Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 14 november 2016 om 13:22
quote:S-Meds schreef op 14 november 2016 @ 01:15:
Huh? phaedra een ban van 24 uur voor nickhinten?
En waarom 24 uur (zat ze laatst niet een week op de bank?)
waarom krijgt de ene dan een perma en de ander niet
onbegrijpelijk
(voor de goede orde: beide mogen van mij blijven voor altijd)Goeie vraag.
Huh? phaedra een ban van 24 uur voor nickhinten?
En waarom 24 uur (zat ze laatst niet een week op de bank?)
waarom krijgt de ene dan een perma en de ander niet
onbegrijpelijk
(voor de goede orde: beide mogen van mij blijven voor altijd)Goeie vraag.
LOEP ME MAAR aub.
maandag 14 november 2016 om 13:23
quote:Rhae schreef op 14 november 2016 @ 13:15:
[...]
Ik kan daar zó niets mee. Zat laatst in een kamer met twee pasgetrouwde stellen, die nota bene een jaar of 5/6 ouder waren dan ik. Hele films gemaakt door een camerameneer, alles in scene gezet, geregisseerd en het was serieus al 2 jaar onderwerp van gesprek. Terwijl die mensen godbetert al 15 jaar samen zijn! En kinderen hebben! Het ging álleen maar over bruiloften, budgetten, huwelijksreizen en de voordelen van filmen boven foto's maken. Brr. Die mensen spenderen 2,5 jaar van hun leven aan een bruiloft... Ik bedacht me een maand voor de datum dat ik nog geen band had, belde een vriend en ik had een band...
[...]
Ik kan daar zó niets mee. Zat laatst in een kamer met twee pasgetrouwde stellen, die nota bene een jaar of 5/6 ouder waren dan ik. Hele films gemaakt door een camerameneer, alles in scene gezet, geregisseerd en het was serieus al 2 jaar onderwerp van gesprek. Terwijl die mensen godbetert al 15 jaar samen zijn! En kinderen hebben! Het ging álleen maar over bruiloften, budgetten, huwelijksreizen en de voordelen van filmen boven foto's maken. Brr. Die mensen spenderen 2,5 jaar van hun leven aan een bruiloft... Ik bedacht me een maand voor de datum dat ik nog geen band had, belde een vriend en ik had een band...
maandag 14 november 2016 om 13:24
Als je een beetje mazzel hebt kun je onderstaand programma in pakembeet 5-10 jaar afwerken:
Relaatsie, want getongd.
Samenwonen, in je eerste nieuwbouwhuis
House warming party.
Babyshower met een genderreveal party, want zwanger
Kraamfeest
x2, bovenstaande, want 2 koters
Verlovingsfeestje
Save the date kaartjes sturen want trouwen
Bridal shower
vrijgezellenfeest
Bruiloft.
1 jaar na dato de taart uit de vriezer halen en weer een feestje
2 jaar in een diep gat vallen
Vreemdgaan, relatietherapie, scheiding
Ken er serieus meerdere stellen die dit schema volgen. En behalve voor de scheiding allemaal met kekke uitnodigingskaartjes en orgineel feest.Behalve het vreemdgaan en de scheiding, en dat is het interessante stuk
Relaatsie, want getongd.
Samenwonen, in je eerste nieuwbouwhuis
House warming party.
Babyshower met een genderreveal party, want zwanger
Kraamfeest
x2, bovenstaande, want 2 koters
Verlovingsfeestje
Save the date kaartjes sturen want trouwen
Bridal shower
vrijgezellenfeest
Bruiloft.
1 jaar na dato de taart uit de vriezer halen en weer een feestje
2 jaar in een diep gat vallen
Vreemdgaan, relatietherapie, scheiding
Ken er serieus meerdere stellen die dit schema volgen. En behalve voor de scheiding allemaal met kekke uitnodigingskaartjes en orgineel feest.Behalve het vreemdgaan en de scheiding, en dat is het interessante stuk
maandag 14 november 2016 om 13:25
quote:ZombieQueen schreef op 14 november 2016 @ 00:51:
Ja, mijn eerste zwangerschap. Maar ben er sinds vandaag hélemaal klaar mee.
Gisteren voelde ik hem de hele dag niet dus 's avonds moest ik naar het ziekenhuis om een uurtje aan de ctg liggen. Toen was hij als een malle aan het schoppen en draaien. Dan ineens wel, echt om je dood te schamen.
Maar dat dus en slecht slapen, zwangerschapsdiabetes en gewoon een dikke koe voelen beweegt wel tot aftellen.
Nog 73 nachtjes. Leukkkkkkkkkkkkk.
Ja, mijn eerste zwangerschap. Maar ben er sinds vandaag hélemaal klaar mee.
Gisteren voelde ik hem de hele dag niet dus 's avonds moest ik naar het ziekenhuis om een uurtje aan de ctg liggen. Toen was hij als een malle aan het schoppen en draaien. Dan ineens wel, echt om je dood te schamen.
Maar dat dus en slecht slapen, zwangerschapsdiabetes en gewoon een dikke koe voelen beweegt wel tot aftellen.
Nog 73 nachtjes. Leukkkkkkkkkkkkk.
LOEP ME MAAR aub.
maandag 14 november 2016 om 13:25
maandag 14 november 2016 om 13:28
maandag 14 november 2016 om 13:29
Maar serieus, een gender reveal party...
Hoe treurig is dat. Dat iedereen bij binnenkomst een roze of blauw speldje op moet, dat je spelletjes mag doen en dan als hoogtepunt wordt De Taart aangesneden en die is dan van binnen roze of blauw. Spánnend! Soms weten de ouders het nog niet eens, gaat er een dichte envelop naar de bakker, van de echoscopiste, met het geslacht en die bakt dan een taart die van binnen roze of blauw is.
Echt.
Ik ga niet meer, ik klap na een half uur van pure spanning uit elkaar en krijg een flauwte op het hoogtepunt, het geslacht van een báby, dat is meer dan een mens kan verdragen qua suspence..
Hoe treurig is dat. Dat iedereen bij binnenkomst een roze of blauw speldje op moet, dat je spelletjes mag doen en dan als hoogtepunt wordt De Taart aangesneden en die is dan van binnen roze of blauw. Spánnend! Soms weten de ouders het nog niet eens, gaat er een dichte envelop naar de bakker, van de echoscopiste, met het geslacht en die bakt dan een taart die van binnen roze of blauw is.
Echt.
Ik ga niet meer, ik klap na een half uur van pure spanning uit elkaar en krijg een flauwte op het hoogtepunt, het geslacht van een báby, dat is meer dan een mens kan verdragen qua suspence..
maandag 14 november 2016 om 13:29