Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 14 november 2016 om 12:33
quote:S-Meds schreef op 14 november 2016 @ 11:29:
[...]
die bedoel ik ja, zij moest de rotzooi repareren van die mod daarvoor. de nieuwe mat heeft gewoon dat oude rücksichtslose beleid weer opgepakt. en we hadden natuurlijk ook nog een Junior die wel van de context wist. Zij wordt ook gemistEr zijn nog steeds Juuns die wel van de context weten. En daar ook echt wel wat mee doen.
[...]
die bedoel ik ja, zij moest de rotzooi repareren van die mod daarvoor. de nieuwe mat heeft gewoon dat oude rücksichtslose beleid weer opgepakt. en we hadden natuurlijk ook nog een Junior die wel van de context wist. Zij wordt ook gemistEr zijn nog steeds Juuns die wel van de context weten. En daar ook echt wel wat mee doen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
maandag 14 november 2016 om 12:34
quote:Pretzel66 schreef op 14 november 2016 @ 12:23:
[...]
Precies mooie foto bij de voordeur met de bruidegom die aanbelt en ietwat zenuwachtig in de lens staart, hij zit erin hoor in mijn fotoalbum.
Ik stond met de fotograaf bij de voordeur te wachten tot verloofde aan zou bellen. Plots voelde ik twee handen in mijn zij: verloofde was via de achterdeur binnen gewandeld
Maar inderdaad wat een gedoe met het 'opsplitsen' van gasten tegenwoordig!
[...]
Precies mooie foto bij de voordeur met de bruidegom die aanbelt en ietwat zenuwachtig in de lens staart, hij zit erin hoor in mijn fotoalbum.
Ik stond met de fotograaf bij de voordeur te wachten tot verloofde aan zou bellen. Plots voelde ik twee handen in mijn zij: verloofde was via de achterdeur binnen gewandeld
Maar inderdaad wat een gedoe met het 'opsplitsen' van gasten tegenwoordig!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 14 november 2016 om 12:35
maandag 14 november 2016 om 12:37
maandag 14 november 2016 om 12:38
maandag 14 november 2016 om 12:39
quote:SuzanneSuus schreef op 14 november 2016 @ 09:44:
Dit had de mod erovr geschreven.
Hoewel ik het op zich wel snap is dat noemen iets dat volgens mij geregeld wordt gedaan en nooit eerder is bestraft.
Hats zal onder het vergrootglas hebben gelegen en nu was er een stok om mee te slaan vermoed ik.
Het is flauwe reden voor een perma, absoluut.Als iemand openlijk op het CM topic om anonimiseren vraagt, houdt de bewering geen stand.
Dit had de mod erovr geschreven.
Hoewel ik het op zich wel snap is dat noemen iets dat volgens mij geregeld wordt gedaan en nooit eerder is bestraft.
Hats zal onder het vergrootglas hebben gelegen en nu was er een stok om mee te slaan vermoed ik.
Het is flauwe reden voor een perma, absoluut.Als iemand openlijk op het CM topic om anonimiseren vraagt, houdt de bewering geen stand.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:-Kia-Ora- schreef op 14 november 2016 @ 12:33:
[...]
Er zijn nog steeds Juuns die wel van de context weten. En daar ook echt wel wat mee doen.In dat geval doen de CM en sommige moderators dramatisch weinig met de contextkennis.
[...]
Er zijn nog steeds Juuns die wel van de context weten. En daar ook echt wel wat mee doen.In dat geval doen de CM en sommige moderators dramatisch weinig met de contextkennis.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 14 november 2016 om 12:40
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 november 2016 @ 12:38:
[...]
Nee, dan organiseren ze een bijeenkomst om het geslacht van de ongeboren beeb plechtig aan te kondigen. Echt waar. Mijn collega heeft dat gedaan, ik wist niet wat ik hoorde.Ik was een smiley vergeten maar godsamme zeg, wat een zwangervaneenprins(es)je-gedrag zeg
[...]
Nee, dan organiseren ze een bijeenkomst om het geslacht van de ongeboren beeb plechtig aan te kondigen. Echt waar. Mijn collega heeft dat gedaan, ik wist niet wat ik hoorde.Ik was een smiley vergeten maar godsamme zeg, wat een zwangervaneenprins(es)je-gedrag zeg
Je bent zelf een theepot
maandag 14 november 2016 om 12:40
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 november 2016 @ 12:38:
[...]
Nee, dan organiseren ze een bijeenkomst om het geslacht van de ongeboren beeb plechtig aan te kondigen. Echt waar. Mijn collega heeft dat gedaan, ik wist niet wat ik hoorde.Vergeet het aansnijden van de taart niet!
[...]
Nee, dan organiseren ze een bijeenkomst om het geslacht van de ongeboren beeb plechtig aan te kondigen. Echt waar. Mijn collega heeft dat gedaan, ik wist niet wat ik hoorde.Vergeet het aansnijden van de taart niet!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!