar liefhebbende (v)echtgenoot dat ze van elk bericht wat van een vrouw komt nu flipt ongeacht de inhoud?
Niet dat ik weet...maar dan nog, ze laat zich wel heel erg kennen...
En dan nog he superstar, dan nóg moet ze dat op kerel'lief' afreageren en niet op de onschuldige kerstgroetverstuurder :-o
Mijn rosé is trouwens nog niet koud genoeg.
Ja, dat vind ik dus ook...

Maar ik wil ook graag horen van de forummers die het terecht vonden, hoezo, waarom?
quote:tangerine schreef op 25 december 2008 @ 17:23:

Mijn rosé is trouwens nog niet koud genoeg.Mijn cadeau-wijn moet ook nog even
quote:tangerine schreef op 25 december 2008 @ 17:22:

En dan nog he superstar, dan nóg moet ze dat op kerel'lief' afreageren en niet op de onschuldige kerstgroetverstuurder :-oJa ik snap dit soort dingen ook niet maar ja een jaloerse vrouw verandert vaak in een monster.
quote:minny schreef op 25 december 2008 @ 17:23:

Ja, dat vind ik dus ook...

Maar ik wil ook graag horen van de forummers die het terecht vonden, hoezo, waarom?Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar dus forummers die terecht en begrijpelijk hebben gestemd, vertel eens waarom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven