jaaaaa... September 2009!!!

30-12-2008 21:46 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik betrap mezelf erop dat ik de laatste paar dagen op de Kinderen-pijler stiekem zit te zoeken naar het nieuwe Septembertopic...

Ik weet sinds vorige week maandag dat ik opnieuw zwanger ben - jahoe! - en uitgerekend rond 1 september. En blijkbaar heb ik de behoefte om daarover te schrijven...

Dusss:

Zijn er meer meiden met een positieve test die helemaal heppie zijn en zin hebben om mee te schrijven?

Hallo,

Allereerst gefeliciteerd en gelukkig nieuwjaar!

Ik ben zelf uitgerekend op 22 augustus, maar aangezien het augustustopic erg vol zit hoop ik dat ik hier welkom ben. Ik heb al een zoon van bijna 2 jaar. Die is overigens 3 weken te laat geboren dus waarschijnlijk wordt het toch wel september voor de kleine er is, haha.

Ik heb aanstaande maandag mijn eerste bezoek alweer bij de VK, met echo. Spannend!
quote:Aruba schreef op 31 december 2008 @ 18:08:

Ja wel zwanger, maar in augustus uitgerekend. Eind augustus dat wel. Augustus topic is vol dus vond het wel leuk om hier eens te neuzen. En ik zwerf hier zovaak rond dat ik ook nogal veel mensen ken Jeeeeeej Aruba, gefeliciteerd! Spannend! Al bij vk geweest enzo?
Hallo meiden,

Allemaal een heel gelukkig nieuw jaar!

Hoe was het oud en nieuw vieren?

Ik heb geweldig gefeest. Lekker tot 5.00 uur gedanst en geen druppel gedronken. Dus vandaag geen kater, wel moe...

Volgens mij hebben jullie bijna allemaal al een kindje he. Voelt het nou anders?

En verder natuurlijk bedankt voor de felicitatie en het welkom!

Moet wel zeggen dat het nu alweer erg onwerkelijk voelt. Ik geloof het eigenlijk nog steeds niet helemaal. Ik denk dat ik zaterdag nog een keer een test doe, om me helemaal te overtuigen...

Oh ja en mijn man heb ik het gister verteld, was echt grappig.

HIj snapte het eerst niet. Ik had hem het boekje ´leuke dingen doen met papa´ gegeven en hij wilde een heel verhaal afsteken dat het idd vast snel gaat lukken ed... dus toen heb ik hem de kaart gegeven die ik gekocht had. (hele leuke met 2 harten en een klein hartje in het midden) Ik had er ingezet dat we samen een nieuw hartje hebben gemaakt! Hij keek echt heel verbaasd, dus ik heb heb maar gewoon gezegd dat er 2 streepjes waren. Hehe.. wat een druif he.. Nou maar toen moest hij huilen en hebben we heel lang geknuffel!!

We hebben besloten om het nu nog ff voor ons te houden. Het is nog zo pril allemaal... Volgende week gaan we samen op vakantie met onze beste vrienden en op de heenweg gaan we langs mijn vader en zus... dus dan vertellen we het eerst aan hun en dan aan onze vrienden. Aan mijn moeder vertel ik het misschien dit weekend...

Zo spannend allemaal!!

Ga nu verder Sissi kijken (heerlijk!).
Hoi allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

Mag ik me ook hier aansluiten? Ik weet niet exact wanneer ik uitgerekend ben (vermoedelijk 31 aug of 1 sept), want het was niet helemaal de bedoeling om deze maand al zwanger te zijn (volgende wel.) maar blijkbaar waren mijn vruchtbare dagen wat anders .

Ik ben trouwens 29 en heb al een kindje van november 2007. En nu dus zwanger van de 2e. Ik heb op 14 jan al een echo. Wel fijn zo snel, want ik ben heel benieuwd of er een kloppend hartje is.

Groetjes,

Lala
Jij ook gefeliciteerd! (en de rest trouwens ook natuurlijk)

Hoezo wilde je deze maand nog niet zwanger worden? Wel fijn voor je dat het zo makkelijk gaat!
Ik heb eind nov mijn mirena pas laten verwijderen en wij wilden mijn lichaam/baarmoeder even een maandje rust gunnen. Maar goed echt actie ondernomen om niet zwanger te raken hebben we dus ook niet, en toen was het dus meteen raak. Ik heb echt een weekje in een soort van luchtbel geleefd. Ik wilde maar niet geloven dat ik zwanger was, ondanks dat de test dat echt wel zei. Maar nu is het helemaal goed en top en ben ik er blij mee!

Hebben jullie al kwaaltjes? Ik tot nog toe helemaal niks, dat maakt het voor mij ook zo onwerkelijk om zwanger te zijn. De vorige zwangerschap ben ik super misselijk geweest 9 maanden. En mocht er vanaf het moment dat ik ongesteld zou moeten worden niet eens meer iemand kijken naar mijn borsten of het deed al zeer.
Leuk om te lezen dat het bij jullie ook wat sneller was dan gepland. Dat was hier dus ook het geval. Ik had de laatste pil amper weg of ik was zwanger, haha. Had er toch wel op gerekend dat het een maand of wat zou duren, maar alleen maar leuk dat het zo snel`"raak" was.

Wat betreft kwaaltjes heb ik nog geen klagen tot nu toe. Bij de eerste heb ik ook nergens last van gehad, ik hoop dat dat nu weer zo is. Al moet ik wel zeggen dat ik wel opzie tegen het eind van de zwangerschap, midden in de zomer. Ik weet niet hoe de moeders die al zomerkindjes hebben dit hebben ervaren, maar ik ben bang dat dat toch wat meer afzienis dan wanneer het lekker koel is. Zeker nu er al een peuter rondloopt en je er dus niet even lekker je gemak van kan nemen. Maar goed, daar zul je ook wel langzaam ingroeien denk ik.
Gefeliciteerd meiden met jullie zwangerschap!

Ik heb een augustus 2006 meisje (maar was toen in september uitgerekend) en dit jaar is ons 2e kindje op 1 september geboren.

Veel schrijfplezier met elkaar!
Hallo dames!

Mag ik me bij dit topic aansluiten?

Ik weet sinds 31 december dat ik weer zwanger ben; en volgens mijn berekening ben ik op 09-09-09 uitgekend! (jammer dat maar 4% op de uitgerekende datum bevalt... )

Ter info:

Ik ben 30 jaar en heb twee jongens van 5 en 4 jaar oud.

Voor allemaal: een gelukkig en gezond 2009!

Liefs, Doperwt
Hoi Meiden!

Heb een paar dagen geleden een 2e augustus topic geopend. Maar denk dat ik me toch maar hier ga aansluiten (Lalie ga je mee?). Dit omdat het op het andere topic nog rustig is en... er zijn hier veel meiden die zwanger zijn van een 2e en uit brabant!! Haha. Vinden jullie het ok?

Ik ben bijna 31 en moeder van een zoontje van 21 maanden. Ik ben ongeveer op 25 augustus uitgerekend, kan ook nog iets later zijn. De vorige was 9 dagen over tijd, dus hang ook tegen september aan.

Hebben jullie al kwaaltjes? Bij mijn zoontje nergens last van, energie voor 10! Kan me de eerste weken niet echt herinneren. Maar nu ben ik echt zó moe, humeurig, licht misselijk en al een paar puistjes gespot... Even anders dus, maar kan nog veranderen!

Vanavond lekker chillen thuis, moet nog bijkomen van O&N, kan ook heel slecht nu tegen weinig slaap.

Tot schrijfs!
Owwww een september 2009 topic!

Ook ik ben een september 2008topic schrijfster. Wat gaat de tijd ont-zettend snel! 17 januari 08 had ik mn test gedaan, 13 september bevallen van mn zoontje.

meiden, geniet van het zwanger zijn.

Liefs,

Bassiste
Hoi meiden, ik heb al 2 keer dit topic aangeklikt, maar durfde nog niets te zeggen, bang dat dit ongeluk gaat brengen.

Maar ga er nu in geloven.

Ik heb vanmorgen namelijk 2 positieve testen in mijn handen gehad. Dit heeft aardig wat voeten in de aarde gehad. Maar dankzij IVF poging nummer 2 nu toch zwanger.

Nu natuurlijk duimen dat het goed blijft gaan, want zo vanzelfsprekend vind ik dat niet.

Maar toch zou ik me graag bij jullie aan willen sluiten...

Volgens mijn eigen berekening zou ik ook 09-09-09 uitgerekend zijn...
Hallo allemaal,

ten eerste natuurlijk; Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

Volgens de berekeningen ben ik 29 aug uitgerekend, maar aangezien mijn dochter (nu 20 mnd) 5 dagen te laat kwam, ga ik alvast uit van begin september. Ik zou het leuk vinden ook mee te schrijven. Heb tijdens mijn vorige zwangerschap meegeschreven op april 2007, die nog steeds druk bezig zijn, maar ik redde dat niet meer zo met de kleine. Nu zou ik het toch wel erg leuk vinden weer ervaringen uit te wisselen.

Ik wist eigenlijk al meteen dat ik zwanger was. De vorige keer was ik ook al 2 wkn niet lekker. Toen dacht ik nog dat ik last had van een virusje... Nu wist ik wel beter, dus al veel te vroeg gaan testen. Uiteindelijk was op kerstavond de test positief. Ik hoop alleen dat ik me deze zwangerschap niet zo moe ga voelen als de vorige keer. Toen duurde dat echt 9 mnd.

Hier is eigenlijk iedereen al op de hoogte; ouders, schoonouders, beste vrienden. Ik kan gewoon echt niet mijn mond houden. En daarbij vond ik dat ook wel makkelijk ivm Oud en nieuw; de drank en het eten.

Zijn er ook nog meer meiden die meedoen aan moeders voor moeders? Ik ben nml net begonnen.

Groeten rijstkorreltje

(die naam is nog van de vorige zwangerschap, maar ook nu weer toepasselijk, want zo groot is mijn kindje momenteel :-)
Help, wie maakt er een tabel! Ik kan het nu al niet meer bijhouden!!!!

Iedereen proficiat met de zwangerschappen!!!
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Ik wil wel een tabel maken hoor, maar kom net om het hoekje kijken, weet niet of ik dan iemand voor zijn schenen trap...

Rijstkorreltje, ik ga ook meedoen aan MvM. Maar eerst ff de echo afwachten. (heb ik 16 jan al, als ik 6 weken ben omdat we met IVF bezig zijn)

Heb 2 jaar geleden met 8 weken een miskraam gehad en IVF poging 1 eindigde eigenlijk ook in een heeeele vroege miskraam, dus ik wacht nog ff.

Maar heb ik een hartje zien knipperen (of misschien wel 2, want er zijn 2 embryo's terug geplaatst) dan ga ik me gelijk aanmelden.
quote:pilatespas schreef op 02 januari 2009 @ 15:08:

Hoi Meiden!

Heb een paar dagen geleden een 2e augustus topic geopend. Maar denk dat ik me toch maar hier ga aansluiten (Lalie ga je mee?). Dit omdat het op het andere topic nog rustig is en...

Lijkt me wel gezellig, maar ik ben half augustus uitgerekend, zelfs als ik twee weken over tijd loop dan is het nog net geen september

Dus officieel hoor ik hier echt niet thuis. Laat anders je eigen topic sluiten, dan kan niemand zich daar meer aansluiten en ontstaat er ook geen verwarring.

Nala gefeliciteerd! Ik las je verhaal al een tijdje mee, ik kan me voorstellen dat het erg eng is voor je, maar ik duim echt voor het allerbeste!

Iedereen succes met jullie zwangerschappen!
Hallo en welkom alle nieuwe meiden en gefeliciteerd iedereen natuurlijk. Vooral Nala. Wat ontzettend fijn dat je zwanger bent!

Ik heb trouwens ook nog helemaal geen kwaaltjes. Helemaal niets. Zelfs geen pijnelijke borsten. Daarom voelt het ook allemaal nog heel onwerkelijk. Eigenlijk vind ik het nog heel moeilijk om te geloven dat ik zwanger ben.

We waren 10 maanden bezig en ik was er al zo aan gewend dat het elke maand niet gelukt was, dat het nu gewoon heel raar voelt. Morgen gaan we nog een keer testen.

Het begint trouwens nu al behoorlijk druk te worden, dus een tabel is alleen maar fijn! Maakt toch niets uit wie hem maakt? Dus als Nala dat kan en wil, zou ik dat alleen maar fijn vinden!!

Hebben jullie allemaal al afspraken gemaakt bij de vlos? Ik nog niet, durf er nog niet zo goed aan. Als ik maandag nog steeds niet ongesteld ben, ga ik bellen. (gek he dat ik nog steeds zo denk...)
Ik heb al een opzetje gemaakt, maar moet het topic dan ff opnieuw openen, want dan kan ik em ook bijhouden. (zal de naam gewoon hetzelfde houden)

Rebbel, vindt je dat erg?
Hij kan toch ook als plaatje in de begin topic gezet worden, Dan kun je hem ook zelf bijhouden, maar hoef je het topic niet opnieuw te openen. Dat heb ik al in verschillende topics gezien.

Idee?
Hey nog meer zwangeren, wat leuk! Gefeliciteerd! Nala zelfs met Ivf, wat fijn dat je nu zwanger bent!!

Ik lees trouwens veel brabanders....hihi...ik ben ook brabander.

Wat vinden jullie van het feit dat er forumstops zijn? Ik ben daar persoonlijk geen voorstander van. Iedereen moet zich aan kunnen melden als ze dat willen wat mij betreft. Maar misschien denkt iemand er anders over?

Wat leuk dat een aantal het al verteld heeft. Wij hebben het nog stil gehouden. Eerst een hartje zien, dan zien we wel weer verder. Overigens hebben we het bij mijn dochter heel vroeg verteld (8 weken) aan vrienden en op werk enzo, en kregen we heel vaak te horen, vertel je het al zo vroeg?! Eeehh, ja, waarom niet, we hadden het hartje gezien, dus grote kans dat het goed zou gaan..en dat ging het .
Lalaaaaaaaaa, ook hier nog even een voor je buikkindje.

En Rebbel, we hebben even samen geschreven op het februaritopic, fijn dat je weer zwanger bent.
Daar wil ik em ook zetten Aapje, maar omdat Rebbel em geopend heeft, kan ik er niet een tabel inzetten. Snappie.

Ik vind het gek dat ze opeens forumstops hebben. Is dat officieel of zeggen ze dat gewoon? Ik had het eerst onder onze tabel bij de Pilstoppers gezet, maar moest het weghalen van de viva angel. Begrijpelijk ook wel.

Ik kom niet uit Brabant, maar uit het westen des lands.

Ben trouwens 27 jaar oud en 6,5 jaar getrouwd.

Ben nu 4,5 jaar geleden gestopt met de pil. Na 2 jaar zijn we naar het zh gestapt en hebben het voortraject gehad. Tijdens dat voortraject raakte ik zwanger (spontaan), maar dat ging dus fout met 8 weken. Daarna weer een jaar aan lopen modderen en toen 4 IUI behandelingen gehad, die allemaal mislukten. In okt de 1e IVF poging gehad, die ook mislukte. Nu lijkt het dan eindelijk goed te gaan!
Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen zaterdag samen met mijn vriend een test gedaan en die was positief (jippie!!!). Vind het alleen nog wel onwerkelijk want dit is de 1ste keer dat ik zwanger ben en zijn ook al even ermee bezig dus had en nu ook niet verwacht. Als alles goed blijft gaan verwachten wij ons 1ste kindje begin sept. Ik ben nu 5 weken en heb nog geen afspraak gemaakt met de arts weet ook niet goed wanneer ik dat moet doen!? Heb het gister aan onze ouders verteld en die waren ook super blij de rest vrienden enz krijgen het over een paar weken te horen.

Vind het wel spannend allemaal hoor.

Ik kom ook uit Brabant en ben 34 jaar....

Iedereen verder gefeliciteerd en geniet ervan....

Nensje
Nala, wat fijn dat je nu zwanger bent, maar pffff wat een geduld zullen jullie gehad moeten hebben! Bij ons was het bij de eerste bij ronde 8 raak maar dat werd een vroege mk, toen nog één menstruatie en in ronde 10 was het raak en is dan uiteindelijk onze Nick geboren. Maar dat vond ik al lang duren (schaam schaam...). Nu was het bij ronde 2 al raak dus wij waren erg verbaasd!

Ennuh Nala, als Rebbel het niet erg vind, mag je wat mij betreft wel een nieuw topic openen met tabel. Misschien kun je het dan aug-sept 2009 noemen ofzo omdat er hier ook een aantal eind aug. uitgerekend zijn. Deze dames zijn wat mij betreft tuurlijk van harte welkom om mee te schrijven!

Van forumstops heb ik eigenlijk niks meegekregen, maar ik snap het wel een beetje. Als je met 25 man gaat schrijven, zie je door de bomen het bos toch niet meer?

Ik ga ff wat eten, dat had ik nog niet gedaan...

Doei!

Gr. Nadine
Ik vind het trouwens wel leuk dat we met zoveel Brabo's zijn!

Dat wou ik toch nog ff kwijt!

@Nesje: proficiat met je zw. schap!!! en welkom hier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven