F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lau, beetje laat, maar van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! heeft hork het nog een beetje goed gemaakt?

En wat super dat Lasse doorslaapt! heerlijk is dat he, geniet lekker van de champagne!!

Casey, dikke knuffel, t zit niet mee he! Hoop op een super nieuw jaar!

Marlee, nog steeds geen baby, je maakt het wel spannend, ik hoop voor je dat hij snel komt (al lijkt vandaag of morgen me voor een verjaardag iets minder leuk). Hoop dat je het nog een beetje trekt!

Nico, floor groeit lekker zeg, volgens mij is milan ongeveer even zwaar. Ik moet volgende week weer met m naar t cb.

Tieg, vanaf augustus, dan ben je toch aardig bij! ik moet nog meer dan een jaar... bleeh.

Wij hebben ook geen plannen voor vanavond, met z'n viertjes thuis. Vind t wel een tikkie saai, maar ella is ziek en ik ook niet helemaal lekker dus t komt eigenlijk wel erg goed uit.

Chemo van mn moeder is gisteren niet doorgegaan, ze had te weinig witte bloedplaatjes/ lichaampjes waardoor de weerstand te laat is, dus het is een week uitgesteld.
Oh Nitro, ik hoop dat het nieuwe jaar veel goeds voor je moeder brengt!!

Dok, balen van de huizen...

En Lau.. je mag weer aan de drank .. Wat goed dat hij doorslaapt!!

Oh ja, en dus een meld.. Ik denk dat hij rustig de jaarwisseling afwacht. Wij vieren het ook gewoon thuis met mijn moeder en stiefvader. Zij komen vanavond terug uit Spanje en dan is het wel zo gezellig om niet in een leeg huis terug te komen. Manlief moet ze vanavond nog halen van vliegveld.. Helaas geen drank voor mij (had er toch wel een beetje op gehoopt om ook weer een flink te gaan drinken, maar helaas)..Nog even wachten.
Hallo, hier ook een meld.

Tieg, handig zo. Moet nog even mijn agenda checken. Misschien lukt dat straks nog wel even.

Ben je helemaal bij met de foto's tot augustus? Ik ben bij tot de geboorte van Floor. Heb nog wel een flinke stapel liggen om te plakken dus al wel tot half oktober uitgezocht.

Marlee, jammer dat je nog niet aan de drank kan. Misschien helpt een klein glaasje wel om de boel op gang te brengen.

Lau, dus lekker aan de drank. Ga je hierna weer aan de ww?

Lekker dat Lasse doorslaapt. Floor doet het nog steeds de ene keer wel en dan weer niet.

Dok, jammer van de huizen. Zou leuk zijn als je ze kon mixen tot het ideale huis. Misschien komt er binnenkort nog wel iets leuks. Is het wel in je huidige woonplaats?

Nitro, jullie blijven ook sukkelen he. Die winter is niets. Hoop dat je moeder volgende week wel weer voor de chemo kan.

Cees, moeilijk dagje gister. Zal wel stil zijn nu de hond er niet meer is. De crematie van de buuf was dus ook wel emotioneel.

Even een dikke knuffel voor jou.

Josje, druk met je webshop?

Hier alles oke. Lekker druk en klaar voor de jaarwisseling. We zijn lekker thuis en mijn ouders komen zo. Floor heeft ook weer eens verhoging, waarschijnlijk van tandjes aan de rode wangen te zien. De eerste is al door.

Ik ga mijn meisje even knuffelen en zo nog eens van die trouwbladen doorkijken en mooie jurken uitzoeken zodat ik in januari een keer kan gaan shoppen voor een jurk.

Fijne jaarwisseling allemaal.

ps. Ik zal binnenkort even een hyves opstarten en jullie allemaal uitnodigen. Dok heb jij ook al hyves?

nico, dat wordt wel een spannend jaar he, trouwen!!! Leuk! Heb je al een beetje een idee wat voor een jurk je wilt? Je hebt in Arnhem een erg leuke winkel met iets aparte bruidskleding voor als je niet in het wit wilt.

ik had trouwens even gedacht dat ik het stokje van marlee over zou nemen, 2 dagen overtijd en misselijk. dus test gehaald, maar net voor ik t wilde doen toch ongesteld. en nog steeds misselijk dus vrees dat ella mij ook heeft aangestoken.
Ohoh Nitro...en was het wel de bedoeling zwanger te worden? Jullie wilden nog wel een derde toch?

Nic, Weet ook niet of Lasse blijft doorslapen nu hoor, maar deze drie nachten heb ik mooi al binnen! En wil geen bv meer geven als hij wakker wordt in ieder geval, dat gaat ook neit meer lukken nu.

Wil inderdaad wel weer min of meer ww gaan volgen, gewoon zelf. En ook weer gaan zwemmen en dan volhouden ook. Er moet echt wel veel af dus moet flink streng tegen mezelf gaan zijn.
De beste wensen voor 2009 allemaal! Met veel lieve kindjes, goede gezondheid en goeds voor iedereen en iedereen in onze omgeving!
Morguh!

Ook vanuit hier de beste wensen voor het nieuwe jaar voor allemaal! Eens zien wat 2009 in petto heeft!

Balen van die huizen Dok... maar er komt er vast 1 die perfect is!

En Marlee, jij bent nu de "rare datums" voorbij, wat leuker voor jullie kindje. Wanneer is de uiterste datum?

Lekker Lau, dat Lasse doorslaapt! Silvan slaapt nu ook weer wat beter door. Ligt nu nog in bed, maar is al wel wakker. Hij zit naar mijn idee ook niet lekker in zijn vel, want hij kan soms zo ontzettend driftig worden. Hoop dat t tijdelijk is, en niet een karaktertrekje... En met de kilo's doe ik mee (SB), moet er nu echt wat aan doen. 10 kilo is het streven, of eigenlijk fatsoenlijk in maat 42 komen.... Tabel in ak maar weer tot leven brengen? Al wordt die in februari afgesloten...
Ook vanuit hier de allerbeste wensen voor iedereen!! Dat het maar een heel mooi jaar mag worden!

Zodra ik bevallen ben doe ik ook mee hoor, Cees en Lau... Denk dat er echt wel het een en ander af mag (weet het wel zeker )

Ja, de rare data zijn we nu voorbij dus hij mag komen. Morgen weer naar vk, maar hoop stiekem dat dat niet nodig is (al is er nog niks aan de hand).. Geen idee wat de uiterste datum is.. Wil alleen niet op Marius z'n verjaardag bevallen, dat lijkt me helemaal niks.....

Ga nog even met zoonlief op de bank hangen..
Gelukkig Nieuwjaar allemaal, met de beste wensen, en heel veel gezondheid en goed doorslapende kindjes!

Hoe ging t bij jullie, kids doorgeslapen? Ella is wakker gebleven. Ze kon niet slapen van het geknal dus na een uur elke 5 minuten naar boven te zijn gegaan, hebben we dr maar mee naar beneden genomen. Ze gedroeg zich keurig! Milan werd om 00.05 wakker van een duizendklapper en heeft zich een uur vergaapt aan alle mooie kleuren, hij genoot, zo schattig om te zien!

Marlee, ik duim voor je dat het nu snel gaat gebeuren!!

En hier ook maar eens aan de lijn doen. sinds ik gestopt ben met de bv is er een paar kilo bij waardoor mn nieuwe broeken bijna niet meer dicht kunnen.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Hier hoor je het geknal niet zo hard, omdat we buiten de dorpen wonen. Wij hebben Jesse om 23:30 wakker gemaakt, en die vond het allemaal erg leuk. Later bij de buren wat gedronken, heeft ie heel mooi gespeeld. Silvan heeft keurig doorgeslapen, die heeft nog tot 11:15 op bed gelegen. En vriend tot 12:30. Wat een luxe...

Was wel even spannend zeker Nitro, overtijd zijn! Hoe voelt je moeder zich door de chemo's?

Zal Jesse maar ff naar bed brengen..

Ow, zijn jullie kids nog op het ijs geweest? Wij hebben op loopafstand een ijsbaan, maar Jesse hoefde niet zo nodig. Ook niet op de slootjes voor ons huis. Geen echte Vriesss...
hahah Lau....kun jij gedachten lezen? Dat plaatje had ik ook kunnen plakken hier!

Iedereen een gelukkig en goed 2009 gewenst!

Wij zijn brak....oud en nieuw gevierd bij vrienden, met in totaal 3 stellen met allemaal jonge kinderen. We zijn ook niks meer gewend hahah

En verder....druk.....heel druk. De ene na de andere aankleedkussenhoes gaat over de virtuele toonbank(er zijn zelfs 2 opgekocht door een webwinkel en die heeft ze nu te koop staan, how weird is that?!? Ik is trots )

Ga gauw weer verder, even eten koken!
Hoi Lieverds, een heel fijn 2009 gewenst voor jullie allemaal!

Tieg, jij was er vroeg bij, zeg!

En Marlee weer een januari-kindje dus, slechte planning Of juist wel makkelijk. Wij zijn met z'n allen binnen 5 weken jarig...

Nitro! Toch loos alarm dus. En hopelijk gaat je moeders weerstand weer wat omhoog de komende week.

Lisa en Maartje hebben niks van het vuurwerk gemerkt, we hebben de vuurpijlen maar bewaard voor straks (mag zeker niet, he? Maar we zitten hier ook ver buiten het dorp)

Ik heb ook Hyves (niet dat er iets opstaat..)

En Josje: Stoer meid! Je wordt nog beroemd zo!
Lieve meisjes,

Allemaal een gelukkig slank nieuwjaar in goede gezondheid en met veel leuke dingen (meetings enzo)

Ik wil wel een hyves aanmaken voor ons en dan gaat de tabel er ook weer in. Allemaal iedere week weer netjes invullen, dan moet het lukken toch!

Hier was Tim ook wakker vanaf 22:15. Niet van het geknal maar van de oorpijn. Toen de paracetamol werkte was het allemaal wel erg interessant dus hij ging iets voor 2 het bed weer in. Gelukkig vandaag niet vervelend maar nog wel oorpijn. Floor ook trouwens. Hoop dat dat goed gaat morgen en anders maar even naar de ha.

We zijn het jaar dus met krakkemikkige kindjes uitgegaan, hoop maar dat dat geen voorteken is.

Marlee, ga jij maar lekker het eerste 2009 kindje werpen van ons (had je er maar iets over te zeggen he).

Nitro, even spannend dus. Willen jullie nu wel voor de derde?

Ben trouwens ook al tijden niet meer ongesteld geweest. Komt door de spiraal (verwacht ik want verder nergens last van) maar is wel raar hoor.

Ik ga nog even lekker rommelen. Vandaag op pad geweest naar het midden en zuiden van het land dus nu even bijkomen, ook van de onderbroken korte nacht. Hoop dat de kids allebei zo moe zijn dat ze gaan doorslapen en uitslapen.

Josje, wat super zeg!!! Je mag zeker erg trots zijn.
2009 begint bij mij met weer raar dromen.... hoef er dus niet speciaal zwanger voor te zijn!

Had gedroomd dat ik ineens moest bevallen en dat het kindje er niet goed uit wilde. Dus ambulance werd gebeld, maar ondertussen kreeg ik al een knip en flubberde het kindje er uit. Nou ja kindje.... het was een biggetje. En die ging ook aan mijn borst drinken.... Ik vond het verschrikkelijk en voelde gelijk weerstand naar de big toe. Wilde me gelijk laten steriliseren en snapte niet wanneer het toch gebeurd moest zijn dat ik was "gedekt" door een varken. Dus moest ik wel stiekum geinsimineerd(?) zijn..... Werd met walging wakker!

En toch kan ik het terughalen uit belevenissen in het echte leven, maar is een beetje raar geheel geworden!

Goed idee Nic, van die Hyves, is dat dan besloten? Want niet iedereen hoeft te zien hoeveel discipline ik (niet) heb qua afvallen...

En vakantie is al bijna weer voorbij, bleehhhh.

Al heb ik aardig bij kunnen tanken, dus begin weer vol goede moed!

Marlee, hoest daar?
Iedereen lekker vrij zeker? Ik ben gewoon aan het werk, samen met collega volgens mij de enige in heel nederland

Oud en nieuw was lekker relaxed, kindjes hebben allebei gewoon overal doorheen geslapen, en man en ik hebben ons saampjes prima vermaakt met lekkere hapjes voor de buis. Om 12 uur nog even gezellig buiten gestaan met de buren en toen vonden we het wel weer mooi geweest.

Balen dat jullie met zieke kindjes het nieuwe jaar in moesten Nic! Hopelijk gaat het alweer beter?
Meld met beeb in buik!!

Weinig spannends te melden hier.. Marius heeft niet doorgeslapen met oud en nieuw. Hij ging pas om 22.00 uur slapen en werd om 0.15 uur weer wakker. Uiteindelijk pas tegen 1.30 uur weer naar bed gegaan. Hij vond het vuurwerk helemaal niks, ten minste de knallen. Wel verder erg relaxed geweest...

Wat een aparte dromen, Cees... .. Fijn dat je wel lekker bijgetankt bent.

Ga zo nog even wat schoonmaken in huis, moet helaas ook gebeuren en dan kind van kdv halen..
Marlee, weer goedgekeurd dus door vk. Je moest vandaag toch nog terug vanwege bloeddruk of haal ik weer dingen in mijn hoofd.

Cees, hmm, dit is wel erg raar. Weet je zeker dat je niet zwanger bent? Heb je nu eigenlijk al een spiraaltje?

Oja, en hyves is dan besloten. Je kan zelfs aangeven dat je niet wilt dat die in zoekmachines te zien is. Alleen leden kunnen berichten zien en plaatsen dus niemand die je gewicht en veranderingen daarin zien, behalve wij dan.
Nee hoor Lau! Ik stond ook vroeg naast mijn bed om aan de slag te gaan! Ook een normale werkdag voor josje!

Emma heeft overigens door alle vuurwerk heen geslapen. We vierden oud en nieuw met drie stellen, met allemaal kinderen. Ze hebben allemaal door het geknal heen geslapen hoe is het mogelijk! We zijn daar met zijn allen blijven 'slapen'. Was supergezellig.

Cees .... die droom....wat erg! De rillingen liepen over mijn rug, geen wonder dat je naar wakker werd!

Nico, een eigen pagina op Hyves is ook wel leuk! Kunnen we daar met z'n allen krabbelen.

Ik ga zo ff Ice age kijken, lijkt me wel grappig.
Marlee, nog een bolle buik. Had niet gedacht dat je zo dicht naar de 39 weken zou gaan. Jij zelf waarschijnlijk ook niet. Eigenlijk ben je nu al bijna 2 weken overtijd als je het vergelijkt met Marius.

Ben op zoek naar een binneactiviteit voor Tim. Ben alleen zo bang dat alle binnenspeeltuinen zo belachelijk druk zijn op zaterdag in de kerstvakantie. Buiten is het stervens koud en Floor is niet helemaal lekker dus is geen optie.
Krijg net een berichtje van Marlee:

Vanmiddag om 14.18 uur is onze zoon en broertje Levi geboren. Hij weegt 3870 gram en is 53 cm lang.

Goed gedaan Marlee!!

Wat een geweldig nieuws!!

Marlee en Marleeman van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!
Van harte gefeliciteerd!! En wat een prachtige naam!!!

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

Hoera, hij is er!

Gefeliciteerd Marlee, Marleeman en Marius.

Prachtige naam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven