***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Gelukkig lijkt de schade aan de tafel mee te vallen. Als het niet goed wegtrekt dan gaan we hem van de zomer maar even buiten in de achtertuin netjes opschuren.

Fleur ligt al vanaf 1 uur te pitten, dus die is echt moe vandaag. we gaan haar nu toch maar wakker maken om zeker te weten dat ze vannacht nog slaapt.

Wauw Luna!! goedzo meisje!! Zo leuk als ze eenmaal weten hoe het moet! Nu is het wel oppassen geblazen in huis in het begin want ze zijn ineens zovel sneller! Ik moet er nog steeds aan wennen met Fleur.

Muis: Super dat Mees al doorslaapt. Kun jij zelf ook weer wat beter slapen nu je buik weer leeg is?

Ik zie mijn buik nu steeds heen en weer gaan als de kleine druk is. Was vergeten hoe leuk dat is!!!
OOh ja, eens, pissende katten zijn stom!!!!!
Hee Icke: Ga je nog je best doen om vandaag die baby eruit te niezen? (ik moet na de laatste overwinning natuurlijk wel iets bewijzen he....)
Nope, drop, het is hier rustig in de buik. Sorry!!!

Beterschap met fleurtje. En lekker genieten van je buik hoor. Ik heb al last van voorbarige heimwee naar mijn buik, stom he?
Even snel hoor. Druk met inpakken.

Wat goed dat Luna loopt!!! Knap hoor meisje!

Heerlijk ook dat kleine Mees al doorslaapt zeg. Wat fijn! Stoer dat je hem nu al bij een oppas durft achter te laten. Ik was daar best een beetje tuttig in.

Kerst was erg gezellig en ik heb ook enorm zin om morgen te vertrekken. Kwam er net achter dat mijn skies vorig jaar niet zijn teruggebracht (irritant!) dus die moeten we morgen nog gaan halen.

Even verder. Tjuus!
He Lara heel veel plezier op vakantie! Goede reis en geniet ervan met je mannen!
Lara, fijne vakantie!!!

Drop, balen zeg dat Fleur zo'n last heeft van de waterpokken. Ik wens je een goede nacht.

Chance wat een kanjer die Luna, al helemaal los stappen.

Muis, wat een super Mees nu al doorslapen. Nou je had nog wat slaapuurtjes te goed van je doorwaakte zwangerschap dus geniet er maar lekker van.

Icke, wat een enorme buik!! Veel succes met de bevalling. Laat je even weten wanneer wij op de tribune kunnen gaan zitten. Misschien is het raadzaam om dit keer een overdekte tribune te nemen. Met deze temperaturen neem ik een straalkacheltje mee.

Drukke dagen gehad, heel gezellig. Morgen de 2e ronde van de verjaardag van Feline, dan maandag nog schoonzus en dan uitrusten!!!!
Laartje, fijne vakantie! Wanneer ben je terug?
Ik ben de 10e terug!
Jippie, Fleur voelde zich vanmiddag duidelijk een stuuk beter en heeft zelfs alweer wat gegeten. Ik denk dat we het ergste nu wel achter de rug hebben. Droppie ook weer happy.

Fijne vakantie Lara!!!!

Icke: idd een mooie volle buik hoor! Jij bent ook niet zo lang he, dan lijkt je buik altiijd nog groter voor mijn gevoel. Ik heb deze zwangerschap nog geen foto's gemaakt. Zal er morgen eens aan proberen te denken, wel zo leuk voor later!
Lieve dames die maandag komen, het maakt me helemaal niet uit hoe laat. Wat komt jullie het beste uit? Ik ben die dag gewoon thuis. Als jullie 's ochtends vroeg komen heb ik geen boodschappen kunnen doen, maar ook dat maakt niet uit, want ik heb altijd wel thee, koffie, sap, iets te eten, fruit voor de kinderen, etc. in huis. Ik verplaatst me wel even naar hyves. Ben ook erg benieuwd naar Icke.

O ja, Framboos, ik ben van 6 tot 13 februari in een huisje ergens in Drenthe. Die week kom ik een dagje naar Groningen. Waarschijnlijk met Nina alleen, of met S. en Nina. Ik las gisteren je topic over je moeder en Liv, en m'n hart brak toen ik het las. Het doet zo'n pijn als iemand meer van het ene dan het andere kind houdt. Ik heb iets dergelijks maar minder erg (want zij woont ver weg en past niet op) gehad met Lars en Morris, schoonmama had duidelijk een voorkeur voor Lars. En dat vond ik zo erg! En dat terwijl Liv zo'n schatje is, die foto dat ze samen in bad zitten en zij zo lacht is zo ontzettend lief!!
Jee, groot applaus voor Luna, goed zo meisje! Er gaat een hele nieuwe wereld voor je open nu!

En arme Fleur! De waterpokken! en wat is ze er ziek van zeg! Is ze ook aan het krabben?

Nog geen Ickemeisje dus, mijn voorspelling staat op morgen, dus....

Kerstdagen waren wel leuk. Zijn bij mijn ouders en daarna bij schoonmoeder geweest, was weer erg druk.

Lara, hele fijne vakantie!!

Muis, wow wat goed dat Mees al doorslaapt zeg!! Enne, slaap jij inmiddels ook alweer goed door??

Wat een grote jongens al Muis! Maat 92 te klein?? Ole draagt nog 86! Ole is ook een kleintje, net als Kaj!

Esan, nog gefeliciteerd met Feline!

Ik ga eens zoeken naar Framboos' topic!

Ogh en even foto's kijken op hyves!
wauw, wat een foto's op hyves, heb daar al zoveel gereageerd, heb niet meer echt puf nu om hier ook nog te reageren. Maar heel kort, Nog gefeliciteerd met feline, esan.

Arme fleur, hopelijk is ze snel weer beter!

Knappe mees, nu al doorslapen.

Luna, grote meid, de eerste stapjes!!!

Lara, veel plezier op vakantie!

Kerst was erg leuk, kleine man gedroeg zich voorbeeldig, is gelukkkig ook weer zijn supergezellige zelfje.

Ik voel me eigenlijk prima, wel wat last van een zwaar onderkantje, maar bekken en zo gaat redelijk goed. Osteopaat heeft ook hier goed geholpen en ook de oefeningen van caesar.

Vind t wel erg jammer dat ik maandag niet kan, had jullie graag eens ontmoet... Maar oma kijkt al weken uit naar ons bezoekje van maandag. En ze wordt ook nog eens 86, dus ja....

Volgende keer beter!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
He, Lilien, ik wilde Kaj in de spotlight zetten, maa ik zag dat jij nog niet op hyves zit..!?

Heb ook nog wat nieuwe foto's van Kaj en Ole geplaatst!
Icke: stuur je me wel een sms als het meisje is geboren? Heel veel succes alvast!

Fachat: Ik zet trouwens in op 9 januari.

Ik ga de laatste spullen pakken. Puk slaapt tegenwoordig uit tot 8:45 - 9:00, dus ik heb nog even.

Dag lieve meisjes, veel plezier met de meet en tot volgend jaar (grappig altijd!)
zwaai zwaai

wij vieren vandaag nog een keer 'kerst' in de beemster met familie dus gaan zo weg.

morgen kom ik als alles goed ga naar de meet met 2 kindjes. heel gezellig

xx
Fachat, ik zit wel op hyves, heb net 2 foto's van Kaj geplaatst, werd hoog tijd...

Lara, een heeeele fijne vakantie toegewenst!!

Ga even bijlezen en dan even met Kaj zwemmen.

Fijne dag allemaal!!
Ohja Lilien, ik heb je inmiddels gespot! Mooie foto's!

Veel plezier Lara!
Fijne vakantie Lara!
Lara, fijne vakantie!!

Getver Framboosje ik las net je topic, wat vervelend dat ze zo'n duidelijke vooreur heeft. Het lijkt me heel moeilijk daarmee om te gaan, ik zou me denk ik niet redelijk meer kunnen opstellen naar haar toe.

wat een leuke foto's zijn er weer geplaatst op Hyves. Ik vind het altijd zo leuk om te zien hoe al onze april kindjes opgroeien en dat we nog steeds zoveel contact hebben met elkaar, heel bijzonder!

Hier hebben we rustige feestdagen gehad, alleen tweede kerst moesten 's middags we op familiebezoek. Daan heeft meegegeten van hert en zalm en hij vond het heerlijk, zo leuk!

Meisje begint nu wat los te komen, ze begint te lachen en kan zich al redelijk opdrukken als ze op haar buik ligt. Ze is nu precies 3 maanden, dus ze is redelijk laat volgens het consternatiebureau, maar ik ben allang blij dat ze niet meer steeds zo benauwd is.

Vriend heeft waarschijnlijk een baan gevonden bij hetzelfde bedrijf als waar ik nu werk, maar daarvoor moet hij wel een jaar naar school. Op zich een hele mooie kans, want hij heeft een baangarantie van minimaal 3 jaar, maar het betekend ook dat hij het opleidingsjaar aan minimumloon betaald krijgt en dat ik daarom toch fulltime moet blijven werken om alles financieel rond te krijgen. We moeten het er nog maar eens goed over hebben denk ik.
fijne vakantie lara

Lievelust : je vriend waarschijnlijk ook een opleiding gaan volgen. Ik kan je overpeinzingen snappen, als hij niet al te veel betaald krijgt.
die ickje nu al heimwee naar de buik!! Nou ik heb het ook nog steeds hoor...Ik troost mij met de gedachten dat ik over een jaar of 3jaar gewoon lekker opnieuw zwanger wordt!! Of wij dit daadwerkelijk doorzetten moeten we dan nog ff zien, maar de gedachten zijn iig opbeurend

Chance Voor Luna!! Dat worden ook weer heel andere foto's! Plaats er maar snel eentje op de hyve!

Dropneus een bewegende buik dat is zoooooow leuk!!! Ik heb het een X gefilmd!!(gewoon met fotocamera) Ook erg leuk om te hebben voor later! Fijn dat het al zoveel beter gaat met meisje...

Fachatje hoest met jou verder dan? Als je wil kletsen over je relatie, wel doen he!?

Lieflustje...Jammer van dat minimum loon.. Maar goed het zal je vriend vast goed doen te merken dat hij iig nog goed in de markt ligt toch?

Ook al wordt dit niks, binnen zo'n korte tijd alweer een nieuwe kans is ook niet niets.

Mich, ik zal de week van 6febr voor je vrijhouden! En ik laat mij verrassen wie je meeneemt..Iig fijn dat ik Nina zowiezo kan bewonderen! Kan ze lekker spelen met Liv!

Dus jouw schoonmoeder had ook een lichte voorkeur voor de oudste? Tja, het zal wel vaker voorkomen, maar het is gewoon als moeder zo moeilijk voor te stellen. Mijn 2 kids zijn mij beiden even lief!! En ik merk nu gewoon dat Liv ''lastiger'' gevonden wordt om zaken die zij niet kan helpen. Zoals haar leeftijd, geen bedje hebben bij ouders om in te slapen, en dat soort dingen.

Tis echt zo'n vrolijk snoetje, en kom je aan haar, dan kom je aan mij!

Heeft iemand nog tips voor volle babyneusjes??

Liv slaapt al 2wk enorm slecht door haar volle neus on combi met speen.

Wij moeten er snachts al 2 weken bijna ieder uur uit!! Gister moest ze ook weer zo hoesten dat ze om 2 uur snachts haar hele slaapzak incl. mij eronder spuugde!

Neuspompjes helpen niet genoeg...

Ze heeft het hoesten trouwens alleen snachts..ook gek
oja, ik moet ook nog meedoen aan de icke poule! (jaja beetje makkelijk zo tegen het einde ik weet het..)

ik zeg 8jan
Framboos, heb je het hoofdeinde al iets omhoog gezet door boeken oid onder de poten van het bedje/wiegje te leggen? Misschien krijgt ze dan meer lucht?
Framboosje, het gaat goed, thanx for asking! We komen wel weer "nader tot elkaar", maar moeten echt samen wat dingen gaan doen. Eerste stap is een goede vaste oppas vinden. De oppas die we eerst hadden verhuisd deze week, dus dat is geen optie meer. Ouders is ook geen optie, die wonen ten eerste niet in de buurt, dus als ze komen moeten ze blijven slapen en eigenlijk willen we de oppas daarna toch wel de deur "uit kunnen schoppen!"

Ik heb zin in morgen! Leuk om jullie allemaal (weer) te zien!! Althans een deel van jullie! Ik neem mijn camera mee!

Framboos, tips.. tja de geijkte tips... hoofdeinde omhoog, doorgesneden ui naast het bedje, schaaltje water op de cv tegen de droge lucht, wat luuf op haar borstje smeren, stoombadje voor het slapen gaan..

Hmm, lievelust, moeilijk hoor.. zie je het zelf zitten om fulltime te bijven werken, of had je in gedachten om binnenkort te gaan parttimen?

Heb vandaag een productief dagje gehad. Heb de wc geschilderd en ben helemaal tevreden. Morgenochtend verder inrichten..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven