Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

quote:Eleonora-1 schreef op 22 oktober 2016 @ 23:52:

Vast niet maar waarom de vrij voorspelbare Nicci Frenches dan wel mogen is me een raadsel.

Als King iets is is het wel origineel en zijn karakters zijn altijd tot in detail uitgewerkt.Ik vond 1963 trouwens ook heel erg mooi, die ga ik nog eens lezen denk ik. En de vervolgen op Mr Mercedes moet ik nog aan beginnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 22 oktober 2016 @ 23:52:

[...]

Oeps.......soooooo sorry leer ik ook nog wat. zat ruimte voor hoor
very metal
Ik mocht op school wel Ira Levin lezen voor mijn lijst voor Engels. Dag der dagen. Dan zou ik niet weten waarom King niet zou mogen eigenlijk.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
quote:OliviaMoore schreef op 22 oktober 2016 @ 23:59:

Ik mocht op school wel Ira Levin lezen voor mijn lijst voor Engels. Dag der dagen. Dan zou ik niet weten waarom King niet zou mogen eigenlijk.

Klopt.

Ik heb Rosemary's baby voor mijn lijst gelezen van hem.
quote:Eleonora-1 schreef op 23 oktober 2016 @ 00:02:

[...]

Klopt.

Ik heb Rosemary's baby voor mijn lijst gelezen van hem.Ook een goeie. Dag der dagen heb ik nog een paar keer herlezen. Het hele bizarre van zo'n übergereguleerde maatschappij dat bleef me fascineren.
Bij ons mocht het niet op de lijst hoor.

Trusten allemaal.
Hallloooooo
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:-KING- schreef op 22 oktober 2016 @ 23:57:

[...]

leer ik ook nog wat. zat ruimte voor hoor
Nog 41 minuten naar waar onze auto staat. Maar ja de buschauffeur moest pauze houden. Nu weet ik weer waarom we nooit meer met de bus gaan..
quote:hatsetats schreef op 23 oktober 2016 @ 00:05:

Hallloooooo
Goedemorgen.

Volgens mij is dat hele "literaire thriller" etiketje alleen maar een marketingtrucje. Dan kunnen mensen die lekker genieten van het genre zichzelf toch nog een beetje wijsmaken dat ze literair bezig zijn.

Blond en Star, heel veel plezier vanavond bij het concert!
Tpv
quote:NieuwBegin2017 schreef op 23 oktober 2016 @ 07:33:

TpvTerugpostvind?
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Mijn docent Nederlands kende een flink deel van de boeken die ik had gelezen, helemaal niet. En dat was toch echt allemaal literatuur. Dus vond ik hem een sukkel en leverde ik voor mijn eindexamen een lijst in met daarop ook 'Vergedicht' van Gaaltje van Voort. Leek me een leuke test. Het was een schrijfsel van mezelf, onder pseudoniem, dat nooit verder is gekomen dan m'n bureaula. Hij zei er wel eens van gehoord te hebben en keurde mijn lijst goed. Dus toen was het literatuur

Helaas kreeg ik tijdens m'n mondeling geen vragen over dat fantastische werk.

#puberstreken
quote:Solomio schreef op 23 oktober 2016 @ 08:05:

[...]

Terugpostvind? Ja en het bericht was al wel met 95% gewijzigd. Wat stond er eerst...alleen de t?
Scherp, Solo
Zo hè hè, het is eindelijk licht. Wat duurt dat alweer lang.

Morgen ga ik een dagje uit, naar onze hoofdstad. Museum, beetje shoppen. Heb er zin in. Heb besloten elke dag van de vakantie alleen maar te doen waar ik zin in heb, en zo min mogelijk dingen die "moeten".

Vanmiddag wandelen, het wordt mooi weer.
quote:yette schreef op 23 oktober 2016 @ 08:18:

Mijn docent Nederlands kende een flink deel van de boeken die ik had gelezen, helemaal niet. En dat was toch echt allemaal literatuur. Dus vond ik hem een sukkel en leverde ik voor mijn eindexamen een lijst in met daarop ook 'Vergedicht' van Gaaltje van Voort. Leek me een leuke test. Het was een schrijfsel van mezelf, onder pseudoniem, dat nooit verder is gekomen dan m'n bureaula. Hij zei er wel eens van gehoord te hebben en keurde mijn lijst goed. Dus toen was het literatuur

#puberstreken
quote:hatsetats schreef op 23 oktober 2016 @ 00:05:

Hallloooooohee! jij bent wel heel lang weggeweest zeker?
very metal
quote:yette schreef op 23 oktober 2016 @ 08:18:

#puberstreken Geniaal!
Mogge

Even kijken wie er ligt te slapen op zolder

quote:Inkie12345 schreef op 22 oktober 2016 @ 23:49:

Ik heb geen idee hoor wat literatuur is precies, maar King mag vast niet op de literatuurlijst op scholen denk ik.Ja hoor, ik heb King gelezen voor Engels.
Ik heb geen idee welke boeken er op mijn literatuurlijsten stonden. Ik ben een zeef.
quote:-Kittens- schreef op 23 oktober 2016 @ 09:28:

Mogge

Even kijken wie er ligt te slapen op zolder

[afbeelding]als dat geen neuken wordt..
very metal
quote:-KING- schreef op 23 oktober 2016 @ 09:44:

[...]

als dat geen neuken wordt..

Goeiemorgen allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven