De ouderensoos

18-11-2016 18:13 3002 berichten
Ben jij ook van voor pakweg 1975 en heb je zin om ongebreideld nostalgisch te doen met je mede-ouderen, post dan gezellig mee over autoloze zondagen, macaroni met Smac, maar twee tv netten, droogkappen op zaterdag en meer zaken uit oude dozen.

Alle reacties Link kopieren
quote:Calamitycat schreef op 19 november 2016 @ 00:01:

[...]

Klopt. Dieptriest.Yep. Maar vroeg geleerd is oud gedaan. Dus niet teveel tijd aan verspild. En jij?
Op vakantie naar een ver land, Duitsland mét de tent, eerste keer kamperen, mijn moeder nam alles mee blikken bonen, soep, vlees melk je kan het zo gek niet noemen en een paar mud aardappels waar ze de hele rit met haar voeten op moest zitten wegens ruimte gebrek, naast haar zat een kinderwagen geklemd voor broertje, achterin zaten wij met drie kinderen en oma, ongelooflijk dat gezicht van mijn vader met al die zooi, de tent kon nog nét in de achterbak
quote:Eleonora-1 schreef op 19 november 2016 @ 00:05:

[...]

O mijn god, mijn ouwe eierstokken beginnen meteen mee te klepperen met de muziek!

Ik adviseer je een kat.
Ik ga zo ook de luiken maar eens sluiten. Het was zeker gezellig dames, op ons tripje down memory lane. Slaap lekker allen!
Zie nu pas dit topic

Straks heerlijk alles teruglezen!!
quote:_alice_ schreef op 19 november 2016 @ 00:08:

Op vakantie naar een ver land, Duitsland mét de tent, eerste keer kamperen, mijn moeder nam alles mee blikken bonen, soep, vlees melk je kan het zo gek niet noemen en een paar mud aardappels waar ze de hele rit met haar voeten op moest zitten wegens ruimte gebrek, naast haar zat een kinderwagen geklemd voor broertje, achterin zaten wij met drie kinderen en oma, ongelooflijk dat gezicht van mijn vader met al die zooi, de tent kon nog nét in de achterbak Inclusief een blauwe butagas fles met zo'n kousje om op te koken.
quote:-NummerZoveel- schreef op 19 november 2016 @ 00:08:

Ik ga zo ook de luiken maar eens sluiten. Het was zeker gezellig dames, op ons tripje down memory lane. Slaap lekker allen!Dat is het nadeel met zo'n bejaardensoos. Ze gaan allemaal met de kippen op stok.
quote:Vera8 schreef op 19 november 2016 @ 00:04:

[...]

Voordat ik nog meer jeugdzondes ga bekennen houd ik het hier maar voor gezien en gooi ik de luiken dicht voor vandaag.

Het was me een waar genoegen, deze 'trip down memory lane'.Trusten!
quote:alysha00 schreef op 19 november 2016 @ 00:00:

[...]

In '85 was ik 14 en al compleet genezen. Ik dacht: als 1 miljoen mensen geen verschil kunnen maken, dan maakt het niet uit hoeveel mensen er opstaan. Helaas sindsdien alleen maar daarin bevestigd.

Je was 12 lieverd.

Die bewuste demonstruktie was in 1983.
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 november 2016 @ 00:10:

[...]

Dat is het nadeel met zo'n bejaardensoos. Ze gaan allemaal met de kippen op stok.Ik niet, hoor.
quote:_alice_ schreef op 19 november 2016 @ 00:08:

Op vakantie naar een ver land, Duitsland mét de tent, eerste keer kamperen, mijn moeder nam alles mee blikken bonen, soep, vlees melk je kan het zo gek niet noemen en een paar mud aardappels waar ze de hele rit met haar voeten op moest zitten wegens ruimte gebrek, naast haar zat een kinderwagen geklemd voor broertje, achterin zaten wij met drie kinderen en oma, ongelooflijk dat gezicht van mijn vader met al die zooi, de tent kon nog nét in de achterbak Toevallig ook nog in de snikkende hitte met blote benen op de zwarte skaileren bank?
quote:blauwe_emmer schreef op 19 november 2016 @ 00:09:

[...]

Inclusief een blauwe butagas fles met zo'n kousje om op te koken.Jaja memories
quote:-NummerZoveel- schreef op 19 november 2016 @ 00:08:

Ik ga zo ook de luiken maar eens sluiten. Het was zeker gezellig dames, op ons tripje down memory lane. Slaap lekker allen!

Ik ook.

Mijn ogen doen pijn van het naar een scherm koekeloeren.
quote:Eleonora-1 schreef op 19 november 2016 @ 00:10:

[...]

Je was 12 lieverd.

Die bewuste demonstruktie was in 1983.D'r waren er twee. Museumplein in 83 en Den Haag in 85.

[...]

Dat is het nadeel met zo'n bejaardensoos. Ze gaan allemaal met de kippen op stok. Ik ben ook met de haan weer op!

[...]

Dat is het nadeel met zo'n bejaardensoos. Ze gaan allemaal met de kippen op stok.Waarschijnlijk moeten ze de rollator nog poetsen om morgen weer shinend voor de dag te komen.
quote:yasmijn schreef op 19 november 2016 @ 00:11:

[...]

Ik niet, hoor.Jij bent zo oud, jij bent over je slaap heen.
quote:alysha00 schreef op 19 november 2016 @ 00:07:

[...]

Yep. Maar vroeg geleerd is oud gedaan. Dus niet teveel tijd aan verspild. En jij? Ik probeer nu voornamelijk zelf het verschil te maken, bijv. door het helpen van vluchtelingen, te denken aan het milieu, goede doelen te steunen, dat soort dingen.
Ik adviseer je een kat.
quote:-NummerZoveel- schreef op 19 november 2016 @ 00:11:

[...]

Toevallig ook nog in de snikkende hitte met blote benen op de zwarte skaileren bank?Ja erg he dat plakte zo erg dat als je je benen verschoof je gewoon het vel mee trok
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 november 2016 @ 00:12:

[...]

Jij bent zo oud, jij bent over je slaap heen.Ik wil potjandorie de fles nog soldaat maken.
quote:Vera8 schreef op 19 november 2016 @ 00:04:

[...]

Voordat ik nog meer jeugdzondes ga bekennen houd ik het hier maar voor gezien en gooi ik de luiken dicht voor vandaag.

Het was me een waar genoegen, deze 'trip down memory lane'.

likewise!!

dank voor het posten van al die fantastische plaatjes
quote:_alice_ schreef op 19 november 2016 @ 00:12:

[...]

Ja erg he dat plakte zo erg dat als je je benen verschoof je gewoon het vel mee trok Oo jaaa!!! The horror!
quote:blauwe_emmer schreef op 19 november 2016 @ 00:06:

Als paardenmeisje was ik gek op Black Beauty, krijg nog kippenvel van de muziek na al die jaren Ja ik ook. Black Beauty en Silas.
quote:-NummerZoveel- schreef op 19 november 2016 @ 00:11:

[...]

Toevallig ook nog in de snikkende hitte met blote benen op de zwarte skaileren bank?

Horror!

Mijn opa en oma hadden een rood dafje. Ieder jaar namen ze mijn moeder, broer en mij mee naar een pretpark.

In de zomer.

In dat koekblik.

Op die plastic achterbank.

Met z'n drieën.

En opa & oma voorin kettingroken.

O godsamme ik voel dat skai nu spontaan weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven