Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hel, Starman heeft het ontdekt en me zelfs al bezwangerd

Net getest, 31 augustus uitgerekend.

Hoop dat er zich nog lieve januarimeisjes bij me aan kunnen sluiten in 2009
Hè wat?????

Star ben je zwanger? Wahhhh... leuk man! Gefeliciteerd meis!
Dank je!
quote:Star schreef op 29 december 2008 @ 14:34:

Hel, Starman heeft het ontdekt en me zelfs al bezwangerd

Net getest, 31 augustus uitgerekend.

Hoop dat er zich nog lieve januarimeisjes bij me aan kunnen sluiten in 2009 gefeliciteerd!!!!!!!!!!! wat leuk voor jullie en Ceetje!!!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
Gefeliciteerd!!! Leuk!!!

en ik hoop dat laatste ook Star!

wie weet wordt 2009 toch een vruchtbaar jaar voor de laatste wachtenden.

Maar hoe voel je je, ben je al bij de huisarts geweest, weet je het net? vertel eens wat meer!!!!!!!!!

ik zat er eerlijk gezegd al een beetje op te wachten
Huisarts? Ik woon niet in een gehucht hoor

Ja zat er wel aan te komen dus?

Vandaag getest, net na werk. Al een week overtijd, maar kon me inhouden. Voel me goed, plas me alleen suf en heb zere borsten. Maar goed, heb nog even te gaan.
Was je al weer lang aan het klussen met je hubbie?

(haha ik móet het vragen )
Je hoeft niet te antwoorden hoor, ik wou gewoon eens een ultieme foute viva-vraag stellen
Hahahaha nee, ik zou in januari stoppen met de pil, maar kotskak doet wonderen

We wisten dat de werking van de pil dan minder zou kunnen zijn, maar heb met die darmen wel vaker de kotskak en het risico altijd genomen. Haat condooms
Mooie tijd om een kindje te krijgen hoor! Zo aan het einde van de zomer.
Star, wat super!!! Van harte gefeliciteerd!

Moest je moeite doen om hem 'om' te krijgen?

Fijn hoor!
Haha jij met die kotskak!! Die kwam wel heel goed uit nu.

Wat een leuk idee voor Cee he!

Mag mijn ego berichie hierna?

CV heeft vrees voor weer een kindje met handicap te krijgen.

Hij denkt dat het zijn schuld is, omdat hij toen af en toe blowde.

Hij is er daarom ook mee gestopt. Momenteel heeft hij weer een dip en gaat er weer een eisprong de mist in..

Als die verdomde maatschappelijk werk nou eens belde (wachtlijst).
quote:compu schreef op 29 december 2008 @ 15:35:

CV heeft vrees voor weer een kindje met handicap te krijgen.

Hij denkt dat het zijn schuld is, omdat hij toen af en toe blowde.

Hij is er daarom ook mee gestopt. Momenteel heeft hij weer een dip en gaat er weer een eisprong de mist in..

Kun je hier niet over praten met de klinisch geneticus. Ik heb me ook heel schuldig gevoeld over de prevenar vaccinatie, maar de artsen zeggen dat het daar niet aan kan liggen. Maar ja omdat hij vlak daarna epilepsie kreeg en daarvoor was Jonathan een kerngezonde baby. Maar de KG kan hem wellicht geruststellen.

En als hij nu stopt met blowen dan kan het 2e kindje dat toch niet krijgen want het is vrij snel je lichaam uit toch?
Hij is nu een jaar gestopt en we hebben het al aan de geneticus voorgelegd. Zij zegt dat dat absoluut niks met elkaar te maken heeft. Er waren wel 2 andere dingen, of vitamine teveel gehad (kan niet want ik slikte preparaat voor zwangeren) of suikerziekte (kan ook niet, want ik heb me laten testen op suiker toen toevallig).

Maar hij kan het niet loslaten. Ik denk omdat zijn ouders het weleens hebben gesuggereerd. Hij tobt dus nog met een schuldvraag.

Jij had dat dus ook, ik ook. En de omgeving speculeerde lekker mee (asbest op het dak, muggenverdelger..!).
Het schijnt normaal te zijn en bij een proces te horen dat je een waarom-vraag beantwoord wilt hebben. Maar soms is er gewoon geen daarom. En dan geven mensen zichzelf de schuld. Dat is een proces waar hij doorheen moet.

Als het dan ook nog gevoed wordt door mensen waar je veel om geeft... dan is dat moeilijk hoor. Eigenlijk kan alleen een arts daar iets zinnigs over zeggen en niet opa en oma, en de buurman, en de tante van... noem maar op.

Maar als hij al een jaar gestopt is dan kan het tweede kindje het niet krijgen als het al van het blowen komt. Ik denk dat hij sowieso erg bang is om een tweede kindje met handicap te krijgen. Is hij er minder aan toe dan jij? Want dat merk ik aan M ook wel. Hij denkt misschien; je weet nu wat je hebt, maar je weet niet wat je er bij krijgt. En voor mannen ligt een kinderwens vaak anders dan bij vrouwen, tenminste, dat merk ik wel.

Nou ja dan maar weer... ik weet hoe moeilijk het is (ding-dong ipv tik-tak)
Je omschrijft het goed, Mal. Hij is er nog niet aan toe gewoon.

En ik zeker wel, ik word bijna 38. Dus de stokken maken kabaal ja..

Dank voor je fijne reactie. In jouw situatie zulke reacties geven, je bent goud waard!

Nu weer over naar Star hoor! Want ik ben zo blij voor je meis!
Aaaaaaaaaaahhhh Star is zwanger! Meis wat leuk voor je/jullie! Gefeliciteerd! Gaaf zeg! .
de 31e en dan weer 2 weken overtijd dat wordt dus september
Mal ik zou het ook met een dekentje proberen, het is dan ook wel heel koud 's nachts. Gelukkig heb je niet meer zo'n tochtig huis. Gezellig met zus en neefje naar de film geweest. Wij gingen vroegah ook altijd met Kerst, leuke herinneringen zijn dat.

Compu wat vervelend voor je dat CV weer aan het twijfelen is. Moeilijk hoor! Heb je eigenlijk iets van een contact met een oudergroep van kindjes met dezelfde handicap?

Jin lastig dat je Akela ziek is. Het is voor Jinnyman ook geen optie om thuis te blijven? (ik zie hem al met zijn ogen draaien bij het idee alleen al )

Naat geen tips. Hier wordt alleen gefriemeld en daar weet ik ook niet wat ik ermee aan moet. Zeggen dat het niet mag, dat ie het ergens anders moet doen, wat is dan juist?? Nou ja een echte vent iig .

Is Bam op vakantie dat we haar hier zo weinig zien?

Noos hoe was het bij de advocaat? Lijkt me een lastige situatie. Hebben jullie al een idee hoe jullie het gaan oplossen?

Enka nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke uitnodiging had je voor Thijmen gemaakt.
Nou dit is wat ik onthouden heb van het snelle doorlezen. Voor wie ik vergeten ben sorry en hoi!

Zo maar eens mijn koter ophalen van de creche. Weten jullie al wat jullie gaan trakteren op de creche/peuterspeelzaal? Ik ga cakejes bakken en op internet heb ik eetpapier van Bob de Bouwer gevonden voor erop. Weer eens iets anders dan Alfred J. Kwak.
quote:Juud_ schreef op 29 december 2008 @ 16:30:

Naat geen tips. Hier wordt alleen gefriemeld en daar weet ik ook niet wat ik ermee aan moet. Zeggen dat het niet mag, dat ie het ergens anders moet doen, wat is dan juist?? Nou ja een echte vent iig .

Er was laatst hier ook een topic over, hoe om te gaan met friemelende mannetjes. Die van mij friemelt alleen in bad. Nou ja, prima, wordt het meteen mooi schoon allemaal
Echt?!

Van harte Star! Super gaaf!
Wow, super Star, van harte!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven