Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 29 december 2008 om 00:10
maandag 29 december 2008 om 09:54
Goedemorgen dames....
koffie/thee/ontbijtje??
Ik moest vanmorgen verdacht vroeg op, voor in de vakantie! Wekker van RP2 ging om half acht... Hij moet wel werken!
Gisteren heerlijk bij hem gegeten, lekker bank gehangen, geknuffeld, gezoend, tv gekeken enzo... Ik heb niet zo best geslapen, moet altijd even wennen aan een nieuw bed/huis/man die praat in zn slaap. Maar ik mag wel komen wennen van hem!
Zooooo... genoeg gezwijmeld!
Wat een drukte hier gisteren, ik heb 10 pagina's terug moeten lezen.
WM, was het leuk met VM?
Jammer dat ik de liefdesmakelaar gemist heb... Zou dat nu al op uitzending gemist zijn? Want dan ga ik even kijken.
Xen, ga je je nou opgeven voor memories? Of heb je zn mailadres nog?
Vleer lekker gewerkt?
Indi, nog meer leuke reacties gehad op RP?
En voor de rest die ik nu vergeet: begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach, want wie vroeg lacht in de morgen, die lacht de hele dag! *huppel*
koffie/thee/ontbijtje??
Ik moest vanmorgen verdacht vroeg op, voor in de vakantie! Wekker van RP2 ging om half acht... Hij moet wel werken!
Gisteren heerlijk bij hem gegeten, lekker bank gehangen, geknuffeld, gezoend, tv gekeken enzo... Ik heb niet zo best geslapen, moet altijd even wennen aan een nieuw bed/huis/man die praat in zn slaap. Maar ik mag wel komen wennen van hem!
Zooooo... genoeg gezwijmeld!
Wat een drukte hier gisteren, ik heb 10 pagina's terug moeten lezen.
WM, was het leuk met VM?
Jammer dat ik de liefdesmakelaar gemist heb... Zou dat nu al op uitzending gemist zijn? Want dan ga ik even kijken.
Xen, ga je je nou opgeven voor memories? Of heb je zn mailadres nog?
Vleer lekker gewerkt?
Indi, nog meer leuke reacties gehad op RP?
En voor de rest die ik nu vergeet: begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach, want wie vroeg lacht in de morgen, die lacht de hele dag! *huppel*
maandag 29 december 2008 om 10:00
Goeiemorgen (ja dit is eenmalig hoor, dat ik zo vroeg post, dus sla het op)
Hallo chopper! je viste net achter het net vannacht...wij brave meisjes slapen dan al he?
MP: jeetje zeg! vertel, how come?
Moeilijk zeg, vroeg opstaan in je vakantie. Mijn poezebeest in de vireskou bij de dierenarts gebracht. Halen we tegen 4en weer op. Mn gordijnen hangen weer (dankzij stiefvader) en ik ga zo maar eens met mn slaapkamer beginnen..proberen of het mezelf lukt mn oude bed uit elkaar te halen en t nieuwe te plaatsen. Zo niet, dan is mn stiefvader vanmiddag weer paraat.
Nou, waarschijnlijk praat ik tegen een muur nu, dus taai af.
Tot later!
Hallo chopper! je viste net achter het net vannacht...wij brave meisjes slapen dan al he?
MP: jeetje zeg! vertel, how come?
Moeilijk zeg, vroeg opstaan in je vakantie. Mijn poezebeest in de vireskou bij de dierenarts gebracht. Halen we tegen 4en weer op. Mn gordijnen hangen weer (dankzij stiefvader) en ik ga zo maar eens met mn slaapkamer beginnen..proberen of het mezelf lukt mn oude bed uit elkaar te halen en t nieuwe te plaatsen. Zo niet, dan is mn stiefvader vanmiddag weer paraat.
Nou, waarschijnlijk praat ik tegen een muur nu, dus taai af.
Tot later!