Napraattopic 70

10-11-2016 22:09 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:yasmijn schreef op 14 november 2016 @ 11:44:

[...]

Hie begrijp ik ook nooit iets van.Is meestal niets meer of minder dan verveling en/of hormonaal.
quote:S-Meds schreef op 14 november 2016 @ 11:29:

[...]

die bedoel ik ja, zij moest de rotzooi repareren van die mod daarvoor. de nieuwe mat heeft gewoon dat oude rücksichtslose beleid weer opgepakt. en we hadden natuurlijk ook nog een Junior die wel van de context wist. Zij wordt ook gemistEr zijn nog steeds Juuns die wel van de context weten. En daar ook echt wel wat mee doen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:shisha schreef op 14 november 2016 @ 12:29:

[...]

Is meestal niets meer of minder dan verveling en/of hormonaal.Kan kloppen. De meesten hier zitten zwaar in de overgang.
quote:Pretzel66 schreef op 14 november 2016 @ 12:23:

[...]

Precies mooie foto bij de voordeur met de bruidegom die aanbelt en ietwat zenuwachtig in de lens staart, hij zit erin hoor in mijn fotoalbum.

Ik stond met de fotograaf bij de voordeur te wachten tot verloofde aan zou bellen. Plots voelde ik twee handen in mijn zij: verloofde was via de achterdeur binnen gewandeld

Maar inderdaad wat een gedoe met het 'opsplitsen' van gasten tegenwoordig!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:-Kia-Ora- schreef op 14 november 2016 @ 12:33:

[...]

Er zijn nog steeds Juuns die wel van de context weten. En daar ook echt wel wat mee doen.Ohw, hoe weet jij dat?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

[...]

Er zijn nog steeds Juuns die wel van de context weten. En daar ook echt wel wat mee doen.goed om te horen, die hadden dan wellicht geen dienst de afgelopen tijd?
quote:Nouschi schreef op 14 november 2016 @ 12:18:

genderreveal toestanden, .Jee, zoveel mensen live bij een bevalling?
Je bent zelf een theepot
quote:Nouschi schreef op 14 november 2016 @ 12:35:

[...]

Ohw, hoe weet jij dat?Gewoon door goed op te letten .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:YellowDiamond schreef op 14 november 2016 @ 12:19:

[...]

Bij je ouders slapen dat was toch de nacht voor de bruiloft en dan kwam de bruidegom je met het trouwboeket bij je ouders ophalen?

Ik ben nooit getrouwd geweest maar zo ken ik het..precies. lekker goedkoop
O enig! Verloofde!

Dol ouderwets!
quote:SuzanneSuus schreef op 14 november 2016 @ 12:36:

[...]

Jee, zoveel mensen live bij een bevalling?Neehee met een taart. Binnenkant roze of blauw Wel een beetje bijblijven hè.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:S-Meds schreef op 14 november 2016 @ 12:17:

[...]

vrijgezellenfeest kenden we niet. je kon bij je ouders gaan slapen. dat was je vrijgezellenfeest

Ik mocht voor het huwelijk niet eens 1 nachtje slapen met mijn aanstaande.

Ik moest "alles bewaren" voor de huwelijksnacht.
quote:SuzanneSuus schreef op 14 november 2016 @ 12:36:

[...]

Jee, zoveel mensen live bij een bevalling?Nee, dan organiseren ze een bijeenkomst om het geslacht van de ongeboren beeb plechtig aan te kondigen. Echt waar. Mijn collega heeft dat gedaan, ik wist niet wat ik hoorde.
quote:SuzanneSuus schreef op 14 november 2016 @ 09:44:

Dit had de mod erovr geschreven.

Hoewel ik het op zich wel snap is dat noemen iets dat volgens mij geregeld wordt gedaan en nooit eerder is bestraft.

Hats zal onder het vergrootglas hebben gelegen en nu was er een stok om mee te slaan vermoed ik.

Het is flauwe reden voor een perma, absoluut.Als iemand openlijk op het CM topic om anonimiseren vraagt, houdt de bewering geen stand.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

[...]

Er zijn nog steeds Juuns die wel van de context weten. En daar ook echt wel wat mee doen.In dat geval doen de CM en sommige moderators dramatisch weinig met de contextkennis.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:-Kia-Ora- schreef op 14 november 2016 @ 12:37:

[...]

Gewoon door goed op te letten ."Daar echt wel wat mee doen" weet je natuurlijk niet. Misschien willen ze dat wel helemaal niet.
Gender reveal party's met snoepbuffet ik ben er nog laatst bij een vriendin geweest. En helium ballonnen met roze/blauwe confetti erin.
Maar het klinkt allemaal niet erg aantrekkelijk: babyshowers en vrijgezellenfeesten.
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 november 2016 @ 12:38:

[...]

Nee, dan organiseren ze een bijeenkomst om het geslacht van de ongeboren beeb plechtig aan te kondigen. Echt waar. Mijn collega heeft dat gedaan, ik wist niet wat ik hoorde.Ik was een smiley vergeten maar godsamme zeg, wat een zwangervaneenprins(es)je-gedrag zeg
Je bent zelf een theepot
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 november 2016 @ 12:38:

[...]

Nee, dan organiseren ze een bijeenkomst om het geslacht van de ongeboren beeb plechtig aan te kondigen. Echt waar. Mijn collega heeft dat gedaan, ik wist niet wat ik hoorde.Vergeet het aansnijden van de taart niet!
quote:feow schreef op 14 november 2016 @ 12:39:

[...]

In dat geval doen de CM en sommige moderators dramatisch weinig met de contextkennis.
quote:Nouschi schreef op 14 november 2016 @ 12:37:

[...]

Neehee met een taart. Binnenkant roze of blauw Wel een beetje bijblijven hè.En dan allemaal klappen met een 'ohhhhh leuk'?
Je bent zelf een theepot
Dus dan heb je als zwangere 2 feestjes gender reveal party en babyshower.
Nou een kraamfeest had me wel wat geleken. Al het bezoek in een keer en daarna rust.
quote:SuzanneSuus schreef op 14 november 2016 @ 12:41:

[...]

En dan allemaal klappen met een 'ohhhhh leuk'?Ik denk het.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven