De ouderensoos
vrijdag 18 november 2016 om 21:18
Rossanna
Wipneus en Pim, en koning Goedhart. Ik zat op een nonnenschool in Maastricht waar deze boekjes werden voorgelezen.
Zonet even gekeken of de boekjes nog bestaan, lees ik dat ze geschreven zijn door iemand die veroordeeld is voor kindermisbruik. Beetje bizar. Ik was gek op die boekjes.
Wipneus en Pim, en koning Goedhart. Ik zat op een nonnenschool in Maastricht waar deze boekjes werden voorgelezen.
Zonet even gekeken of de boekjes nog bestaan, lees ik dat ze geschreven zijn door iemand die veroordeeld is voor kindermisbruik. Beetje bizar. Ik was gek op die boekjes.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
vrijdag 18 november 2016 om 21:19
Mijn opa en oma hadden altijd zo'n petroleumstelletje pruttelen in de keuken. Oma is in 1988 overleden dus daarna geen petroleum meer geroken.
Ruim 10 jaar later stap ik in het Zuiderzeemuseum in zo'n huisje (uit 1905) en ik sta weer in de keuken van mijn opa en oma. Er stond zó'''n stelletje te koken.
Ruim 10 jaar later stap ik in het Zuiderzeemuseum in zo'n huisje (uit 1905) en ik sta weer in de keuken van mijn opa en oma. Er stond zó'''n stelletje te koken.
vrijdag 18 november 2016 om 21:19
quote:marcellav schreef op 18 november 2016 @ 21:18:
Rossanna
Zonet even gekeken of de boekjes nog bestaan, lees ik dat ze geschreven zijn door iemand die veroordeeld is voor kindermisbruik. Beetje bizar. Ik was gek op die boekjes. neeeeee
Rossanna
Zonet even gekeken of de boekjes nog bestaan, lees ik dat ze geschreven zijn door iemand die veroordeeld is voor kindermisbruik. Beetje bizar. Ik was gek op die boekjes. neeeeee
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 18 november 2016 om 21:21
https://www.google.nl/sea ... IBygB&biw=360&bih=512#tbm=isch&q=harmonica+deur+jaren+80+bruin&imgrc=1XEcZsPuVv9dBM%3A
Zo een harmonica deur in nep_leder uitvoering
Zo een harmonica deur in nep_leder uitvoering
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
quote:00gjes schreef op 18 november 2016 @ 21:17:
[...]
Zooo spannend. Die keer dat ze in een grot verdwaald waren. Oom ging liggen op de brancard en zag daardoor hun sporen...Ik kan geen hoed met veertje zien zonder te denken aan het skelet met hoedje wat alleen Frits mocht weten omdat dat te heftig was voor Pim en Ida
[...]
Zooo spannend. Die keer dat ze in een grot verdwaald waren. Oom ging liggen op de brancard en zag daardoor hun sporen...Ik kan geen hoed met veertje zien zonder te denken aan het skelet met hoedje wat alleen Frits mocht weten omdat dat te heftig was voor Pim en Ida
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 18 november 2016 om 21:23
Neon trainingspak iemand? Ik he er een gekocht in een feestartikelen winkel, die trek ik soms stiekem nog aan als ik op zolder ben. De stof is precies hetzelfde als vroeger van dat dun polyester wat zo makkelijk scheurt bij de naden. Het was zo glad dat er niet mee te naaien viel.
https://www.google.nl/sea ... ygB&biw=360&bih=512#imgrc=TYcra050KKIBOM%3A
https://www.google.nl/sea ... ygB&biw=360&bih=512#imgrc=TYcra050KKIBOM%3A
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 november 2016 @ 21:22:
Nou ja zeg. Mijn zoon (die anders helemaal into de hard style is en dat soort ellende) vroeg me ineens of ik The Sound Of Silence op wilde zetten, van Simon en Garfunkel. En hij zong nog mee ook .
Het is besmettelijk.
Godzijdank is mijne ook van de muziek van toen.
Correcte opvoeding gehad.
Nou ja zeg. Mijn zoon (die anders helemaal into de hard style is en dat soort ellende) vroeg me ineens of ik The Sound Of Silence op wilde zetten, van Simon en Garfunkel. En hij zong nog mee ook .
Het is besmettelijk.
Godzijdank is mijne ook van de muziek van toen.
Correcte opvoeding gehad.
vrijdag 18 november 2016 om 21:24
quote:miekemv schreef op 18 november 2016 @ 21:15:
[...]
Of voelde dat zo door het gebrek aan verwarming? Wakker worden met bevroren dekens en ijsbloemen op de ramen. Brrr, die tijd hoef ik niet terug.mijn moeder maakte een warm kruikje met een oude sok van mijn vader eromheen zodat we ons niet zouden branden
[...]
Of voelde dat zo door het gebrek aan verwarming? Wakker worden met bevroren dekens en ijsbloemen op de ramen. Brrr, die tijd hoef ik niet terug.mijn moeder maakte een warm kruikje met een oude sok van mijn vader eromheen zodat we ons niet zouden branden