Graag jullie gedachten, gevoelens

27-12-2008 23:51 193 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Wat zou je doen en/of hoe reageren jullie en/of wat zijn jullie gedachten als je man/vriend een bad voor je heeft laten vollopen met lekkere olie en kaarsjes naast het bad, met gedimt licht en de radio aan?

Graag hoor ik jullie gedachten, gevoelens etc.

Source
quote:Stoeptegel schreef op 28 december 2008 @ 00:52:

Als het allemaal zoveel moeite kost moet je wel serieus gaan nadenken over je relatie denk ik... om nou tegen je zin in te gaan neuken en maar bidden dat de zin vanzelf komt en alsnog niet komt is voor beide partijen niet tof denk ik....Hey heb jij ook nog iets zinnigs te melden waar TO iets aan heeft?? Lekker makkelijk om direct het bijltje er bij neer te gooien. Zoiets zit toch veel dieper? Maar goed...
Ben je het ooit wel geweest van hem? Toen jullie elkaar net kenden bijvoorbeeld?
Of met een andere man? Heb je het in eventuele vorige relaties wel leuk gehad in de slaapkamer
quote:Source schreef op 28 december 2008 @ 00:56:

[...]

Nee, het initiatief komt vaak bij hem vandaan en ik ben nooit zomaar opgewonden.

Ik ook niet! Wie wel? Natuurlijk ben je nooit zomaar opgewonden en helemaal niet als je het idee hebt dat het van je verwacht wordt, dat het moet. Klinkt heel gezond.

Toon je zelf wel eens initiatief, en als jullie seks hebben, geniet je er zelf dan ook van?
Nou, ik snap wel wat stoeptegel zegt hoor, maar er is meer in de relatie dan het fysieke, zeg maar. Als je echter de ander brlijft teleurstellen zonder dat dat je doel is, en de ander zich steeds laat teleurstelen door jou, dan wordt eht een lastige kwestie....
Nou geweldig. Laat mij maar lekker badderen. Ik ervaar het als een momentje voor mezelf, mogelijk gemaakt door mijn lief, die het mij ook nog eens gezellig heeft willen maken ipv 'gewoon' badderen.

Is dit het goede antwoord?
Vind dat stoeptegel een vrij zinnige reactie geeft hoor, ambrosia. Miss voelt zij zich al jaren niet sexueel tot haar man/vriend aangetrokken. Tuurlijk kan je van alles proberen en oplossingen aandragen. Maar soms is het wel zo dat als het er niet in zit het er ook niet uit zal komen..
Ja met je eens Whopper, maar het is wel een beetje makkelijk om dat direct te roepen als je niet weet wat er allemaal speelt. En in het geval van zo'n bericht op het forum vind ik niet dat je dat direct kan concluderen.
Nou, ik ben best weleens zomaar opgewonden. Dan loop ik door het dorp en denk ik ' zo hee...'.

Ik moet er dan zelf wel om lachen maar heus, het is niet zo vreemd hoor.
quote:intiem schreef op 28 december 2008 @ 01:00:

Nou geweldig. Laat mij maar lekker badderen. Ik ervaar het als een momentje voor mezelf, mogelijk gemaakt door mijn lief, die het mij ook nog eens gezellig heeft willen maken ipv 'gewoon' badderen.

Is dit het goede antwoord?Nope.
Het gaat er helemaal niet om dat je een positieve hoopvolle reactie plaatst, maar hoe kan je nou het einde aankondigen als je niet eens precies weet hoe het zit? Maar goed, dat kan aan mij liggen hoor.
.
Ben zelf ook wel benieuwd hoe de rest van de relatie van TO is.

Of het alleen in de slaapkamer niet zo soepel gaat maar ook in andere aspecten van hun relatie.
Ja, dat vind ik echt.
Ik moet nodig naar bed, maar ik kom morgen nog wel even lezen.
Ik ga ook naar bed.

Sterkte Source!
Heb ook eerlijk gezegd een beetje het idee dat de communicatie bij jullie ook niet helemaal top is.

Idd misschien een idee om te praten met een therapeut, om te beginnen een relatie therapeut om te proberen elkaar te leren begrijpen.
Ja, dat vind ik echt.
precies mamasaar.
quote:ambrosia9 schreef op 28 december 2008 @ 00:57:

[...]

Hey heb jij ook nog iets zinnigs te melden waar TO iets aan heeft?? Lekker makkelijk om direct het bijltje er bij neer te gooien. Zoiets zit toch veel dieper? Maar goed...

Vind het vrij zinnig wat ik gemeld heb.En direct het bijltje erbij neergooien ? Denk dat TO al langer met deze issue zit.

Nadenken over je relatie vind ik altijd zinnig als je dit soort gevoelens bij jezelf constateerd.

Het kan idd werken om zin te maken, maar als dit al een lange tijd speelt denk ik niet dat het even op te lossen is met even zin maken.
We kennen elkaar vanaf ons 16e. Dus tja dat is moeilijk te zeggen of ik vroeger wel meer zin had. We zijn elkaars eerste.

Een naakte Brad Pitt doet me ook weinig.

Wanneer we sex hebben vind ik het zeker wel prettig, maar ik hoef niet per se klaar te komen. Ik weet niet eens of ik wel eens ben klaargekomen.

Ja tuurlijk vind ik het prettig om vastgehouden te worden en een aai te krijgen, maar regelmatig wil hij dan verder, waarop ik hem afwijs. Dan is hij verdrietig en wordt hij een beetje chagie.

Hierdoor krijg ik vervolgens helemaal geen zin meer.

Het is een beetje een visieuce cirkel.

Hij gaat steeds afstandelijker doen als ik geen zin heb en ik heb geen zin als hij zo afstandelijk doet.
En dan de vraag. Houd je nog van hem?

Of is het alleen nog maar samen blijven omdat jullie "nou eenmaal zolang samen zijn en niet meer anders weten".

Vraag je dat eens af, vanuit dit oogpunt kun je makkelijker verder kijken.
Ja, dat vind ik echt.
Ja, ik hou ontzettend veel van hem. Kan niet zonder hem.

Als hij een nacht(en) van huis is voor zijn werk, vind ik dat niet leuk
Maar probeer dan eens die cirkel te doorbreken door hem minder vaak af te wijzen....en hem duidelijk te maken dat je de sex ook fijn vindt zonder klaar te komen....

Maar hou komt het dat je nog nooit bent klaargekomen dan? Echt nog NOOIT?
En tja het probleem is vaak genoeg naar boven gekomen en hebben we vaak op een bepaald punt gestaan.

Het blijft gewoon die cirkel denk ik.
Ja, maar het niet leuk vinden wanneer je alleen thuis bent is niet houden van.

Het is echt houden van, niet zonder hem willen, verdrietig worden bij de gedachte zonder hem te zijn?
Ja, dat vind ik echt.
je kan naar een seksuoloog, dat wil nog wel eens helpen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven