Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
Wat een (zondags) rust hier.

Goeiemorgen allemaal!!!!
Mogguh
Tja iedereen zit op Napraat
Ja, ook ook
mogguh
Alle reacties Link kopieren
Morron
Zo hé, het begint hier nu toch echt wel serieus te waaien!
Hier ook en ik ga zo naar het stadion.

Hopelijk houdt het dak het
quote:takkentrol schreef op 20 november 2016 @ 12:41:

Zo hé, het begint hier nu toch echt wel serieus te waaien!Hier ook. De plataan in mij tuin die maandag nog vol blad zat is echt intens kaal. Gelukkig ligt het meeste blad in mijn eigen tuin, scheelt weer gezeur van de buuf.
Onze achterburen hebben ooit een kerstboom in de tuin gezet en inmiddels is dat ding zo'n 30 meter hoog. Voor ons een prachtig uitzicht. Maar ook eng met dit weer. Hij zwiept op dit moment als een gek heen en weer en maakt een ongelooflijke teringherrie. Gelukkig waait het altijd de andere kant op.
Hier waaide de fatboy van het balkon. Ik dacht hem beneden even uit de tuinbak te plukken, maar hij is in een boom blijven hangen. Ik denk niet dat het verstandig is om met deze wind en mijn 45 kg op een ladder te klimmen. Als hij uit de boom waait, hoop ik niet dat hij over de tuinmuur vliegt en op iemand landt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wat is een fatboy?
quote:yette schreef op 20 november 2016 @ 13:33:

Wat is een fatboy?Zo'n zware grote zitzak. Heerlijk om op het balkon in te hangen.
Nog een buuv van Tak en Solo meldt zich. Storm is in onze ruime regio nu op zijn hoogtepunt, ik was net op tijd terug van een klein rondje rennen. En ik kan bevestigen dat dit geen weer is om met 45 kilo op een ladder te klimmen, ik leg zo'n 25 kilo meer op de schaal en voelde mijn been al 1 keer onder me vandaan waaien. Ik hoop dat het volgende week beter weer is, tijdens het loopevenement onder het Noordzeekanaal door

Yette, een fatboy is een soort zitzak/ligkussen. Ook lekker met mosterd
Owkee - da's een flink ding om op je kop te krijgen
Pratend hoofd, lang niet gelezen! Man belde net om te zeggen dat ik vandaag maar beter niet naar buiten ga
Mogguh. Hier woeit het ook behoorlijk.

Niet zo erg want brak op de bank met een dekentje Bierpop was leuk.
En 200ste post

Ik ga plaatjesplakrechten aanvragen.
Wat Pratend Hoofd zegt: best wel winderig hier. Zo meteen even wat boodschappen doen, met de bus.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Oudblond Ben inderdaad niet meer zo vaak in de kroeg te vinden.

Puss voor Bierpop en plaatjes plakken. En een dagje uitbrakken is met dit weer helemaal geen straf.
Even kijken of het werkt.

Ik heb mijn lijstje voor vandaag al klaar

Ik mag allang plaatjes plakken maar het lukt me niet via mobiel of tablet (Android), ben er te blonT voor of zo?
quote:takkentrol schreef op 20 november 2016 @ 14:03:

Ik mag allang plaatjes plakken maar het lukt me niet via mobiel of tablet (Android), ben er te blonT voor of zo?

Dat kan ik ook niet. Maar nu op de laptop gaat het prima.

Ben napraat aan het bijlezen, wat een gedoe weer en ik lees nu dat de legging écht niet kan maar boeijuh. Die van mij is zo mooi dat ik 'm hier ook even plak.

En heel stylish verantwoord heb ik er nu een gestreepte longsleeve boven

Hoe is het met je pijn Takkie? Hoop dat het te dragen is nu.
Puss, dat is ook geen legging maar een lange mannenonderbroek!
Leesachterstand hier.

Gisteren de jongerensoos en de ouderensoos gevonden, nu zit ik in een leeftijdsidentiteitscrisis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven