Napraattopic 71
donderdag 17 november 2016 om 13:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 20 november 2016 om 10:31
quote:ThunderassMan schreef op 20 november 2016 @ 10:28:
Grmpf. M'n sigaretten zijn bijna op. Ik moet dus in dit weer zelf naar buiten om ze te halen. (en mijzelf eerst aankleden). Normalerwijze beveel ik m'n vrouw om te gaan, maar die moest zo nodig naar verweggistan vandaag.
Sielug hè?Goede reden om te stoppen met roken.
Grmpf. M'n sigaretten zijn bijna op. Ik moet dus in dit weer zelf naar buiten om ze te halen. (en mijzelf eerst aankleden). Normalerwijze beveel ik m'n vrouw om te gaan, maar die moest zo nodig naar verweggistan vandaag.
Sielug hè?Goede reden om te stoppen met roken.
Sielug hè?Arme jij .
Sielug hè?Arme jij .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Amaqanda schreef op 20 november 2016 @ 10:26:
[...]
Klopt, dit is een vrouw.
Notabene een vrouw die zichzelf op de psychepijler voor heeft gedaan als hulpverlener (zonder afgeronde opleiding) en dat te kust en te keur kenbaar maakte en vooral vond dat ze mensen prima kon helpen vanwege haar ontzettende kennis.Ja, dat
[...]
Klopt, dit is een vrouw.
Notabene een vrouw die zichzelf op de psychepijler voor heeft gedaan als hulpverlener (zonder afgeronde opleiding) en dat te kust en te keur kenbaar maakte en vooral vond dat ze mensen prima kon helpen vanwege haar ontzettende kennis.Ja, dat
zondag 20 november 2016 om 10:32
Sielug hè?Stop met roken verdorie
Sielug hè?Stop met roken verdorie
zondag 20 november 2016 om 10:33
zondag 20 november 2016 om 10:33
quote:S-Meds schreef op 20 november 2016 @ 10:30:
[...]
zoiets maar dan in het West-Vlaams, ik heb je nog aanbevolen. hij wilde weten wie je was ik zei:
Zij is ne geil driest poezeke met wie ge 't zwin in de bjitn kan joagenOoo, nu begrijp ik ineens al die foto's in mijn mail. Ik dacht dat het dik, druipend, dampend zaad was, maar het is natuurlijk Belgische mayonaise.
[...]
zoiets maar dan in het West-Vlaams, ik heb je nog aanbevolen. hij wilde weten wie je was ik zei:
Zij is ne geil driest poezeke met wie ge 't zwin in de bjitn kan joagenOoo, nu begrijp ik ineens al die foto's in mijn mail. Ik dacht dat het dik, druipend, dampend zaad was, maar het is natuurlijk Belgische mayonaise.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 20 november 2016 om 10:35