Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ontbloot bovenlijf Kess, heel aantrekkelijk donkerharig typje. Maar je bent dood, ik zal even een nieuwe Kesselinde breeden.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Dood?!?! Bedankt he?
Loretta is De Mol. Punt.
Er was een verschrikkelijke insectenplaag die alles vergiftigde, en jij, gulzig als je bent at de giftige appeltjes op. Maar je bent nu ook een master Scientist dus je gaat vooruit heur!
http://nl.youtube.com/watch?v=CXTH8qYmwPk

Prachtige muziek op de radio.
Ik at de giftige appeltjes op? Soort Eva dus en nu verbannen uit het paradijs? Het wordt er niet echt beter op, Vish! Ik verwacht nu toch wel verbetering hoor, anders doe ik niet meer mee!
Loretta is De Mol. Punt.
Je hebt zojuist de bink van de buurt aan de haak geslagen en er net een kind uitgepoept, geslacht nog onbekend.

Van Harte! Hoe gaat het heten?
Olivier, prachtige naam die ik er hier thuis niet doorheen gekregen heb. Maar Bink van de Buurt heeft geen inbreng, dus ik beslis. O ja, het is een jongetje, natuurlijk. Ik kan niet anders.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Vishnu schreef op 26 december 2008 @ 10:33:

Mijn menschjes moeten breeden. Kess heeft het gedaan met de Eikel, een kind gekregen maar is nu dood en Star is oervervelend en luistert voor geen meter. Vish is een master scientist

Star wordt wel opstandig ja van zulke dagen

Zo naar Efteling, kijken of daar nog wat te rellen valt
Zo. Der bink hat mir auch bezwangerd. gezellig Kess, we zitten samen naast de Well.

Efteling? Is dat niet megadruk nu?
Zou het morgen druk zijn in restaurants? Ik ben vergeten restaurantje te reserveren voor etentje met Erwtenouders...
Peas on earth!
Schijnt wel mee te vallen in Efteling. Toch veel mensen die verplicht naar beiden ouderparen/grootouderparen moeten

Toedeloe, jullie horen het later wel
Viel Spass (kan ringel-s niet vinden)
Peas on earth!
Leuk Vish, we produceren fijn halfbroertjes. Gezellig.

Veel plezier bij de WinterEfteling, Star! Hoe gaat het met Ceetje? Wel weer in goede doen dus, neem ik aan?

Denk dat reserveren niet heel hard nodig is, Erwteke. Maar zou wel straks alsnog even bellen. Kan me ook zomaar voostellen dat er restauranthouders zijn die de tent niet opendoen, na twee zulke drukke dagen en uitzicht bij bijna geen klandizie die dag...
Loretta is De Mol. Punt.
Veel plezier Starrie!

Ik hoop dat we jongens produceren anders gaat de stam uitsterven denk ik.

Breng kind zo weg naar moeder en ga lekker verder met spelen .
Vissenspel is cool. Ik ben een healer, yeah!

Hier even bij oudses op PC, mijn eigen is stuk :(

Dus had hele Ceetjevalpartij gemist Gaat het beter nu?

Fijne kerst allemaal dus? Mooi.

Hier gaat het redelijk, allemaal beetje grieperig, maar kalkoen gelukt!

En verder wel gezellig.

Issuriemand?

Wat goed van je kalkoen Eow, is hij niet voor niets gestorven
Hey allemaal,

Kerstgroeten uit Ierland

Dikke knuf voor Star en Ceetje vanwege tandjes door lip

Compu van ier-vader heeft spellingscontrole op alles en al mijn tekst is nu dus rood onderstreept Berst wel kerstig

T gaat heel goed hier. Ouders zijn erg lief en leuk en tante ook en Chica heeft het heel erg naar haar zin. Ier-zus is er ook en daar is Chica vooral heel dol op. Ze blijft maar zingen "ierzus is zo mooi, ierzus is zo moooooooi"

We hebben heel veel moois gezien (buiten ierzus om ), een domen (soort hunnebed), een paar mooie heads (soort fjorden) en een paar kastelen en ruines en heel veel oceaan en mooie cliffs. Zal als we terug zijn fotoslideshow maken op Hyves. Nu nog even sociaal doen, we gaan nog even een film kijken en wijn drinken enzo. Ben zo blij dat we gekomen zijn... ier vindt het heel fijn om zijn land en familie aan ons te laten zien en Chica en mij aan zijn familie. Ze zijn allemaal dol op haar, voor ierenouders ook echt soort van eerste kleinkind. Nouja, bladerbla, potentieel erg lang verhaal

Ik ga weer, dag lieve theehuiswijfies, tot snel fijne tweede kerstnacht nog
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Klink weer helemaal goed en lief en knus Inad!!!

Wij gaan zo met de trein:

quote:Vishnu schreef op 26 december 2008 @ 10:56:

Jij bent nog een kind, kan ik niks mee Je mag boerin worden of baarmoeke.Baarmoeke past beter
Je bent er toch voor gevallen uiteindelijk Vish?

Inad, je klinkt blij, leuk!
Leuke verhalen Inad, fijn dat het leuk is

Hoe was de Efteling Star? Krijgt Cee daar veel van mee? Eten gelukt?

Hoe waren de tapas Vish?

Luun, leef je nog?

Hier kerst weer overleefd met de nodige irritaties over m`n ouders. Bijvoorbeeld: zouden hier gister om 12 uur zijn voor lunch en kwamen om 2 uur aankakken. Om 5 uur moesten we weer aan tafel voor de gourmet....

Enniewee, het zit er weer op
Lekker gegeten wel Pep?

Efteling was leuk, maar zooooooooooooooooooooo koud. Mèn, we waren echt bevroren aan het einde van de dag. Ceetje krijgt er heel veel van mee, met anderhalf EuroDisney vond ze al geweldig

Ze vond het schaatsen het leukst, ik citeer: 'Mama, ik vond het schaatsen het allerleukste en het allerliefste'.

En nu wil ze roze schaatsen
Eerste kerstdag was eten mwoah, gister gourmet dus dat was wel okay. Niks hoogstaands in ieder geval

Ik zou best eens met Thomas naar Efteling willen maar tis zo takkeduur en ben bang dat hij het na half uurtje wel gezien heeft
Gewoon rustig aan doen, hem lekker 's middags slaapje in de buggy laten doen en zelf wat drinken en dan weer lekker park in.
Maar dan ga ik dus liever als ie wat ouder is en er echt wat aan heeft. Ik vind 55 euro alleen al aan entree beetje veul namelijk....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven