Uitslag nipt test

20-10-2016 10:11 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve dames

Ik vraag me af of er nog meer dames zijn die op dit moment wachten op de uitslag van de nipt test

Wij hebben een week geleden deze test gedaan in het wkz na een verhoogd risico van de combinatietest. Maandag is als het goed is het bloed opgestuurd naar Belgie.

De vk vertelde dat we de uitslag over 3 weken kunnen verwachten

Zou graag in contact komen met anderen die op dit moment ook op de uitslag wachten
Het zou 10 tot 15 werkdagen duren en we zijn nu 6 werkdagen verder. Dus eind van komende week of anders die week daarna.

Nog niet gestresst gelukkig.
Heb je ondertussen je uitslag al Such_preggers? Ga ik wel vanuit gezien de wachttijd. Hoop op goed nieuws!!!
Jaaaaaaa vorige week ben ik gebeld. Inderdaad goed nieuws. Ik wist gewoon niet hoe ik moest reageren.. Ik kon wel janken dat al die stress van me af viel:) Maar ik moest me inhouden want ik was op mn werk:)

Maar wel zo blij:)
Jeeej super fijn om te horen!!!
Wat een fijn nieuws! Geniet ervan.
Heeft iemand toevallig ook ervaring met een snelle uitslag vanuit het VUMC? Heel vreemd dat de uitslag via een NL ziekenhuis veel langer duurt dan via Gendia (oid)!
Dit is mijn theorie waarom het in Nederland langzamer is:

Een commerciele instelling als gendia heeft processen dusdaninig geautomatiseerd waardoor er op grote schaal meerdere testen tegelijkertijd kunnen worden uitgevoerd. Deels om de winstmarge te vergroten en deels omdat dit de core bussiness is van deze instellingen en het dus rendabel is om grotere machines oid aan te schaffen.

Ik vind het dus niet gek dat een grote organisatie veel sneller dergelijke testen kan doen.

Maar ik heb daarnaast geen flauw idee of dit klopt. T kan oon zijn dat academische ziekenhuizen nieuwere en langzamere technieken gebruiken voor onderzoek.

Lang wachten is wel echt tering irritant..
Het VUMC gaf aan dezelfde techniek te hanteren, maar dan ligt het dus inderdaad aan de capaciteit van het ziekenhuis om te onderzoeken en is het geen 24-uurs afdeling (helaas). Ik lees ook erg weinig vrouwen die naar het VUMC gaan, maar het is te wensen dat het vanaf april 2017 sneller gaat als meerdere vrouwen die mogelijkheid krijgen!

Such_preggers, jij hebt inmiddels al de uitslag, toch?
Ja allang, zie +/- 4 posts hierboven:). Maar ik ben in leiden geweest niet vumc.
quote:such_preggers schreef op 29 november 2016 @ 22:31:

Ja allang, zie +/- 4 posts hierboven:). Maar ik ben in leiden geweest niet vumc.Suf, ik zie het ja! Nadat ik het hele topic had doorgespit, stond die me niet meer zo helder bij Wat fijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven