Help... ik ben te ongeduldig, wil niet dat het weer mis gaat

16-12-2008 11:35 372 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,

ehmm ff bij het begin beginnen. Ik ken mezelf inmiddels een beetje wat relaties aan gaat . Kom een leuke vent tegen, gevoel blijkt wederzijds en dan .. dan word ik zo vreselijk onzeker en vooral ongeduldig !!!!! GRRRRRRRRRR dat ik het liefst vandaag hoor dat wij een relatie hebben en voor altijd bij elkaar zullen zijn. Natuurlijk weet ik dat dit niet werkt !!! duh .... maar ik zit er maar mooi mee....

Sinds een tijdje was ik aan het chatten met een leuke man via internet. Af en aan hadden we contact. Soms weken niet, dan weer eens een berichtje hoe t ging etc etc. Vorige week heel intensief gemaild met elkaar en bleken zoveel overeenkomsten te hebben waarvan we zelf niet eens wisten. Bij toeval gingen we afgelopen weekend allebei uit in dezelfde gelegenheid. Dus zagen wij elkaar voor het eerst... spannend !!! wow... er was een klik van beide kanten en niet zo'n beetje ook. Super zou je zeggen.. maar nu het volgende. Eigenlijk zijn we er allebei nogal mee overdonderd. Hadden beiden voor onszelf besloten het maar eens rustig aan te doen wat relaties betreft. Maar ja sommige dingen kan je nou eenmaal niet sturen.... Beiden dus totaal overdonderd en vinden elkaar helemaal leuk !!! Alleen omdat wij dus niemand hadden om rekening mee te houden zitten we beiden nogal volgepland met werk, sport en afspraken deze maand. Hebben wel een volgende date staan vlak na kerst maar dat duurt nog zo laaaaaaaaaaaaaaaaang en kijken daar beiden heel erg naar uit. Nou niets aan de hand he zou je zo zeggen :$ ware het niet dat ik echt vreselijk ongeduldig ben en hem liever vandaag dan morgen zie... maar dat gaat dus niet. Om hem nou niet meteen af te schrikken wil ik het dit keer anders aanpakken dan ik normaal zou doen.. mezelf totaal laten gaan. Wat is slim volgens jullie? Kan ik sms-en, bellen of mailen? of moet ik het maar een beetje zijn beloop laten tot de volgende date? En HOE houdt ik mijn onzekerheid in bedwang !!!!

Tips .... graag !!!!!!
Jeetje hoop bijgeschreven

Allereerst sorry voor mijn naamsverwarring, gedichtje was idd van Funny (sorry meis) en ook de tweede hier geplaatst vind ik weer erg mooi.

Noeks, ga zo je topic ff lezen, je komt er ff niet meer uit geloof ik he?

Gaat het ondertussen weer wat beter of hang je nog steeds in de gordijnen?

Chaozz, bij wil exclusiviteit, prachtig toch!

Niet beginnen over de dating site, dat heb je namelijk al gedaan

Het nog een keer ter sprake brengen laat overduidelijk zien dat je hem aan het controleren bent (lees: dat je hem niet vertouwt)

Dat vinden mensen niet leuk meis.

Mocht je het wel in de gaten willen houden....doen maar je maakt jezelf er alleen maar gek mee

Mag ik 1 ding zeggen (en niet boos worden hoor, ik bedoel het echt goed)

Je zegt dat je positief aan het denken bent

Dat zie ik ook wel, je probeert het heel erg hard en dat vind ik echt ontzettend knap van je...maar ondertussen heb je er nog steeds geen vertrouwen in...

De datingsite

Je durft nog niet te genieten

Je ziet een achterdeurtje...

Probeer dit zinnetje nou eens 100x te herhalen en het ook echt zo te voelen

WOW WAT HEB IK 1 LEUKE DATE GEHAD,EENS KIJKEN OF DATE 2 OOK ZO LEUK WORDT

Je bent stiekum al zo ver vooruit aan het denken

Jullie hebben nog niets....jullie zijn aan het ontdekken

Geniet daar nou toch eens van wijffie...

Verder.....ben supertrots op je dat je niet de boel plat smst, niet 100x per dag aan de telefoon hangt en dat je zo ontzettend je best doet.

Lieve Chaozz, ik wilde je met het bovenstaande stukje echt niet de grond in boren hoor...wil je alleen een spiegel voorhouden omdat ik samen met jou zo erg hoop dat het gaat werken voor je
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Thanks Summer, zie nu pas je berichtje hier. Ik hing idd in de gordijnen, maar niemand is het waard dat ik me zo voel als ik me vandaag voelde, dus dat is nu voorbij! Ik ga zo lekker slapen en morgen ziet de wereld er heel anders uit... zie het van deze kant, kan er maar beter nu achter komen dan over een half jaar, want dan was het verdriet vele malen groter geweest denk ik!

Chaozz, stop nu eens met denken en geniet gewoon!
Wijs gesproken noeks...je doet het goed, ben supertrots op je

Je blijft dicht bij jezelf, trouw aan je eigenwaarde en aan he gevoel
Summer je bent een lieverd!
quote:Crazyinlovee schreef op 23 december 2008 @ 18:02:

hey chaozz, ik heb net even bij zitten lezen, en ik kan niet anders zeggen dat je heel relaxed overkomt!!

het gaat goed he! hihi Ben blij voor je, geniet van zijn aandacht! hij komt over als een leuke oprechte vent waar je zaterdag een date mee hebt! joehoe

en dat van die datingsite is ook te overzien.. dat heb je zelf ook door, gelukkig!

wat ik ook leuk vond om te lezen is dat jij zelfs een gesprek kan stoppen nu. daar heb ikzelf soms echt moeite mee...als ik mijn vriend erg mis...

ben blij voor je! You Go Girl..

ben benieuwd hoe de date is zaterdag!Hey crazy, je hebt ook gelijk, gisteren nog eventjes met hem gebeld. T was super gezellig dus dat gaat vast goedkomen zaterdag pffff ben best zenuwachtig hahahah
quote:Summerdance schreef op 23 december 2008 @ 23:13:

Jeetje hoop bijgeschreven

ja he je kijkt ff niet en er zijn zo een paar blz bij maar het helpt mij echt om hier af en toe ff van mij af te schrijven

Allereerst sorry voor mijn naamsverwarring, gedichtje was idd van Funny (sorry meis) en ook de tweede hier geplaatst vind ik weer erg mooi. Geeft niets, na een beetje speurwerk heb ik het gevonden en ze hangen inmiddels op mijn prikbord

Noeks, ga zo je topic ff lezen, je komt er ff niet meer uit geloof ik he?

Gaat het ondertussen weer wat beter of hang je nog steeds in de gordijnen?

Chaozz, bij wil exclusiviteit, prachtig toch!

Niet beginnen over de dating site, dat heb je namelijk al gedaan

Het nog een keer ter sprake brengen laat overduidelijk zien dat je hem aan het controleren bent (lees: dat je hem niet vertouwt)

Dat vinden mensen niet leuk meis.

Mocht je het wel in de gaten willen houden....doen maar je maakt jezelf er alleen maar gek mee

heb besloten dat ik vanaf vandaag gewoon niet meer ga kijken, dan wordt ik er inderdaad ook niet gek van !!!

Mag ik 1 ding zeggen (en niet boos worden hoor, ik bedoel het echt goed)

Je zegt dat je positief aan het denken bent

Dat zie ik ook wel, je probeert het heel erg hard en dat vind ik echt ontzettend knap van je...maar ondertussen heb je er nog steeds geen vertrouwen in...

De datingsite

Je durft nog niet te genieten

Je ziet een achterdeurtje...

ik word niet zo snel boos hoor !!! Je hebt ook gelijk, doe heel erg mijn best, en het lukt al aardig, maar kan het soms zelf nog niet geloven dat het zo goed gaat en dat ik het kan !!!! hahah

Probeer dit zinnetje nou eens 100x te herhalen en het ook echt zo te voelen

WOW WAT HEB IK 1 LEUKE DATE GEHAD,EENS KIJKEN OF DATE 2 OOK ZO LEUK WORDT

Je bent stiekum al zo ver vooruit aan het denken

Jullie hebben nog niets....jullie zijn aan het ontdekken

Geniet daar nou toch eens van wijffie...

Verder.....ben supertrots op je dat je niet de boel plat smst, niet 100x per dag aan de telefoon hangt en dat je zo ontzettend je best doet.

Lieve Chaozz, ik wilde je met het bovenstaande stukje echt niet de grond in boren hoor...wil je alleen een spiegel voorhouden omdat ik samen met jou zo erg hoop dat het gaat werken voor jeJe bent een lieverd !!! echt !!! bedankt voor je mooie woorden en ik laat natuurlijk weten hoe het zaterdag was... maar zal hier voor die tijd ook nog wel verschijnen hoor hahahah hoewel de kerstdagen zitten wel vol leuke dingen dus hoop dat ik ze door kom zonder teveel nadenken.
hoi Chaozz,

Had gister een 2e date met een leuke jongen en weet je wat hij tegen me zei? "ik ben blij dat je niet de hele tijd zit te smsen of bellen, daar houd ik niet zo van." (en ik weet bijna zeker dat ie me wel heel leuk vindt)

Ik moest gelijk aan jou denken:-) Dus... Nog even vol houden tot zaterdag (heb ik ook date 3, hihi)
Je kicked best wel ass hoor chaozz..

