Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 14 november 2016 om 12:42
quote:Cookielyon schreef op 14 november 2016 @ 12:40:
Gender reveal party's met snoepbuffet ik ben er nog laatst bij een vriendin geweest. En helium ballonnen met roze/blauwe confetti erin.Gewoon een hemacake met een autootje/barbiepop (al naar gelang het geslacht) erin geprikt volstaat dus ook al niet meer. Tssss.
Gender reveal party's met snoepbuffet ik ben er nog laatst bij een vriendin geweest. En helium ballonnen met roze/blauwe confetti erin.Gewoon een hemacake met een autootje/barbiepop (al naar gelang het geslacht) erin geprikt volstaat dus ook al niet meer. Tssss.
maandag 14 november 2016 om 12:42
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 november 2016 @ 12:38:
[...]
Nee, dan organiseren ze een bijeenkomst om het geslacht van de ongeboren beeb plechtig aan te kondigen. Echt waar. Mijn collega heeft dat gedaan, ik wist niet wat ik hoorde.
Ik zou er bijna nog een kind voor nemen.
[...]
Nee, dan organiseren ze een bijeenkomst om het geslacht van de ongeboren beeb plechtig aan te kondigen. Echt waar. Mijn collega heeft dat gedaan, ik wist niet wat ik hoorde.
Ik zou er bijna nog een kind voor nemen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 14 november 2016 om 12:48
quote:Eleonora-1 schreef op 14 november 2016 @ 12:19:
[...]
Doe normaal YD.
Jij gaat mij vertellen dat jij niet langsgaat met een kraammand gevuld met voor een maand cadeaus (iedere dag een pakje) met ten minste rompers van Petit Bateau en als klapstuk een automatische wipstoel met zes functies van Fischer Price?
Niet?
Beetje krenterig.Stiekem wel natuurlijk en als ik ooit nog eens uitgenodigd word voor een vrijgezellenfeest dan hoop ik dat er een wurreksjop theepotten kleien en theemutsen breien georganiseerd wordt.
[...]
Doe normaal YD.
Jij gaat mij vertellen dat jij niet langsgaat met een kraammand gevuld met voor een maand cadeaus (iedere dag een pakje) met ten minste rompers van Petit Bateau en als klapstuk een automatische wipstoel met zes functies van Fischer Price?
Niet?
Beetje krenterig.Stiekem wel natuurlijk en als ik ooit nog eens uitgenodigd word voor een vrijgezellenfeest dan hoop ik dat er een wurreksjop theepotten kleien en theemutsen breien georganiseerd wordt.
maandag 14 november 2016 om 12:48
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 12:43:
[...]
Ik lag 2 weken ten ziekenhuize na mijn bevalling. Iedereen kwam langs.
Toen we thuiskwamen was ik er áf!
Een kraamfeest van twee weken mét personeel dus.
Bofkont.
[...]
Ik lag 2 weken ten ziekenhuize na mijn bevalling. Iedereen kwam langs.
Toen we thuiskwamen was ik er áf!
Een kraamfeest van twee weken mét personeel dus.
Bofkont.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 14 november 2016 om 12:49
maandag 14 november 2016 om 12:50
quote:S-Meds schreef op 14 november 2016 @ 12:48:
ik kreeg rookworst na mijn bevallingen. dat was om aan te sterken. En verder was het normaal dat je baby de hele buurt werd doorgezeuld. dan moest je weer met je hechtingen naar buiten om die baby te zoekenVergeet het bruine bier niet, was goed voor het zog.
ik kreeg rookworst na mijn bevallingen. dat was om aan te sterken. En verder was het normaal dat je baby de hele buurt werd doorgezeuld. dan moest je weer met je hechtingen naar buiten om die baby te zoekenVergeet het bruine bier niet, was goed voor het zog.
quote:S-Meds schreef op 14 november 2016 @ 12:48:
ik kreeg rookworst na mijn bevallingen. dat was om aan te sterken. En verder was het normaal dat je baby de hele buurt werd doorgezeuld. dan moest je weer met je hechtingen naar buiten om die baby te zoekenOok stomdronken van het bockbier 'goed voor het zog' een hapje kind ipv worst genomen?
ik kreeg rookworst na mijn bevallingen. dat was om aan te sterken. En verder was het normaal dat je baby de hele buurt werd doorgezeuld. dan moest je weer met je hechtingen naar buiten om die baby te zoekenOok stomdronken van het bockbier 'goed voor het zog' een hapje kind ipv worst genomen?
quote:SuzanneSuus schreef op 14 november 2016 @ 12:41:
[...]
En dan allemaal klappen met een 'ohhhhh leuk'?Terwijl je ondertussen denkt wat doe ik hier en manieren bedenkt om zo snel mogelijk weer weg te gaan.
[...]
En dan allemaal klappen met een 'ohhhhh leuk'?Terwijl je ondertussen denkt wat doe ik hier en manieren bedenkt om zo snel mogelijk weer weg te gaan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 14 november 2016 om 12:51
quote:Gatti schreef op 14 november 2016 @ 12:46:
Mijn god, alsof ik in een Pejeka topic zit.
Het is dat mijn oma niet meer leeft maar anders kon ze het zijn..
Mijn oma riep ook toen ik ging samenwonen 'tss dat je moeder dat allemaal maar goed vindt dat gehok,in onze tijd gingen we eerst fatsoenlijk verloven.'
Mijn god, alsof ik in een Pejeka topic zit.
Het is dat mijn oma niet meer leeft maar anders kon ze het zijn..
Mijn oma riep ook toen ik ging samenwonen 'tss dat je moeder dat allemaal maar goed vindt dat gehok,in onze tijd gingen we eerst fatsoenlijk verloven.'
maandag 14 november 2016 om 12:51
quote:doornroosje9 schreef op 14 november 2016 @ 10:15:
Vindt er nu niemand van de 'oudgedienden' dat dat zuigen van Hats stikvervelend was? Als er iemand negatief aan het forummen was, was zij het wel hoor. Dat 'pesten' van sommige forummers (ja, was echt pesten), vond ik ook echt niet kunnen. Dit zal de druppel geweest zijn.
Ik ben niet oudgediend en vond het zuigen van Hats niet vervelender dan gezuig van anderen.
Zuigen vind ik moeilijk objectief te beoordelen.
Vindt er nu niemand van de 'oudgedienden' dat dat zuigen van Hats stikvervelend was? Als er iemand negatief aan het forummen was, was zij het wel hoor. Dat 'pesten' van sommige forummers (ja, was echt pesten), vond ik ook echt niet kunnen. Dit zal de druppel geweest zijn.
Ik ben niet oudgediend en vond het zuigen van Hats niet vervelender dan gezuig van anderen.
Zuigen vind ik moeilijk objectief te beoordelen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 14 november 2016 om 12:52
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 november 2016 @ 12:38:
[...]
Nee, dan organiseren ze een bijeenkomst om het geslacht van de ongeboren beeb plechtig aan te kondigen. Echt waar. Mijn collega heeft dat gedaan, ik wist niet wat ik hoorde.Hahahahaha, ik wist niet eens dat dat bestond!
[...]
Nee, dan organiseren ze een bijeenkomst om het geslacht van de ongeboren beeb plechtig aan te kondigen. Echt waar. Mijn collega heeft dat gedaan, ik wist niet wat ik hoorde.Hahahahaha, ik wist niet eens dat dat bestond!
Life is short. Eat dessert first.