jaaaaa... September 2009!!!

30-12-2008 21:46 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik betrap mezelf erop dat ik de laatste paar dagen op de Kinderen-pijler stiekem zit te zoeken naar het nieuwe Septembertopic...

Ik weet sinds vorige week maandag dat ik opnieuw zwanger ben - jahoe! - en uitgerekend rond 1 september. En blijkbaar heb ik de behoefte om daarover te schrijven...

Dusss:

Zijn er meer meiden met een positieve test die helemaal heppie zijn en zin hebben om mee te schrijven?

Hallo allemaal,

Wat een gezellige drukte hier! Welkom aan Manouk, Lala, Doperwtje, Pilatespas, Nala, Rijstkorreltje en Nensje. Gefeliciteerd allemaal! Grappig dat er zoveel Brabanders bij zitten, ik ben overigens geen echte Brabander hoor, woon er alleen maar haha.

Over het topic, een nieuw topic vind ik een goed id, want ik ben gisteravond behoorlijk tijdje bezig geweest met de tabel, maar tot nu toe zonder succes. Dacht dat ik dat vandaag nog wel even zou finishen, maar das dus niet gelukt.... Het probleem is volgens mij dat ik 'm niet als image op een webpagina krijg. De enige manier om 'm als image in je bestand toe te voegen is door een link naar een webpagina waar je tabel dan staat te maken. Dus als iemand anders daar beter in is, GRAAG!

@Aapje, grappig verhaal over hoe je man reageerde. Hier gewoon samen getest, maar ik heb pas getest toen ik een paar dagen overtijd was, wilde niet te vroeg testen, en daardoor had ik al wel een beetje voorgevoel dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Heb overigens nog helemaal nergens last van en dat hoop ik zo te houden, haha. Bij vorige zwangerschappen ook niet gehad, alleen direct grotere borsten bij de eerste, maar dat had ik bij vorige zwangerschap niet. Ook niet aan het eind, in de zomer. Ik vond het juist erg goed te doen, doordat je je in de zomer lekker luchtig kan kleden als zwangere. Gewoon lekker jurkjes aan en niet zo'n vervelende positiebroek, ik vond het prima! We hadden toen net een ander huis en ik heb tot week 36 lekker meegeklust, geen hele dagen natuurlijk, maar wel halve dagen. Dus Manouk, maak je geen zorgen vooralsnog. Het kan voor jou natuurlijk anders zijn, maar het hóeft niet per se zwaarder te zijn. Mijn enige probleem was veel vocht vasthouden, maar ook dat kan persoonlijk zijn, heeft niet iedere zwangere.

Oja, er werd geschreven over een mogelijke 'ledenstop'. Ik ben er eigenlijk wel voor. Ik vind het leuker als we allemaal rond dezelfde tijd bevallen en met een kleinere groep kun je het toch wel beter bijhouden. Als er nu mensen bijkomen die eind september zijn uitgerekend dan kan dat wel vijf weken in uitgerekend datum schelen en in het echt dus nog wel meer, als de een vroeg bevalt en de ander laat. Is een beetje hetzelfde als de meiden die nu eind augustus zitten, die vinden het bij het augstustopic toch ook te vol? Wat mij betreft worden we eind augustus/begin septembertopic ofzo. Wel even een beter naam verzinnen hè, haha.

Nou, ik zie het wel of er een nieuw topic komt. Als dat zo is, zal ik deze laten sluiten.

Groetjes!

Ps. Denk dat ik me ook ga aanmelden bij MvM, heb vorige twee keer ook gedaan, bij tweede dus tot aan de miskraam. Twijfel nog een btje, want vind die flessen voor de deur zo vervelend, ook omdat het de vorige keer misging. Kwamen buren pas veel later achter, dus die dachten gewoon dat ik zwnager was terwijl het niet zo was... Nouja, ook niet iets om een big deal van te maken natuurlijk.
Welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd met de zwangerschappen! Spannend he!?quote:Nala24 schreef op 02 januari 2009 @ 20:06:

Daar wil ik em ook zetten Aapje, maar omdat Rebbel em geopend heeft, kan ik er niet een tabel inzetten. Snappie.

Ja ik snap het. Maar als je rebbel de link geeft van de tabel dan kan zij hem erin zetten en kun jij hem alsnog bijhouden. Als je hem maar elke keer onder dezelfde naam houdt. Dat bedoelde ik.

Maar een nieuw topic is natuurlijk ook helemaal prima.

Ik kom trouwens ook niet uit Brabant, maar uit de randstad.

En qua forumstop: ik vind het niet nodig. Ik vind dat iedereen mag aansluiten. Je krijgt op gegeven moment toch dat sommige veel actiever zijn dan andere. En als het heel druk wordt, kunnen we er altijd nog naar kijken!

Verder vind ik het nog steeds heel spannend!

Oh en ik ben van plan om ook mee te doen aan MvM. Vind ik gewoon een goede zaak! Ik moet me er alleen nog in verdiepen hoe dat allemaal in zijn werk gaat enzo. Maar dat komt nog wel.
Ik zal morgenochtend ff een nieuw topic openen.

Zal in de naam wel eind aug/begin sept vermelden.

Rebbel, denk dat de Viva angels dit topic niet sluiten hoor. Vaak moet je em gewoon naar beneden laten zakken.

Ik ga lekker mijn bedje in. Heb wel veel krampjes, maar niet het idee dat het fout gaat of zo.

Meer het idee dat het goed bezig is van binnen, op een goede manier dan.
quote:Star schreef op 01 januari 2009 @ 14:50:

[...]

Jeeeeeej Aruba, gefeliciteerd! Spannend! Al bij vk geweest enzo?A.s dinsdag. Nog maar even dus.
We hebben een nieuw topic geopend, waar ook de tabel staat: Hij heet: "Jaaa.... eind aug/begin sept"

Dit topic gebruiken we niet meer en laten we weg zakken!
Ik kan het nog niet geloven, maar heb gisteravond positief getest. Eerst een DA-test met een streepje dat je denkt: het is vast omdat ik het wíl zien. Toen de dure digitale test: ZWANGER!!!!!!

Ik weet niet precies wanneer ik uitgerekend ben, omdat ik niet weet hoe lang mijn cyclus is (net gestopt met de pil, 1e cyclus was maar 23 dagen). Ik heb al 1 zoontje van 22 december 2007.

Toen hebben we ook met een heel stel meiden geschreven en het is toch fijn om kwaaltjes, onzekerheden en lichtpuntjes (of dieptepunten) met elkaar te delen. Zeker omdat nu niemand nog iets weet.

Ik schrijf graag met jullie mee! Ga nu weer aan het werk. Kom later vandaag hier nog eens bijlezen.
Wij schrijven niet meer in dit topic, maar in het jaaa....eind aug/begin sep-topic.

Kom daar even kijken.

Oh en verder natuurlijk gefeliciteerd!!
O, ik lees het nu. Maar ja, ik ben denk ik van half september en ik lees nu ook dat er veel schrijvers vinden dat het te druk wordt. Dan denk ik dat ik maar beter een nieuw topic kan openen waar nieuwe leden wel welkom zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven