Het Stamcafé XXIV
vrijdag 21 oktober 2016 om 00:09
vrijdag 21 oktober 2016 om 00:15
vrijdag 21 oktober 2016 om 06:45
Goedemorgen en een fijne dag allemaal.
Stttttt, gefeliciteerd voor je dochter!
Solo, veel plezier vandaag.
Leo, veel plezier met DA, was een leuke serie vond ik.
Nouschi, veel plezier in Ikea.
Ik ga huishouddingetjes doen, boodschappen, apotheek etc. etc. En misschien een sollicitatiebrief in elkaar knutselen, want ik heb een vacature gezien die me wel wat lijkt. En dan vanmiddag hopelijk nog een flink eindje lezen. Daar heb ik zin in, vind het zo lekker ontspannend, hou al van heel jongs af aan van lezen.
Stttttt, gefeliciteerd voor je dochter!
Solo, veel plezier vandaag.
Leo, veel plezier met DA, was een leuke serie vond ik.
Nouschi, veel plezier in Ikea.
Ik ga huishouddingetjes doen, boodschappen, apotheek etc. etc. En misschien een sollicitatiebrief in elkaar knutselen, want ik heb een vacature gezien die me wel wat lijkt. En dan vanmiddag hopelijk nog een flink eindje lezen. Daar heb ik zin in, vind het zo lekker ontspannend, hou al van heel jongs af aan van lezen.
vrijdag 21 oktober 2016 om 07:41
vrijdag 21 oktober 2016 om 08:10
vrijdag 21 oktober 2016 om 10:08
quote:Eleonora-1 schreef op 21 oktober 2016 @ 01:00:
Ik ga Downton Abbey weer vanaf het begin kijken!
Ik dacht, ik vertel ook even wat ik zoal doe....
Ik heb het nog nooit gezien, toch eens gaan doen. Schoonmoeder heeft de hele serie op dvd daar maar eens uit de kast plukken.
Ik ben in de ban van Tombraider het spel. En het is niet eens de nieuwste maar de vorige, ik dacht ff proberen en ja dan wil ik weer door.
Ik ga Downton Abbey weer vanaf het begin kijken!
Ik dacht, ik vertel ook even wat ik zoal doe....
Ik heb het nog nooit gezien, toch eens gaan doen. Schoonmoeder heeft de hele serie op dvd daar maar eens uit de kast plukken.
Ik ben in de ban van Tombraider het spel. En het is niet eens de nieuwste maar de vorige, ik dacht ff proberen en ja dan wil ik weer door.