Zo...lekker jaloers wijf dan!

25-12-2008 16:23 250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een telefoon, en daar sms ik gaarne mee. Nu heb ik meerdere mensen uit verschillende sms-groepen een smsje gestuurd met "Merry X-Mas! X ..(naam)..".

Belt er opeens een gruwelijk giftige vrouw op dat ik haar man niet moest smsen en dat ik dood was e.d. Dit allemaal in het Engels. Ik probeerde nog uit te leggen dat zo ongeveer iedereen dat smsje heeft gehad en dat ze niet zo moest stressen...niks hielp. Sindsdien heeft ze me meerdere smsjes gestuurd dat ik dood ben (ik adem trouwens nog, dus ik denk dat ze zich vergist) en dat ik een slet ben (maar dan in het Engels). En meer van dat fraais.

Misschien moet ik even die vreemdganger topics hier vertalen, dat ze weet hoe belachelijk het is om te denken dat uitgerekend ik...

Zijn er hier mensen die dit kennen? Want ik kan er met mijn hoofd niet bij dat iemand zo is....

Dat ze zo jaloers is, is volkomen...

Totaal aantal stemmen: 156

Terecht (10%)
Belachelijk (11%)
Begrijpelijk (10%)
Gestoord (34%)
Triest (35%)
Overigens kon z'n vriendin er ook om lachen.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Volgens mij is het Heejhallo.
Weer mis.

Oh crap, ik zou niks meer zeggen.
quote:Bruja78 schreef op 26 december 2008 @ 00:04:

Ik gok op Superstar.

Ik ben het niet ik heb vroegah niet zo goed opgelet tijdens de Engelse les..

Lezen gaat prima maar schrijven is een drama..
Geen wekservice/doodsbedreigingen nog vanmorgen....
quote:minny schreef op 26 december 2008 @ 10:02:

Geen wekservice/doodsbedreigingen nog vanmorgen....

Saai zeg. :-)

Ik dacht eerst dat dit een grapje was, maar ik begrijp nudat het bloedserieus is ?

voor jou en voor haar.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Dit topic is, helaas, serieus idd. Die andere dus niet
Muis heeft 'belachelijk' gestemd. Iemand die zo over de rooie gaat over een kerst-sms'je, moet eens aan relatietherapie doen...
Minny, ik vindt het zwaar aso, om zo te reageren op een normale kerst groet! TrailerTrash is het, ik zeg het je!.....

Maar ik heb het ook een keer gehad! Had de pot volgescheten en een foto van gemaakt, naar vriend ge-mms-ed, dacht ik! Vriend heeft nooit wat ontvangen Trouwens, ook geen reactie terug ( van de ontvanger ) gehad dat ik erin mocht zakken b.v.
zuigstengel!
Woehaha Zuigstengel!!

Ik had het ooit eens zwaar te pakken van een leuke collega. Ik had naar een vriendin-collega over hem gemaild en een halve seconde later zag ik dus dat ik dat niet naar haar maar naar de collega die ik zo leuk vond had gemaild!! Ik ben als een raket naar beneden gegaan, zijn kantoortje (was de it-jongen en hij zat gelukkig alleen) binnengestormd en gezegd dat ik per ongeluk een mail naar hem had gestuurd die niet voor hem bedoeld was. Hij had hem gelukkig nog niet geopend en ik mocht in zijn inbox om hem te verwijderen. (pffoei) Later die dag had ik ineens wel een date met hem te pakken
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Olijfje_ schreef op 26 december 2008 @ 14:06:

Woehaha Zuigstengel!!

Ik had het ooit eens zwaar te pakken van een leuke collega. Ik had naar een vriendin-collega over hem gemaild en een halve seconde later zag ik dus dat ik dat niet naar haar maar naar de collega die ik zo leuk vond had gemaild!! Ik ben als een raket naar beneden gegaan, zijn kantoortje (was de it-jongen en hij zat gelukkig alleen) binnengestormd en gezegd dat ik per ongeluk een mail naar hem had gestuurd die niet voor hem bedoeld was. Hij had hem gelukkig nog niet geopend en ik mocht in zijn inbox om hem te verwijderen. (pffoei) Later die dag had ik ineens wel een date met hem te pakken

Die heeft hem dus weer uit de verwijderde items gevist? hahahha. Geweldig.

Ik sms vaak hi lieverd en sluit af met X of xx. Hé, ik heb dubbel aan bij hi, dan mag die overbodige onzin best. Maar ik bedoel er geen rare dingen mee, mijn lief mag ten alle tijden zonder opgaaf van redenen in mijn telefoon (doet ie niet, maar dat maakt me dus niets uit, ik heb niets te verbergen), en het is gewoon vriendelijk bedoelt.

Nu had ik zoals ik al eerder in dit topic schreef kerstwensen gesmst naar een aantal mensen, maar ook naar 3 scharrels uit het verleden. Zag ik later pas, ik moet van 2 de nummers er nog even uit gooien maar het is wel handig te zien wie smst of belt mocht dat ooit nog gebeuren. Dus als iemands nieuwe vriend hi lieverd wordt genoemt en er staan xx in.. dat was ik dan Niet boos worden, gewoon lekker kerst met hem vieren, hij heeft geen dingen met me gedaan die hij de laatste maanden beter kon laten

Dat ene nummer van die 3 blijft lekker in mijn telefoon staan. Die jongen is nu al jaren gelukkig met een vriendin van me, en haar nummer kon ik zo snel niet vinden. De sms was aan beiden gericht en zij hadden daar blijkbaar de grootste lol over. Pas op het moment dat ze me dat vertelden ben ik het lijstje afgegaan om te kijken wie het nog meer verkeerd op had kunnen vatten. Gelukkig is dat niet gebeurd, al baal ik nu wel dat die verledentijdsscharrels misschien wel denken dat ik weer een deur opengooi terwijl dat dus absoluut niet de bedoeling is hahaha.
Update: Ik kreeg nog een sms zogenaamd van hem, via haar telefoon, dat ik (vrij vertaald) op moest zouten omdat ik een dom wijf was. Ja hoor...en dat schrijft hij...
Ga je die vriend nog binnenkort zien Minny? Ben benieuwd wat hij hierop te zeggen heeft.
ik zou ook alle smsjes bewaren zodat hij ze zelf kan lezen
Ik zou hem voor de zekerheid op oudejaarsavond nog wel een smsje sturen met Happy New Year X..
Hij is maandag 5 januari weer in het land... Dan gaan we wel even een interessant gesprek voeren.
wel met 2 xx of 3, zodat ze helemaal flipt
En ik bewaar idd alle smsjes
Nog beter, ik stuur haar een gelukkig nieuwjaar smsje, met een dikke vette X
ik zou t geweldig vinden als je het zou doen en dan direct haar reactie hier plaatsen he

ik ben zo benieuwd hoe t 5 januari gaat, meteen na t gesprek inloggen en vertellen hoor
Oke, op 1 voorwaarde: Mochten jullie ooit zoiets meemaken/meegemaakt hebben, dan wil ik het ook allemaal weten!
quote:feeks schreef op 28 december 2008 @ 12:01:

ik zou t geweldig vinden als je het zou doen en dan direct haar reactie hier plaatsen he

ik ben zo benieuwd hoe t 5 januari gaat, meteen na t gesprek inloggen en vertellen hoor en misschien kan je mij vast tijdens het gesprek smsen Minny
quote:minny schreef op 28 december 2008 @ 12:07:

Oke, op 1 voorwaarde: Mochten jullie ooit zoiets meemaken/meegemaakt hebben, dan wil ik het ook allemaal weten! beloofd
quote:minny schreef op 28 december 2008 @ 12:07:

Oke, op 1 voorwaarde: Mochten jullie ooit zoiets meemaken/meegemaakt hebben, dan wil ik het ook allemaal weten!

Ik ken eigenlijk maar 1 iemand die zo bespottelijk zou reageren en dat is de vrouw van ex1..

Die flipt al als ze alleen mijn naam maar hoort.

O,breng me niet op ideeën..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven