Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveAngie schreef op 09 november 2016 @ 18:42:

[...]

Potverdorie, wat mooi gezegd en woord voor woord mee eens Poesje een hart onder de riem en even sippen mag best, maar ook ik sluit me volmondig bij Millie aan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik schenk een wijntje in, wie doet er mee?
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:SaveAngie schreef op 09 november 2016 @ 18:50:

Ik schenk een wijntje in, wie doet er mee?Nee dank je. Ik heb er net een op, en moet nog vergaderen. Vergadering is hier want dan hoefde niemand mij te halen of te brengen.
Angie: vakantie-voorpret? Ik doe beter niet mee. Drukke dagen en ik moet mijn hoofd erbij houden. Dat lukte vandaag maar net.

Ik schenk een wijntje in, wie doet er mee?

Nou, daar heb ik best zin in! (maar ik doe het niet)

Nog even en dan staan schoonmoeder, de ex van man en haar gezin en haar moede hier aan de deur om de verloren (stief)zoon te verwelkomen.

Zijn ouders hebben hem een paar uur geleden van het vliegveld gehaald (en staan nu in de file).

Hij blijft een week in Nederland.

Dank je Save en Blond.

Het is goed, maar ook confronterend.

(Nieuwsgierigen mogen mij altijd pb-en, geen probleem)

Ik schenk een wijntje in, wie doet er mee?Weljaat. Ik moet zoon zo nog even helpen met wiskunde, maar dat lukt vast ook wel met een wijntje op.
Vandaag niet tot je knietjes in het waswater gestaan LV?
Proost dames
Een wijntje sla ik even over. Ben vandaag zo gammel, zou het liefst nu al gaan slapen. En ben bang dat ik zo in de stoel in slaap val als ik alcohol ga drinken.
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 november 2016 @ 19:12:

[...]

Weljaat. Ik moet zoon zo nog even helpen met wiskunde, maar dat lukt vast ook wel met een wijntje op.
very metal
Kittens ik hoop voor je dat je wat kunt met die 2e diagnose en dat het allemaal wat makkelijker voor je wordt. En 2 diagnoses daar kan je natuurlijk helemaal niks aan doen, als iemand eerst reuma heeft en er dan een hartprobleem bij krijgt schaam je je daar toch ook niet voor? Kom op hoor meis even bij de les blijven, dit geeft hoop!
Nederland - België : Ik ben een voetbal-leek, maar zat toevallig gisteren te vergaderen met uitzicht op de training van Oranje. Het onderdeeltje: op doel schieten.... Eh.... dat beloofde voor Oranje niet veel. En wat een chagrijnige koppen!
quote:MissMillicent schreef op 09 november 2016 @ 19:42:

Een wijntje sla ik even over. Ben vandaag zo gammel, zou het liefst nu al gaan slapen. En ben bang dat ik zo in de stoel in slaap val als ik alcohol ga drinken. Kop hete thee en dan lekker op tijd naar bed. Waarom niet?

Ik schenk een wijntje in, wie doet er mee?Ik! Ik doe mee, kom maar op een grote graag!

Alstu
quote:Inkie12345 schreef op 09 november 2016 @ 20:37:

Kittens ik hoop voor je dat je wat kunt met die 2e diagnose en dat het allemaal wat makkelijker voor je wordt. En 2 diagnoses daar kan je natuurlijk helemaal niks aan doen, als iemand eerst reuma heeft en er dan een hartprobleem bij krijgt schaam je je daar toch ook niet voor? Kom op hoor meis even bij de les blijven, dit geeft hoop! Goede vergelijking Ink! Ik had eerst Crohn en kreeg daar op jonge leeftijd reuma bij en daarna nog een ander probleem. Daar kan ik niets meer aan doen dan naar de artsen en mijn lijf luisteren. En ik ben trots als ik dat voor elkaar krijg. En dat lukt me niet altijd, ik ga vaak de mist in. Maar ik zie dat niet meer als 'falen' en ik schaam me er niet meer om. En sinds ik er zo in kon staan krijg ik zoveel voor elkaar!
quote:SaveAngie schreef op 09 november 2016 @ 20:43:

[afbeelding]

AlstuOei
quote:Inkie12345 schreef op 09 november 2016 @ 20:37:

Kittens ik hoop voor je dat je wat kunt met die 2e diagnose en dat het allemaal wat makkelijker voor je wordt. En 2 diagnoses daar kan je natuurlijk helemaal niks aan doen, als iemand eerst reuma heeft en er dan een hartprobleem bij krijgt schaam je je daar toch ook niet voor? Kom op hoor meis even bij de les blijven, dit geeft hoop!

+1

Goedemorgen en een fijne dag allemaal.
Goedemorgen Milli.
Goedemorgen Prada.
quote:Watervrouw2 schreef op 09 november 2016 @ 22:53:

[afbeelding]

Lol, dat heb ik dus!

Ik draai me nog eens om...
The owls are not what they seem
Morning y'all.
Morge!
Prrrr, mauw miawwwww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven