Vreemde afkeren...

26-10-2016 01:46 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze avond na het eten nam ik een ijslolly uit de vriezer en vroeg aan vriend of hij dr ook eentje wou. Hij vroeg mij of de lolly een houten stokje had... dit was zo. Hij vertelde mij dat hij hier de rillingen van krijgt. Idem voor van die houten roerstokjes in kiffiebars. Begon spontaan te lachen. had dit echt nog nooit gehoord

Zijn er onder jullie die zo'n afkeer hebben? Waar je haren recht van gaan staan? Waar je de kriebels van krijgt als je dr nog maar aan denkt?

Voor mij is het een droog glas vastnemen dat uit de vaatwasmachine komt, helemaal vol kalk. Verschrikkelijk gevoel
Doesn't matter where you come from - it matters where you go / no one gets remembered for the things they didn't do!
Geluid van knakkende gewrichten.

Ik kan me er echt aan ergeren als ik mensen bij iedere keer in- of uitademen hoor ademen omdat ze bijvoorbeeld verkouden zijn. Niet dat die mensen dat niet mogen, maar ik word er moe van.
En een haar op tafel of iemand die aan zijn haren zit terwijl ik eet. Gruwel
als mijn man of kinderen pindakaas gegeten hebben, en dan een kus van ze krijgen...... Zo smerig, en ja piepschuim
Knakworsten
Oh ja.....rijstwafels. Ik word al onpasselijk van de geur!
Oh dear, how sad, never mind.
Glazen, vers uit de vaatwasser. Vréselijk. Ik was af met de hand om dat maar niet te hoeven voelen
Fluitende mensen in de supermarkt. Ik word daar echt agressief van.
krakende sokken, brrr...
Op het touwtje van een trui sabbelen. Zoals veel kinderen doen. Ook watjes/tampon tussen je kiezen krijgen na het trekken van een kies. Bahhh rillingen.
Van die statische stukjes plastic (van verpakkingen) die zich aan je hand vastzuigen en weigeren los te laten.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Als iemand anders zijn tanden poetst, dat geluid brrr.

Of als er een collega langs komt die net heeft gerookt, zo smerig!
Carpe Diem
Andere mensen die een pleister lostrekken of aan een wond zitten te wroeten.

Bij mezelf heb ik er absoluut geen moeite mee.
Krijt en dan in het speciaal stoepkrijt. Vreselijk. Ik raak het niet aan. Net als glazen net uit de vaatwasser. Maar eerst mijn handen beetje nat.

Als mensen tijdens het eten op hun vork of lepel bijten....aaagh

Tandpasta vind ik ook verschrikkelijk. Doe het wel op tandenborstel maar als ik mors op kleding ga ik omkleden. Blegh. Vroeger moesten we ook onze kinderen helpen met tandenpoetsen en ging toen bijna over mijn nek.

Ohja en kauwgom....het ergste wat er is in de mond en uit de mond....
..
ow en als ikzelf, maar ook anderen proberen te schrijven met een pen maar dat het puntje er niet is. Gruwel!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
krakerige gerecyclede plastic verpakkingen van tijdschriften.
very metal
Een appel eten. Dat geluid, dat gevoel....
of soep slurpende mensen.
very metal
quote:-KING- schreef op 26 oktober 2016 @ 10:37:

of soep slurpende mensen.Oh....is dat een vreemde afkeer?

Ik kan absoluut niet tegen mensen die eten met meer geluid dan strikt noodzakelijk. Dus slurpen, smakken, noem maar op..........
Oh dear, how sad, never mind.
quote:-KING- schreef op 26 oktober 2016 @ 10:37:

of soep slurpende mensen.Mensen die achter je in het OV zitten en die je op kauwgum hoort kauwen, met van die smakgeluidjes. Brrrrrrr.
Maar da's meer een gezonde afkeer, denk ik.
Ik vind mezelf soms best wel neurotisch, maar dat blijkt reuze mee te vallen als ik dit topic lees.
Ik krijg echt de kriebels van krijt, mijn zoon heeft een krijtbord en als er krijtjes op de grond liggen pak ik ze op met een doekje, zo vies vind ik dat.
Gelatine eten, of die vieze mona drilpuddingen, die structuur in je mond
Eva Jinek. Dat hoofd. Die stem. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven