Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 14 november 2016 om 12:13
maandag 14 november 2016 om 12:14
quote:S-Meds schreef op 14 november 2016 @ 12:09:
[...]
nee hoor, je nodigde iedereen uit en als je geen geld had dan nodigde je iedereen uit bij je thuis
Hopeloos ouderwets.
Je vrijgezellenfeest moet nu al 200 euro kosten, anders kun je niet raften en mokken keramieken met bladgoud en dan is het niet leuk.
[...]
nee hoor, je nodigde iedereen uit en als je geen geld had dan nodigde je iedereen uit bij je thuis
Hopeloos ouderwets.
Je vrijgezellenfeest moet nu al 200 euro kosten, anders kun je niet raften en mokken keramieken met bladgoud en dan is het niet leuk.
maandag 14 november 2016 om 12:15
maandag 14 november 2016 om 12:16
quote:Eleonora-1 schreef op 14 november 2016 @ 12:14:
[...]
Hopeloos ouderwets.
Gruwelijk. Wat het ook kost, vrijgezellenfeestjes zijn seauwieseau gruwelijk. Is toch niet meer van deze tijd. Je woont toch allang samen voordat je trouwt tegenwoordig.
En babyshowers idem dito. Weer nieuwlichterij.
[...]
Hopeloos ouderwets.
Gruwelijk. Wat het ook kost, vrijgezellenfeestjes zijn seauwieseau gruwelijk. Is toch niet meer van deze tijd. Je woont toch allang samen voordat je trouwt tegenwoordig.
En babyshowers idem dito. Weer nieuwlichterij.
maandag 14 november 2016 om 12:17
quote:Eleonora-1 schreef op 14 november 2016 @ 12:14:
[...]
Hopeloos ouderwets.
Je vrijgezellenfeest moet nu al 200 euro kosten, anders kun je niet raften en mokken keramieken met bladgoud en dan is het niet leuk.Per persoon he, per persoon. En als je die niet hebt nou dan kom je toch gewoon niet, al ben je nog zo'n goeie vriend van het feestvarken. Of je neemt alleen een kopje koffie.
[...]
Hopeloos ouderwets.
Je vrijgezellenfeest moet nu al 200 euro kosten, anders kun je niet raften en mokken keramieken met bladgoud en dan is het niet leuk.Per persoon he, per persoon. En als je die niet hebt nou dan kom je toch gewoon niet, al ben je nog zo'n goeie vriend van het feestvarken. Of je neemt alleen een kopje koffie.
maandag 14 november 2016 om 12:18
Vrijgezellenavond vierde de man in de kroeg.. Volgens mij deden vrouwen daar helemaal niet aan vroeger.
Receptie, daggasten, feest ed wel.
Babyborrels, genderreveal toestanden, kraamfeesten bestonden allemaal niet. Kraamvisite met een beschuit met muisjes en klaar.
Babyborrels, genderreveal toestanden, kraamfeesten bestonden allemaal niet. Kraamvisite met een beschuit met muisjes en klaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 november 2016 @ 12:17:
[...]
Per persoon he, per persoon. En als je die niet hebt nou dan kom je toch gewoon niet, al ben je nog zo'n goeie vriend van het feestvarken. Of je neemt alleen een kopje koffie.Maar daar wordt je dan wel flink op aangekeken dat je dat er niet voor over hebt,
[...]
Per persoon he, per persoon. En als je die niet hebt nou dan kom je toch gewoon niet, al ben je nog zo'n goeie vriend van het feestvarken. Of je neemt alleen een kopje koffie.Maar daar wordt je dan wel flink op aangekeken dat je dat er niet voor over hebt,
[...]
Per persoon he, per persoon. En als je die niet hebt nou dan kom je toch gewoon niet, al ben je nog zo'n goeie vriend van het feestvarken. Of je neemt alleen een kopje koffie.
Mijn man had laatst een vrijgezellengebeuren, een weekend zeilen met een overnachting op een boot/
Hij was 300 euries kwijt.
Bespottelijk.
[...]
Per persoon he, per persoon. En als je die niet hebt nou dan kom je toch gewoon niet, al ben je nog zo'n goeie vriend van het feestvarken. Of je neemt alleen een kopje koffie.
Mijn man had laatst een vrijgezellengebeuren, een weekend zeilen met een overnachting op een boot/
Hij was 300 euries kwijt.
Bespottelijk.
maandag 14 november 2016 om 12:19
quote:S-Meds schreef op 14 november 2016 @ 12:17:
[...]
vrijgezellenfeest kenden we niet. je kon bij je ouders gaan slapen. dat was je vrijgezellenfeest
Bij je ouders slapen dat was toch de nacht voor de bruiloft en dan kwam de bruidegom je met het trouwboeket bij je ouders ophalen?
Ik ben nooit getrouwd geweest maar zo ken ik het..
[...]
vrijgezellenfeest kenden we niet. je kon bij je ouders gaan slapen. dat was je vrijgezellenfeest
Bij je ouders slapen dat was toch de nacht voor de bruiloft en dan kwam de bruidegom je met het trouwboeket bij je ouders ophalen?
Ik ben nooit getrouwd geweest maar zo ken ik het..
quote:YellowDiamond schreef op 14 november 2016 @ 12:15:
[...]
Precies,gewoon op kraambezoek met een cadeautje en dat was het.
Althans in mijn omgeving wel.
Doe normaal YD.
Jij gaat mij vertellen dat jij niet langsgaat met een kraammand gevuld met voor een maand cadeaus (iedere dag een pakje) met ten minste rompers van Petit Bateau en als klapstuk een automatische wipstoel met zes functies van Fischer Price?
Niet?
Beetje krenterig.
[...]
Precies,gewoon op kraambezoek met een cadeautje en dat was het.
Althans in mijn omgeving wel.
Doe normaal YD.
Jij gaat mij vertellen dat jij niet langsgaat met een kraammand gevuld met voor een maand cadeaus (iedere dag een pakje) met ten minste rompers van Petit Bateau en als klapstuk een automatische wipstoel met zes functies van Fischer Price?
Niet?
Beetje krenterig.
quote:Nouschi schreef op 14 november 2016 @ 12:18:
Vrijgezellenavond vierde de man in de kroeg.. Volgens mij deden vrouwen daar helemaal niet aan vroeger.
Babyborrels, genderreveal toestanden, kraamfeesten bestonden allemaal niet. Kraamvisite met een beschuit met muisjes en klaar.In mijn omgeving echt niet. Nooit meegemaakt. Iedereen was er de hele dag.
Babyborrels, genderreveal toestanden, kraamfeesten bestonden allemaal niet. Kraamvisite met een beschuit met muisjes en klaar.In mijn omgeving echt niet. Nooit meegemaakt. Iedereen was er de hele dag.
maandag 14 november 2016 om 12:20
quote:YellowDiamond schreef op 14 november 2016 @ 12:19:
[...]
Ik ben nooit getrouwd geweest maar zo ken ik het..Ja precies. Gebeurt nog wel
[...]
Ik ben nooit getrouwd geweest maar zo ken ik het..Ja precies. Gebeurt nog wel
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 14 november 2016 om 12:21
[...]
En dat vind je dan hé-le-maal niet erg!
Want dat zei je zelf, in de appgroep.
[...]
En dat vind je dan hé-le-maal niet erg!
Want dat zei je zelf, in de appgroep.
maandag 14 november 2016 om 12:22
maandag 14 november 2016 om 12:23
quote:YellowDiamond schreef op 14 november 2016 @ 12:19:
[...]
Ik ben nooit getrouwd geweest maar zo ken ik het..Precies mooie foto bij de voordeur met de bruidegom die aanbelt en ietwat zenuwachtig in de lens staart, hij zit erin hoor in mijn fotoalbum.
[...]
Ik ben nooit getrouwd geweest maar zo ken ik het..Precies mooie foto bij de voordeur met de bruidegom die aanbelt en ietwat zenuwachtig in de lens staart, hij zit erin hoor in mijn fotoalbum.
maandag 14 november 2016 om 12:23
maandag 14 november 2016 om 12:25
[...]
Ja, want de rest van de groep hoeft zich natuurlijk NIET aan te passen aan die ene persoon die niet zoveel kan uitgeven.
Nou als ik ooit nog een vrijgezellenfeest moet organiseren of als er een vrijgezellenfeest voor mij wordt georganiseerd. Dan eis ik dat iedereen gaat Biodanzaën. Kost geen drol dus iedereen kan meedoen.
[...]
Ja, want de rest van de groep hoeft zich natuurlijk NIET aan te passen aan die ene persoon die niet zoveel kan uitgeven.
Nou als ik ooit nog een vrijgezellenfeest moet organiseren of als er een vrijgezellenfeest voor mij wordt georganiseerd. Dan eis ik dat iedereen gaat Biodanzaën. Kost geen drol dus iedereen kan meedoen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 14 november 2016 om 12:27
quote:Eleonora-1 schreef op 14 november 2016 @ 12:19:
[...]
Doe normaal YD.
Niet?
Beetje krenterig.
[...]
Doe normaal YD.
Niet?
Beetje krenterig.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.