Meest irritante reclame - DEEL 2

vrijdag 14 oktober 2016 om 20:31
quote:Oudblond schreef op 11 oktober 2016 @ 12:48:
De reclame van een Zalando-achtig iets. Lingerie bestellen voor een date met happy end??? En dat kan blijkbaar met 1 klik van je muis
Ik zag 'm net langskomen. Hij is van Bon Prix. Verschrikkelijk stomme reclame. "Ik ben ineens verleidelijk", of zoiets stoms, zegt ze. Ze hebben wel vaker van die sneue reclames bij Bon Prix.
Echt van die typetjes waar je je niet wil mee identificeren
De reclame van een Zalando-achtig iets. Lingerie bestellen voor een date met happy end??? En dat kan blijkbaar met 1 klik van je muis
Ik zag 'm net langskomen. Hij is van Bon Prix. Verschrikkelijk stomme reclame. "Ik ben ineens verleidelijk", of zoiets stoms, zegt ze. Ze hebben wel vaker van die sneue reclames bij Bon Prix.
Echt van die typetjes waar je je niet wil mee identificeren
vrijdag 14 oktober 2016 om 20:32

vrijdag 14 oktober 2016 om 20:40
Ik blijf het nieuws maar checken in de hoop dat Jantje Smit voor eens en altijd z'n stem kwijt is en daardoor ook niet meer in die vreselijke Pearle-reclames kan spelen, maar helaas.
Moet eerdaags een nieuwe leesbril maar echt niet dat ik er nog heen ga. Deze gaat (ook) op de boycot, net als alle andere klojo's die dit soort kutreclames onze planeet op slingeren.
Moet eerdaags een nieuwe leesbril maar echt niet dat ik er nog heen ga. Deze gaat (ook) op de boycot, net als alle andere klojo's die dit soort kutreclames onze planeet op slingeren.

dinsdag 18 oktober 2016 om 18:20
quote:chrisjoh schreef op 17 oktober 2016 @ 01:55:
Volwassen mensen die praten als kleine kinderen in de haribo reclame. Afschuwelijk.
Dan heb je ook nog die volwassenen die met M & M's praten ook waanzin
En de volwassenen die zo nodig een stukje kinderchocola voor elkaars neus weg moeten kapen. Mensen het is KINDER chocola , koop gewoon goede bonbons als je zonodig chocola wil
Volwassen mensen die praten als kleine kinderen in de haribo reclame. Afschuwelijk.
Dan heb je ook nog die volwassenen die met M & M's praten ook waanzin
En de volwassenen die zo nodig een stukje kinderchocola voor elkaars neus weg moeten kapen. Mensen het is KINDER chocola , koop gewoon goede bonbons als je zonodig chocola wil
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

dinsdag 18 oktober 2016 om 18:38
Ik vind alle reclames niet leuk.
Ze denken volgens mij dat we achterlijk zijn .
Het lijkt wel of de reclame,s steeds dommer,achterlijker,irritanter worden.
Dan heb ik het over schoonmaakmiddelen,maandverband reclames,shampoo.
Ik neem veel op om die reclame,s door te spoelen en dat bevalt goed.
De reclames,duren best wel lang. Heb het idee dat de reclames,langer zijn dan waar je naar kijkt.
Ze denken volgens mij dat we achterlijk zijn .
Het lijkt wel of de reclame,s steeds dommer,achterlijker,irritanter worden.
Dan heb ik het over schoonmaakmiddelen,maandverband reclames,shampoo.
Ik neem veel op om die reclame,s door te spoelen en dat bevalt goed.
De reclames,duren best wel lang. Heb het idee dat de reclames,langer zijn dan waar je naar kijkt.
woensdag 19 oktober 2016 om 19:13
Eigenlijk gek he, dat we het woord Peuk leren schrijven op school.
Volgens mij stond dat vroeger in geen een leesboekje, en tegenwoordig gok ik er op ook niet. Maar je leert letters op volgorde zetten, en dan kom je er van zelf
Seks, piemel , poep en pis hebben we ook leren schrijven zonder dat het voorgedaan werd op school
Volgens mij stond dat vroeger in geen een leesboekje, en tegenwoordig gok ik er op ook niet. Maar je leert letters op volgorde zetten, en dan kom je er van zelf
Seks, piemel , poep en pis hebben we ook leren schrijven zonder dat het voorgedaan werd op school
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

donderdag 20 oktober 2016 om 23:21
Weet niet precies welke auto reclame, maar is van een gezin op vakantie. Steeds pech en dan zie je ze op een strand, en de jongste zoon schreeuwt als een misthoorn, omdat er een kwal op zijn hoofd zit.
Iedere keer als ik die reclame zie, schrik ik me rot van dat gekrijs. Normaal heb ik de ab wel in de buurt om snel geluid op uit te zetten, maar regelmatig heb ik dat ding niet in de buurt.
Iedere keer als ik die reclame zie, schrik ik me rot van dat gekrijs. Normaal heb ik de ab wel in de buurt om snel geluid op uit te zetten, maar regelmatig heb ik dat ding niet in de buurt.

maandag 24 oktober 2016 om 13:11
Radioreclame van Young Capital, waarom ????
Alles in het Engels, we have work for you at the Bijenkorf, Coolblue enz DOE FF NORMAAL ZEG we zijn in Nederland
Kan alsjeblieft per direct die fluisterbitch van Tamaris van de tv, zelfs mijn man gaat mee zitten fluisteren om me te stangen omdat ik zo'n pesthekel aan die reclame heb.
Alles in het Engels, we have work for you at the Bijenkorf, Coolblue enz DOE FF NORMAAL ZEG we zijn in Nederland
Kan alsjeblieft per direct die fluisterbitch van Tamaris van de tv, zelfs mijn man gaat mee zitten fluisteren om me te stangen omdat ik zo'n pesthekel aan die reclame heb.
maandag 24 oktober 2016 om 13:17
quote:paper-clip schreef op 24 oktober 2016 @ 13:11:
Oh die Young Capital reclames op tv! Daar wordt ik ook depressief van.
'We eat, we sleep and work'
Het komt echt over alsof het leven draait om werken.
Het komt echt over alsof het leven draait om werken.
maandag 24 oktober 2016 om 15:14
quote:AnAppleADay schreef op 24 oktober 2016 @ 13:17:
[...]
Het komt echt over alsof het leven draait om werken.perfecte slaven, maar dat is immers het streven.....
[...]
Het komt echt over alsof het leven draait om werken.perfecte slaven, maar dat is immers het streven.....
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
maandag 24 oktober 2016 om 15:17
quote:nerdopviva schreef op 22 oktober 2016 @ 14:05:
Ik vind dat koffiemannetje van de AH een engnek. Ik krijg echt de kriebels van hem (en niet de goede kriebels ).
Ja vreselijk is die.
Ik vind die reclame van een electrische tandenborstel zo vies....ze doen het voor en dan haalt die tandenborstel dus de plak van de tanden af, maar er blijft een heel klein randje zitten langs het tandvlees.....moet je dan daarna nog met een gewone tandenborstel aan het werk om dat randje weg te poetsen of laat je dat maar zitten. Gatfer, zoooo smerig!
Ik vind dat koffiemannetje van de AH een engnek. Ik krijg echt de kriebels van hem (en niet de goede kriebels ).
Ja vreselijk is die.
Ik vind die reclame van een electrische tandenborstel zo vies....ze doen het voor en dan haalt die tandenborstel dus de plak van de tanden af, maar er blijft een heel klein randje zitten langs het tandvlees.....moet je dan daarna nog met een gewone tandenborstel aan het werk om dat randje weg te poetsen of laat je dat maar zitten. Gatfer, zoooo smerig!
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!