Napraattopic 71

17-11-2016 13:40 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Enn schreef op 20 november 2016 @ 10:47:

Duh.... Sssst heeft gewoon gelijk al zou ik het in haar plaatst denk ik niet gedeeld hebben. Maar nu wordt zij aangesproken op wat zij hier besluit te delen zodat het PB-en over zomaar iemand niet meer zo opvalt? Pfffffffffffffft

Dank je. Met de opmerking over dat ik dat niet door had had ik gewoon aan dat dat echt nooit zie. Wie wie is was etc. Maakt me ook verder niet zo uit. Ik vind iemand leuk of niet en dan maakt het niet uit wie die persoon eerder was.

Ik heb mijn pb open voor persoonlijke berichten en die functie vind ik best waardevol. Ik heb hem niet open voor geroddel. Juist dat soort dingen maakt de sfeer hier soms naar.
quote:Philae schreef op 20 november 2016 @ 10:47:

[...]

En bij mij wilde je niet over de prijs praten

Ik ga opzoek naar een andere dealer Ik lever niet aan het buitenland. Sorry.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Ik snap jou ook niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:sssssst schreef op 20 november 2016 @ 10:53:

[...]

Dank je. Met de opmerking over dat ik dat niet door had had ik gewoon aan dat dat echt nooit zie. Wie wie is was etc. Maakt me ook verder niet zo uit. Ik vind iemand leuk of niet en dan maakt het niet uit wie die persoon eerder was.

Ik heb mijn pb open voor persoonlijke berichten en die functie vind ik best waardevol. Ik heb hem niet open voor geroddel. Juist dat soort dingen maakt de sfeer hier soms naar.Het delen van het persoonlijke PB tje,heeft de sfeer er ook niet beter op gemaakt.
quote:S-Meds schreef op 20 november 2016 @ 10:47:

want Barbara is wel gemotiveerd maar ze is veel te netjesBarbara is idd veels te netjes. Ik ben het alleen vaak net niet met haar eens. En ik ben niet zo gemotiveerd.
quote:Enn schreef op 20 november 2016 @ 10:54:

Ik snap jou ook niet.Vandaar je 'ja he, waarom verbaast me dat nou niet'.
quote:Maccaron schreef op 20 november 2016 @ 10:54:

[...]

Het delen van het persoonlijke PB tje,heeft de sfeer er ook niet beter op gemaakt.

Ja maar...

Ja maar...

Ja maar...
Vandaar inderdaad.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Maccaron schreef op 20 november 2016 @ 10:52:

[...]

Hup! naar het foute kamp jij!

Huh?! Zijn er kampen?

En zat ik per ongeluk in het goede kamp?

Note to myself: beter opletten, kamptechnisch gezien.
quote:Amaqanda schreef op 20 november 2016 @ 10:51:

[...]

Ik reageer op wat ik zie en dat is het delen van een pb.

Misschien heeft XXXX wel vaker gevraagd om achtergrondinformatie over gesprekken op Napraat via pb en is dankbaar geweest voor de info in het verleden?

Misschien ook niet en is het een rare actie.

Dat weet ik allemaal niet, hoef ik overigens ook niet te weten dus geen pb graag Ik vraag nooit naar achtergrond info.
quote:Amaqanda schreef op 20 november 2016 @ 10:55:

[...]

Ja maar...

Ja maar...

Ja maar...Dit dus. Dat het geen schoonheidsprijs verdient die PB,kan, maar steek dan ook een hand in eigen boezem. (Waarschijnlijk verwachtte ze een andere reactie.)

Duh.... Sssst heeft gewoon gelijk al zou ik het in haar plaatst denk ik niet gedeeld hebben. Maar nu wordt zij aangesproken op wat zij hier besluit te delen zodat het PB-en over zomaar iemand niet meer zo opvalt? PfffffffffffffftExact dit Enn.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Maccaron schreef op 20 november 2016 @ 10:54:

[...]

Het delen van het persoonlijke PB tje,heeft de sfeer er ook niet beter op gemaakt.Klopt, ik hoopte dat er iets goeds uit zou komen. Dat dit achterlijke gePB openbaar veroordeeld zou worden.
quote:sssssst schreef op 20 november 2016 @ 10:57:

[...]

Ik vraag nooit naar achtergrond info, en het hier delen van mijn vorige nick vind ik echt heel laag!Dat was eerlijk waar een fout die ik ondertussen al aangepast heb, zeker niet bewust.
quote:Nouschi schreef op 20 november 2016 @ 10:59:

[...]

Exact dit Enn.En kijk dan maar eens wat er daarna allemaal gebeurt. Wie er reageren etc. Pffffffffff echt.
quote:Maccaron schreef op 20 november 2016 @ 10:58:

[...]

Dit dus. Dat het geen schoonheidsprijs verdient die PB,kan, maar steek dan ook een hand in eigen boezem. (Waarschijnlijk verwachtte ze een andere reactie.)En ik kan er niet op reageren zonder ook pb informatie openbaar te maken dus dat doe ik dan maar niet. Maar het staat genoteerd hoor, pssst gaat van de gewenste pb lijst.
Eens.

(met wie laat ik in het midden)
quote:ThunderassMan schreef op 20 november 2016 @ 10:55:

[...]

Barbara is idd veels te netjes. Ik ben het alleen vaak net niet met haar eens. En ik ben niet zo gemotiveerd.verdorie gaan maar sigaretten halen dan
quote:Amaqanda schreef op 20 november 2016 @ 11:00:

[...]

Dat was eerlijk waar een fout die ik ondertussen al aangepast heb, zeker niet bewust.Oké,

Duh.... Sssst heeft gewoon gelijk al zou ik het in haar plaatst denk ik niet gedeeld hebben. Maar nu wordt zij aangesproken op wat zij hier besluit te delen zodat het PB-en over zomaar iemand niet meer zo opvalt? PfffffffffffffftHet is van beiden natuurlijk ietwat opruiend.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:S-Meds schreef op 20 november 2016 @ 11:03:

[...]

verdorie gaan maar sigaretten halen danIk heb er nog 3 2,5.
quote:ThunderassMan schreef op 20 november 2016 @ 11:03:

[...]

Ik heb er nog 3 2,5.Prima moment trouwens om te stoppen. Ik heb nog wel een ander verslavend goedje voor je in de aanbieding. Wordt bezorgd waar je wilt, binnen Nederland dan.
Hallo lieve naarpraters van me.

PB's delen: niet doen

Hinten naar PB's over medeforummers: niet doen

Hinten naar oude nicks: niet doen

Oude nicks terloops laten vallen: niet doen

moeilijk is het niet, allemaal uitprinten deze tekst en op je tablet plakken
quote:ThunderassMan schreef op 20 november 2016 @ 11:02:

Eens.

(met wie laat ik in het midden)

Geen idee wat er allemaal aan de hand is, maar goedemorgen!
Life is short. Eat dessert first.
Overigens weet Kia best dat in ieder geval ik het pb'en niet echt handig vind. Dat dit niet openbaar op Napraat staat betekent niet dat iedereen het er mee eens is natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven