Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 29 december 2008 om 22:20
WB de Leeuw: Hij had me gemaild met een heel verhaal, heel gezellig allemaal, ik hem teruggemaild, toen hij weer, (bladiebla, wat een kletskous is die leeuw, wel grappige mails) en in die laatste stond onder meer dat ie me kwam halen met de bakfiets om samen carnaval te vieren. Die mail las ik gister laat met *kuch* nogal een lading alcohol in mijn nekje... en ik reageerde 'bakfiets, carnaval? No way, veel te druk!' Ik speel tijdens de carnaval namelijk in een bandje. En toen kreeg ik vanochtend vroeg een mailtje met 'Nou de groeten dan maar'.
Sja.
Sja.
maandag 29 december 2008 om 22:27
maandag 29 december 2008 om 22:32
quote:Xenia66 schreef op 29 december 2008 @ 22:27:
We beseffen wel dat het niveau van dit forum dan daalt he, a la Prinses op de Erwt niveau, dus geen spannende dateverhalen meer...
ik zeur nu ook genoeg over preitaarten, zielige poezebeestjes, verloren liefdes etc., dus dat jullie wel weten wat wij elkaar en de rest aan gan doen...
Hahahahahhaa....Xenia jij bent zo grappig!
Nou ondanks dat we niet daten weet ik zeker dat we niet zinken tot nivo PODE...alsjeblieft zeg!! hahahahah
We beseffen wel dat het niveau van dit forum dan daalt he, a la Prinses op de Erwt niveau, dus geen spannende dateverhalen meer...
ik zeur nu ook genoeg over preitaarten, zielige poezebeestjes, verloren liefdes etc., dus dat jullie wel weten wat wij elkaar en de rest aan gan doen...
Hahahahahhaa....Xenia jij bent zo grappig!
Nou ondanks dat we niet daten weet ik zeker dat we niet zinken tot nivo PODE...alsjeblieft zeg!! hahahahah
maandag 29 december 2008 om 22:43
je hoeft niet meteen dramatisch 3 maanden in te lassen he, je kunt ook rustig beginnen met een maandje bijv.
Een maandje niet iedere minuut je mail checken of Piet ut Hasselt je nog stalkt, of er toch een berichtje is van die mysterieuze wereldreiziger en daarna alleen frustraties..en bij elk geluidje van de speeddate toch even kijken of ie S is of N en of ie niet verder dan 300 km woont..speedate aangaan omdat je niet iedereen wilt afwijzen, je na 3 seconden al afvragen waarom je jezelf dit toch aandoet, toch nog wacht op de foto...je je dan realiseert dat je die 15 minuten beter had kunnen investeren in een belletje naar een vriendin.
Maar ja....dan is HIJ er. Iemand met wie de klik er na 3 seconden wel is, je met smart wacht op de foto...alleen nog meer blijdschap...en dan begint de spanning.
Poehee en dit is nog maar de predatefase....
Een maandje niet iedere minuut je mail checken of Piet ut Hasselt je nog stalkt, of er toch een berichtje is van die mysterieuze wereldreiziger en daarna alleen frustraties..en bij elk geluidje van de speeddate toch even kijken of ie S is of N en of ie niet verder dan 300 km woont..speedate aangaan omdat je niet iedereen wilt afwijzen, je na 3 seconden al afvragen waarom je jezelf dit toch aandoet, toch nog wacht op de foto...je je dan realiseert dat je die 15 minuten beter had kunnen investeren in een belletje naar een vriendin.
Maar ja....dan is HIJ er. Iemand met wie de klik er na 3 seconden wel is, je met smart wacht op de foto...alleen nog meer blijdschap...en dan begint de spanning.
Poehee en dit is nog maar de predatefase....
maandag 29 december 2008 om 22:46