Vind dat je goed bezig bent! Je leert je eigen valkuil kennen

en je vat alle adviezen en kritiek positief op, dat kan ook niet iedereen! Denk dat het allemaal wel goed komt met je..

Wens jou ook veel plezier zaterdag!
Wat een goeie berichten allemaal hier op de dag voor Kerst!

Chaozz, je bent een toppertje!

Pannekoekje....yessssssssss, een derde date

Noeks, gaat tie weer een beetje (rent naar Noeks haar eigen topic)
Cooooooool!! Choazz, ik duim voor je zaterdag, maar eigenlijk heb je dat helemaal niet nodig!

Pannekoekje, super voor je, geniet van de vlinders en de aandacht!

Summer, ik red me wel, maar ben er wel een beetje door van slag...
voor Noeks (heb gereageerd op je eigen topic)
dank je! Noeks, jij heel veel sterkte! heb meegelezen op je eigen topic. Chaozz, al weer wat gehoord?
Ladies !!! sorry was ff de stad in Ook maar een klein kerstkadootje (gewoon aardigheidje) voor hem gekocht :$ hihi

@ pannekoekje: Nee niets gehoord vandaag nog, maar hij zei vannacht (hahah ja vannacht om half 1 je leest t goed) nog dat ie het vandaag heel druk zou hebben, dus verwacht ook niets. nog ff over date gekletst. We gaan in de middag pas wat doen om 15 uur dus ik zeg kom je daarvoor dan naar mij (dacht zelf aan uurtje of 14.) toen zei hij ehmm ja wilde om 12 uur in de auto zitten maar dat is max hoor. Want liever zit ik er om 11 uur al in alleen weet ik niet of ik dat ga halen want de avond ervoor heeft ie een feest... (hahah ziet er naaruit dat ie graag vroeg hier wil zijn !!! JOEPIE !!!).

Maar wat spannend, jij ook daten zaterdag !!!! ben benieuwd, zondag meteen hier vertellen hoor, dan doe ik dat ook !!!

@ Funny: thanks for the compliments. Ehmm ik weet dat jullie het allemaal goed bedoelen, dus waarom zou ikk het niet positief opvatten. Ben heel blij met dit commentaar en dat het mij hierdoor eindelijk lukt eens ff te relaxen en niet op hol te slaan als een verliefde puber hahahahah van binnen wel natuurlijk maar ik blijf COOL !!

summer: Thanks ook voor jouw complimenten, maareh dat ik mij nu zo kan inhouden is ook te danken aan jullie hoor !!! dus jij bent ook een toppertje net als al die andere dames hier die mij eens ff flink de waarheid hebben verteld !!

Noeks: Ik ga meteen ff naar jouw topic (lees: Na dit berichtje ren ik er meteen naar toe... ) om daar ff te reageren.. hier alvast een dikke knuffel..

xxx
haha spannend hoor! ik ben benieuwd hoe het zaterdag zal verlopen. Ik wens je in ieder geval een fijne dag toe.
Je doet 't goed, je doet 't goed... Idd, het klinkt alsof hij ERG veel zin in zaterdag heeft! Hoe ver wonen jullie eigenlijk uit elkaar?

Idd, vandaag niet te veel verwachten als ie 't druk heeft, kan het ook niet tegenvallen! Damn, wat een heerlijke kerstvlinders hier overal op dat forum... doet me goed dat er zo links en rechts ook succesverhalen te lezen zijn!
hi Noeks, zo daar ben ik ook weer. Gisteren bij vriendinnetje all you need is love gekeken. Ja ja en stom ik weet t, had heel de dag niets gehoord dus dacht ik sms ff een zomaar berichtje: Net all you need gekeken, ga zo richting werk... kus. Dat was alles. Hij stuurde binnen een paar minuten: Zit nu nog te kijken. Werkze kus schatje. Bleek later dat hij op visite was en aan de borrel dus konden niet bellen helaas... (dat smste hij). Ik ben gaan werken en ben nu net wakker. Pff nog twee dagen. Ben benieuwd of ik vandaag wel wat hoor, maar zal niet hij is ook bij familie vandaag. Weet niet heb een soort onrustig gevoel vandaag... irritant. Ga zo naar mijn ouders tot vanavond, Dan maar op tijd naar bed des te eeerder is het morgen en natuurlijk overmorgen !!!! Sorry dit moest ik ff kwijt.

Ehmm het lijkt er idd op dat ie er ook zin in heeft. Als ie om 12 uur al hier heen wil rijden en het liefst nog vroeger..maar ik ga er maar vanuit dat ie uiterlijk 14 uur hier is, dan is alles wat eerder is alleen maar meegenomen toch? Wonen ongeveer 1,5 uur uit elkaar *zucht*. Dat is ook wel een klein puntje waar ik mij af en toe toch wel zorgen om maak, want stel dat t wat wordt hoe gaan we dat dan doen. Elkaar alleen in het weekend zien ??? Nou ja das toekomstmuziek (of niet hhaha) ik moet mij nu vooral op nu concentreren.

Oh gezellig trouwens mijn nieuwe buren maken nu een gezellige kerstruzie !! kan ik nooit zo goed tegen ruzieende mensen.. ga de muziek maar keihard zetten.. dan hoor ik t niet

ben vanavond wel weer ff hier om bij te lezen..

Fijne kerst allemaal !!!

x
ladies,

kerstdiner achter de kiezen... en nodige wijntjes :-)

Pff vanmiddag hoorde ik maar niets en begon al weer die ongelooflijke irritante rusteloosheid te voelen.. uiteraard niets laten merken naar de familie toe. Tot ik om 16 uur de onbedwingbare drang voelde om toch ff mijn telefoon te checken waarop ik ook mijn mail kan lezen. Hey een berichtje op mijn hyves van hem.. ff checken: onderwerp "moppie" (hey that's me hihi) hey moppie, ben mijn telefoon vergeten, ben nu bij vriend, ga zo naar ouders. Weet niet of je wat hebt gestuurd, maar dacht niet dat je denkt dat ik je niet wil spreken ofzo.Schatje een hele fijne kerst toegewenst en tot zaterdag.

How cute... hij denkt dus wel degelijk aan mij... daarna ontspannen en hele leuke middag en avond gehad gelukkig... Nu thuis, wijntje erbij.. straks lekker slapen.

hoe is jullie kerst ?????

xxx
de mijne wel oke. Ben geen kerstmens, maar was wel een prima dag.

Gelukkig klinkt het nog steeds goed! Kan me voostellen dat je wat onrustg zit, heb ik ook altijd. Probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn en iets te verwachten, en dat helpt wel. Sterer nog, hij heeft al 2 smsjes getuurd en ik heb er net 1 terug gestuurd, hihi.

slaap lekker alvast!
Leuk joh! Hij is dus idd écht wel met je bezig!! Nog één nachtje slapen Chaozz, en dan is het zo ver! Je houdt ons wel op de hoogte hè?! We willen alles weten!

Enjoy your day en maak je niet te druk!
heel veel plezier met de date! hou ons op de hoogte hoe het is gegaan!!!
dames... ik heb knikkende knieën, ben misselijk... hahah kortom, Ik ben mij daar een partijtje zenuwachtig. over ongeveer 3 uur staat mijnheer hier op de stoep !!! pfff ga zo maar ff douchen en dan aankleden. Hoop dat de zenuwen een beetje weggaan als ie er eenmaal is want dit is niet grappig. Ik lijk wel een verliefde puber !!! :$

Gisteren nog ff met hem gebeld, was super gezellig en hij vond t nogal grappig hoe druk ik mij over van alles maakte terwijl dat volgens hem toch ECHT NIET nodig was. hihi. Ach gelukkig kan ie er om lachen......

Mocht t vanavond heeeeeeeeeeeeeeel laat worden dan zal ik jullie morgen uitgebreid vertellen hoe t was....

Pannekoekje, jij ook heel veel plezier he vandaag/vanavond?? En ook van jou lees ik graag hoe het was !!! Heb jij nu niet ook vreselijke puddingknietjes en vlinders in je buik die de uitgang maar niet lijken te vinden???

xxx
valt gelukkig wel mee. Zit er meer over in hoe ik mijn SV moet gaan vertellen dat het over is, haha. Heb er wel veel zin in. We gaan eerst pannenkoeken bakken, aangezien we daar allebei dol op zijn, en daarna naar les miserable. Had hij als verrassing voro mij geregeld, hihi.

Ben erg benieuwd hoe jij het gaat hebben! Laat je morgen weten hoe het bij mij was.
Chaozz!!! Heel veel plezier vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!! Wel even laten weten hoe het was!

Liefs Betty
Jij ook pannenkoekje!!!
pannekoekje en betty, natuurlijk laat ik weten hoe t was !!! Ga nu snel de douche in want de tijd vliegt Spreek jullie later !!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven