Is het al vijf uur?

30-12-2008 16:36 256 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben chaggereinig. Wil aan de drank. Is het al vijf uur?

Wat vind jij van alcohol?

Totaal aantal stemmen: 79

Maakt meer kapot dan je lief is (13%)
Er zit altijd wel ergens een vijf in de klok (32%)
Ik geniet en drink met mate (38%)
Ik geniet en drink met mijn maten (15%)
geen mening (3%)
Zo,al teut konijn?

K,heb ook zin,hier lonkt een dure fles tawny port en whiskey,en 2 flessen chardonay,fles goeie rum,2 flessen heerlijke brut

Maar kmag er niet aan zitten Ik heb namelijk geen rem,en dat is erg gevaarlijk,kan ik morgen weer de slijter bezoeken

ERg he,kunnen jullie het gewoon lekker bij 2 wijntjes houden of ben ik de enige met een afwijkend alcoholgen
quote:Nijntje schreef op 30 december 2008 @ 19:31:

[...]

Klopt Hekate, jij pikt de keutel. Hij gaf dat zelf ook al toe over de telefoon net.

Ik zei dat ik er straks met hem een hartig woordje over wil wisselen. Hij rijdt nu vast met samengeknepen billen naar huis.

*lacht hard en vals* *krijgt bijna medelijden met PP*
Wees blij!
Nou het enige waar ik PP gelijk in moet geven is dat de reistijden in de randstad absurd zijn, wij dachten twee jaar geleden met Kees zijn baan op de Maasvlakte wel in Den Haag te kunnen gaan wonen, nou mooi niet dus, da's in de spits meer dan een uur reizen, dus toen is het Schiedam geworden. (Vlaardingen heeft een leuker centrum trouwens )
O,iklieg,heb alleen whiskey,geen rum,zie nu al dubbel;)

En ik loop ook alweer achter zie ik,het gaat nu over ''gepaste'' straf voor PP

Ik ga maar aan de koffie ............
http://nl.youtube.com/watch?v=rr8JFYzyP60

Nou, vooruit. ik gooi d'r nog een liedeken in.

Mormel, ik heb ook zo'n gen.
Randstad is kut met peren wat betreft de reistijden. Van A' dam naar Almere deed ik een uur over. En dan kun je je afvragen, waarom ga je dan in vredesnaam in Almere werken, ja ik snappet ook niet.
Ha, gelijk een leuk huis gezien in Schiedam.
Ik ook mormel, dus voor het eten beginnen met drank doe ik maar niet, uurtje of negen, tien is leuk genoeg, anders gaat de fles leeg.

(en ook als ik om tien uur begin lukt dat best.
In mijn optiek zit er ALTIJD wel een vijf in de klok, vijf voor half 1, of tien voor 12 (11h50).

Hier intussen al 15 maanden alcoholloos gezien zwangerschap en borstvoeding. Drink af en toe wel, maar het is altijd zo'n geplan, moet dan meteen na een voeding en Mini mag dan 3 uur niet drinken. Tsja, en het gebeurt nou nooit dat ze net heeft gedronken als ik zo'n tergende behoefte voel.

En ik word heel erg jaloers van al die verhalen over lekkere portjes!!!
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
quote:Nijntje schreef op 30 december 2008 @ 19:29:

Lorelai; doe es wat leuks vertellen over Rotjeknor? Het enige wat ik ervan weet is dat ik er ooit een exvriendje heb gehad. Kende destijds de weg van Amsterdam naar zijn huis en dat was dat.

Ik nodig je uit voor een fles port verdorie, maar mevrouw heeft nog wat beters nodig? ;)

OK dan, laat ik, gesterkt door mijn vriend De Fles, wat loslaten over Rotterdam, door sommige idioten ook wel Manhattan aan de Maas genoemd,

Er zijn in mijn optiek maar twee echte grote steden in Nederland, en dat zijn Amsterdam en Rotterdam. Twee steden die allebei hun eigen charme bezitten. Rotterdam komt kil over op de meeste mensen, en dat is het ook in zekere zin. Rotterdam heeft niet de natuurlijke charme om Hollands knuffelstad te zijn. Rotterdam doet ook geen moeite om haters voor zich te winnen. Het is er.

Juist omdat Rotterdam geen bepaalde stand op hoeft te houden, is er ruimte voor een grote vrijheid; veel verschillende undergound culturen krijgen een kans, omdat er geen grote elite is die alles bijvoorbaat al naast de meetlat legt en afkapt.

Daarnaast is Rotterdam ook mooi, iets wat veel mensen niet weten. Loop of fiets maar eens richting de Hef en staar over het water. Of kom aanrijden over de Van Brienenoord. Of eet kroketten in Hotel New York. Of kom op mijn balkon een portje drinken ;)
quote:Lorelai schreef op 30 december 2008 @ 19:44:

[...]

Of kom op mijn balkon een portje drinken ;) Whaaaahhaaaaa snik snik
Gelukkig niet de enige,vind het wel irritant soms hoor,iedereen beschaafd aan 2 wijntjes except me,ik zuip meteen weer een fles(of 2)

Gelukkig heb ik een paar vriendinnen die er ook niet in spugen en een zusje waarmee ik heerlijk kan doorzakken

Ik vind het gewoon zo.........zo................niks,2 wijntjes,uit principe BOB ik dus ook niet,gewoon taxi hoor
Die zweedse buurt ofzo Nijn?

/ hebben jullie eigenlijk een huurhuis in dat V? (vraagt zich af wélk V, weet alleen die vlak bij mij maar da's niet zo heel ver)
quote:Zamirah schreef op 30 december 2008 @ 19:42:

Randstad is kut met peren wat betreft de reistijden. Van A' dam naar Almere deed ik een uur over. En dan kun je je afvragen, waarom ga je dan in vredesnaam in Almere werken, ja ik snappet ook niet.

Nou, das altijd nog verstandiger dan in Almere gaan wonen.

Vlaardingen, hee, daar had ik eerst bijna een baan! Leuk daar MdK? Ik zal ook es kijken, Funda is er weer goed voor.
quote:Mevrouwdekees schreef op 30 december 2008 @ 19:47:

Die zweedse buurt ofzo Nijn?

/ hebben jullie eigenlijk een huurhuis in dat V? (vraagt zich af wélk V, weet alleen die vlak bij mij maar da's niet zo heel ver)

Nee, h et is de V van Voorburg.

Jij woont tochc in Schiedam? Of zei je dat net al? Ja sorry jhoor, bijna die fles op, PP gaat zo de kinderen in bed doen dus ik ben helemaal los.

Ik kan ook geen maat houden, jammer is dat he? Daarom ben ik al met roken gestopt destijds (overmorgen 2 jaar), want dat ging ook van kwaad tot erger.
Supersmollie, wat zielig voor je!
Ze zal juist lekker slapen, als je haar gelijk laat drinken, Supersmollie.
Dhelia; als ik wat meer geaard zou zijn in V, dan had ik de kinderen ook wat makkelijker uit spelen kunnen sturen. De school is te ver weg om vriendjes in de straat te hebben die in dezelfde klas zitten. En met dit hondeweer stuur je zelfs je man de straat niet op, laat staan je bloedjes!

Ik wil maar zeggen; buiten rondslierten is ook geen optie.
quote:Lorelai schreef op 30 december 2008 @ 19:44:

[...]

OK dan, laat ik, gesterkt door mijn vriend De Fles, wat loslaten over Rotterdam, door sommige idioten ook wel Manhattan aan de Maas genoemd,

Er zijn in mijn optiek maar twee echte grote steden in Nederland, en dat zijn Amsterdam en Rotterdam. Twee steden die allebei hun eigen charme bezitten. Rotterdam komt kil over op de meeste mensen, en dat is het ook in zekere zin. Rotterdam heeft niet de natuurlijke charme om Hollands knuffelstad te zijn. Rotterdam doet ook geen moeite om haters voor zich te winnen. Het is er.

Juist omdat Rotterdam geen bepaalde stand op hoeft te houden, is er ruimte voor een grote vrijheid; veel verschillende undergound culturen krijgen een kans, omdat er geen grote elite is die alles bijvoorbaat al naast de meetlat legt en afkapt.

Daarnaast is Rotterdam ook mooi, iets wat veel mensen niet weten. Loop of fiets maar eens richting de Hef en staar over het water. Of kom aanrijden over de Van Brienenoord. Of eet kroketten in Hotel New York. Of kom op mijn balkon een portje drinken ;)Er biggelen dikke dronkemanstranen van ontroering over mijn wangen Loor. Ik vind dat ze dit in de lift van onze Mast ten gehore moeten brengen ipv dat gewauwel van Juul.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Nijn, dank je! En als ik íets lekker vindt is het wel een goeie ouwe port. Lekker wit wijntje wil er ook altijd wel in, of een roseetje. En nu heb ik dus heel veel trek in een fijn portje. Maar ja... a we hebben het niet in huis en b ik verwacht toch echt weer te gaan voederen binnen nu en een uurtje.

Nou ja, dan maar chocola ... Niet hetzelfde maar het voldoet voor nu.
quote:Supersmollie1 schreef op 30 december 2008 @ 19:45:

[...]

Whaaaahhaaaaa snik snik

Sorry Smollie, zal wat meer rekening met je houden voortaan.

En eh mormel, hier zit er nog zo een hoor!
Vlaardingen heeft wat meer dan Schiedam zijn eigen bedoeninkje, Schiedam ligt te dicht bij Rotterdam daarvoor, dus met bijvoorbeeld Koninnedag is er in Schiedam niets te doen. (Concludeerde ik vorig jaar stomverbaasd rond een uurtje of 22:00 in de stad)

En wat Lorelai zegt is waar, ik haat Rotterdam bijvoorbeeld en vind die de stad vooral spuuglelijk en onvriendelijk, de kade bij Hotel NY? Bah, lelijke wolkenkrabberTs, de Koopgoot, nog zoiets wanstaltigs, of die jaren '80 misbaksel van een kubuswoningen, ook al lelijk. En dan heb ik het nog niet eens over een gezellige plek om een biertje te drinken en te flaneren, dat kan ook niet. Nee nog steeds een beetje 'drietig hoor hier te wonen...
quote:Zamirah schreef op 30 december 2008 @ 19:52:

Ze zal juist lekker slapen, als je haar gelijk laat drinken, Supersmollie.Dzjee... zou ze dan eens een keer een nachtje doorgaan? 2 vliegen in 1 klap, ik lekker zuipen en daarna ook nog gelijk mijn roes uitslapen!!!!
MDK, dat méén je niet!!?? Rotterdam is echt geweldig, ik zou er best weer willen wonen!
Wees blij!
quote:Lorelai schreef op 30 december 2008 @ 19:55:

[...]

Sorry Smollie, zal wat meer rekening met je houden voortaan.

En eh mormel, hier zit er nog zo een hoor!Aaah!! Wat lief! Doe maar niet hoor, is mijn eigen bewuste keuze om hier te blijven lezen... Proost maar lekker op me bij de volgende ronde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven