Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

Ik vind Amsterdam echt een verschrikkelijke stad.
quote:Hunniebunnie schreef op 24 oktober 2016 @ 16:07:

O leuk, daar ging ik heen voor mijn vrijgezelliggebeuren (Van Loon). Amsterdam is nog altijd thuiskomen.Heel grappig. Daar hangen van die portretten met hele belangrijke meneren die erg serieus en belangrijk kijken. Een van m8jn studenten heeft precies dezelfde naam als zo'n 17e eeuwse vip
Alle reacties Link kopieren
quote:MissMillicent schreef op 24 oktober 2016 @ 16:06:

Nous, het is uiteindelijk het vlaamsch broodhuis geworden. Had besloten om naar het Van Loon museum te gaan ipv tropenmuseum en het is er dichtbij. Erg lekker geluncht.Allebei nog nooit geweest
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Phaedra_ schreef op 24 oktober 2016 @ 16:08:

Ik vind Amsterdam echt een verschrikkelijke stad.

Why?

Ik vind het met afstand de leukste stad van Nederland.
Lekker zuurdesembrood met avocado en feta en dat soort dingen hebben ze daar.

Ik vind Amsterdam echt een verschrikkelijke stad.Waarvan akte.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Eleonora-1 schreef op 24 oktober 2016 @ 16:13:

[...]

Why?

Ik vind het met afstand de leukste stad van Nederland.

Het is gewoon niet mijn stad.

Achterlijk veel toeristen die overal in de weg lopen. Geen museum is normaal te bereiken. Ik vind het gewoon niet leuk daar.
Nous, ben je al bij dappertuti geweest?
quote:Phaedra_ schreef op 24 oktober 2016 @ 16:14:

[...]

Achterlijk veel toeristen die overal in de weg lopen. Geen museum is normaal te bereiken. Ik vind het gewoon niet leuk daar.Nu trap je deze Mokummerd wel een beetje op heur hart heur.
En die toeristen fiets je gewoon omver op weg naar het museum
quote:Hunniebunnie schreef op 24 oktober 2016 @ 16:15:

[...]

Nu trap je deze Mokummerd wel een beetje op heur hart heur.Sorry Ik vind Rotterdam leuker.
quote:Phaedra_ schreef op 24 oktober 2016 @ 16:14:

[...]

Achterlijk veel toeristen die overal in de weg lopen. Geen museum is normaal te bereiken. Ik vind het gewoon niet leuk daar.Het is inderdaad wel erg druk.
quote:MissMillicent schreef op 24 oktober 2016 @ 16:14:

Lekker zuurdesembrood met avocado en feta en dat soort dingen hebben ze daar.Ben ik geen fan van, geef mij maar een lekker croissantje
quote:Phaedra_ schreef op 24 oktober 2016 @ 16:16:

[...]

Sorry Ik vind Rotterdam leuker.Ik heb er ooit drie jaar gewerkt....
quote:Hunniebunnie schreef op 24 oktober 2016 @ 16:16:

En die toeristen fiets je gewoon om ver op weg naar het museumIk heb mijn fiets over het algemeen niet bij me als ik Amsterdam bezoek
quote:Phaedra_ schreef op 24 oktober 2016 @ 16:17:

[...]

Ik heb mijn fiets over het algemeen niet bij me als ik Amsterdam bezoek Kijk, en dáár gaat het dus al mis!
quote:Nouschi schreef op 24 oktober 2016 @ 16:17:

[...]

Ben ik geen fan van, geef mij maar een lekker croissantje

Ik vind Amsterdam echt een verschrikkelijke stad.Ik vind het leuk om een dag of wat te zijn 1a2x per jaar maar zou er niet willen wonen.
quote:dolfje schreef op 24 oktober 2016 @ 16:19:

[...]

Ik vind het leuk om een dag of wat te zijn 1a2x per jaar maar zou er niet willen wonen.10 minuten nadat ik uit de trein gestapt ben krijg ik al moordneigingen
quote:MissMillicent schreef op 24 oktober 2016 @ 16:15:

Nous, ben je al bij dappertuti geweest?Nee, wel een keer gebeld om te reserveren maar toen zaten ze vol helaas.
Ik had altijd een hekel aan amsterdam, maar vind het steeds leuker. Zou er wel eens een maand willen zitten, om de stad te verkennen.
quote:Phaedra_ schreef op 24 oktober 2016 @ 16:16:

[...]

Sorry Ik vind Rotterdam leuker.
quote:Phaedra_ schreef op 24 oktober 2016 @ 16:19:

[...]

10 minuten nadat ik uit de trein gestapt ben krijg ik al moordneigingen

Ja dat kan ik me zeker daar bij CS goed voorstellen.

Het leuke van Amsterdam vind ik de vele musea en ik vind de grachten gewoon erg leuk.
quote:Nouschi schreef op 24 oktober 2016 @ 16:20:

[...]

Nee, wel een keer gebeld om te reserveren maar toen zaten ze vol helaas.Ok. Het leek me een aanrader, wil er nog een keer heen. Maar dan dus op tijd reserveren.
quote:dolfje schreef op 24 oktober 2016 @ 16:21:

[...]

Ja dat kan ik me zeker daar bij CS goed voorstellen.

Het leuke van Amsterdam vind ik de vele musea en ik vind de grachten gewoon erg leuk.

Grachten struikel ik thuis ook over

En de musea vind ik geweldig. Gewoon erg jammer dat ze in Amsterdam staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven