Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Vleer post even een ego bericht , ze dolgraag wil reageren maar dat bij deze beloofd dat morgen zodra ze uit haar werk is dit te gaan doen.

Vleers Motto voor 2009 :

Eerste paar maanden in 2009 geen manwezen in mijn leven.. Maar LRM is daar...

En heb hem maar eerlijk opgebiecht vanavond dat ik een afspraak met mijzelf had gemaakt voor de eerste paar maanden in 2009. En dat ik mij daar aan wil gaan houden.

Rust , tot mezelf komen en wanneer er wel een manwezen in mijn leven aandiende het heeeeeeeeeeeel rustig aan wilde doen. De tijd wil nemen om iemand beter te leren kennen op geestelijk en sociaal front en niet zo zeer op t lichamelijke en sexuele gedeelte.

Kortom meer het vriendschappelijke gedeelte maar wel uitzicht op verliefdheden enzow (snappen jullie t nog ?)..Kijken of uit zoiets rustigs aan te doen iets moois kan uitbloeien.

Heel lief van LRM is dat hij zei dat hij wel mijn proefkonijn wilde zijn.

Dat hij eigenlijk min of meer ook zoiets voor zichzelf had ingecalculeert. Hij is ook net als mij iemand die snel in t diepe springt en dan maar moet zorgen dat hij boven komt of zinkt.

Iemand ook kan afwijzen op onnozele trekjes en dan niet meer goed overziet wat iemand of hij zelf daadwerkelijk te bieden heeft. Vleer ondervind het zelfde.

We zien wel hoe het loopt , voor beide was het fijn om dit uitgesproken te hebben. Geeft rust en duidelijkheid.

Einde bericht ik duik mijn bedje in morgen weer vroeg op om te werken.
Ik ben ook weer bij de levende mensen....was als blok in slaap gevallen op de bank.

Indi voor mij geen wijntje maar bakje thee mag dat ook?

Mozz....hoe gaat met je? Ik heb je verhaal gelezen. Las dat je genoten hebt in Sevilla, jammer dat je tot deze conclusie moest komen met PD. Wat blijft het inderdaad toch lastig...de liefde. Wanneer is het goed en wanneer juist niet? Lastig hoor....merk dat je nog twijfels hebt over je beslissing? Ene kant is het zo fijn om bij iemand te horen, dingen te delen met iemand, gevoel dat er iemand is die je helemaal geweldig vindt. Andere kant voel je niet voor niets die twijfels..als het goed zit, is het gewoon goed
quote:Xenia66 schreef op 02 januari 2009 @ 22:46:

Mozz, zou het niet zo zijn dat je meer gaf om de relatie, het gevoel van aandacht, warmte en veiligheid, dan de persoon? MissPoez verwoordde dit heel mooi een paar dagen geleden.

Ik denk niet dat je heel erg verliefd was, anders had je je niet eens gestoord aan die uiterlijkheden.

Heb je nog iets van hen gehoord, hoe het nu met hem gaat?

Heel verliefd was ik niet, dat klopt, vandaar ook de blijvende twijfels. En idd Erykah, die waren er niet voor niets. En het gevoel van aandacht en warmte.. ook dat speelt mee natuurlijk, dat geef ik meteen toe (wel goed om even aan herinnerd te worden hoor, door jullie), maar hij deed dat wel heel goed zeg maar. Begreep mij beter en voelde mij beter aan dan die ex na 6,5 jr.

Ik heb nog niks van 'm gehoord. Maar zie 'm morgen weer op (notabene) zijn eigen verjaardagsfeest. Hij wou graag dat ik dan toch zou komen, en wil zelf ook wel gaan eigenlijk. Voel me ook wel rete-schuldig dat ik zijn o&n + verjaardag verpest heb. Maar ja, dat ben ik weer he... doet pijn om iemand pijn te doen.

Bedankt voor jullie steun ondanks mijn egoposterige gedrag deze dagen.

Vleer, wie is LRM? Heb ik zeker even gemist? Wel goed dat jullie deze dingen uitgesproken hebben, klinkt lekker rustig en niet overhaast
Mozz..doe niet zo gek!!

ik stoor me helemaal niet aan je posts! Wat je kwijt wil kun je hier kwijt!

En Erykah..natuurlijk mag je ook thee!
Vleer, mooi verhaal van je, maar toch begrijp ik niet wat LRM daarin doet..die lag er toch al uit? Of je post hier niet alles (heel begrijpeljk ook) of je bent toch nog niet klaar voor de stap die je nu wilt gaan zetten...anders had LRM daarin geen enkele rol gespeeld. Volg je dus even niet helemaal, maar ok kan ook aan mij liggen hoor!
of geeft t een veiliger gevoel als je bewust die manloze periode in wilt, maar dan wel weet dat er iemand op je wacht?
Mozz, begrijp ik hoor dat t zon pijn doet om iemand anders pijn te doen en dat je dan toch manier zoekt om die pijn te verzachten..heb ik bij R ook wel gedaan en doe t nog af en toe.
Mozz is ook vervelend om iemand pijn te doen, maar je bent altijd eerlijk geweest naar hem. Je doet iemand meer pijn door te blijven maar wel met twijfels in je hart. Voel je niet schuldig hoor!!

Xenia...ik las dat je dit jaar teruggaat naar je griekse eiland met vrienden. Echt super zeg, fijn vooruitzicht!
Ik ben weer thuis...

Hoor hier veel over mannenpauzes... Die heb ik ook voor mezelf ingelast, al zelfs voor FBM weer op de proppen kwam. Dus we zijn allemaal weer even mannen moe

Erykah, gezellig dat je er weer bent!

Indi, toch nog een succes dus het circus?

Xen, heb bewondering voor je, en de kracht die je uitstraalt! Daarnaast wilde ik je nog even zeggen dat ik het erg kan waarderen dat je altijd zo uitgebreid op iedereen reageert hier (zijn er meer hier hoor, maar bij jou valt het me extra op!), volgens mij ben je iemand met een gouden hart!

Miran, lots of fun morgen! Ben heeeel erg benieuwd, lekker van genieten hoor die V+ aandacht!

Mozz, kan me je gevoel goed voorstellen hoor. Maar vind het goed dat je eerlijk tegen hem bent. Soms voel je gewoon dat het niet gaat werken, dan is het maar beter om dit niet al te lang voor je te houden en er mee te stoppen. Al begrijp ik dat je de warmte, genegenheid en aandacht nu wel mist!

Mijn avondje bij vriendin was gezellig en uiteraard nog uitgebreid over FBM gehad. Ze zei me net als jullie dat ik er maar niet al teveel van moet verwachten, van ons gesprek. Maar ook dat ze hem gewoon echt niet begrijpt, en niet snapt dat hij niet is langsgekomen. Ik ga het gesprek aan heb ik besloten. Vriendin trok alleen in twijfel of hij wel echt gaat bellen van het weekend. Ik denk van wel, maar we zullen zien. Ik voel me nu weer iets sterker, vanmiddag was ik alleen nog aan het huilen, en bij haar kon ik het er wel weer redelijk goed over hebben en heb ik het droog gehouden

Ik ga wel wat punten op papier zetten, daar ga ik morgen nog even over denken. Basis zal wel de mail zijn die ik nog in mijn conceptenmap heb staan. Vrees alleen erg dat het gesprek uiteindelijk niet de antwoorden gaat opleveren die ik graag zou zien, en dat ik wederom word teleurgesteld.
geen succes, moest het zijn, Indi

Oh en WM
quote:liefmeisje2 schreef op 03 januari 2009 @ 00:01:

Xen, heb bewondering voor je, en de kracht die je uitstraalt! Daarnaast wilde ik je nog even zeggen dat ik het erg kan waarderen dat je altijd zo uitgebreid op iedereen reageert hier (zijn er meer hier hoor, maar bij jou valt het me extra op!), volgens mij ben je iemand met een gouden hart!

Eensch met LM!

quote:Mozz, kan me je gevoel goed voorstellen hoor. Maar vind het goed dat je eerlijk tegen hem bent. Soms voel je gewoon dat het niet gaat werken, dan is het maar beter om dit niet al te lang voor je te houden en er mee te stoppen. Al begrijp ik dat je de warmte, genegenheid en aandacht nu wel mist!

Ik voel me ook ondanks het rare gevoel wel opgelucht dat ik eerlijk ben geweest. Was ik eerder ook al, maar het voelde toch steeds oneerlijker omdat het bij hem steeds beter ging voelen, en bij mij niet, en ik natuurlijk niet elke dag mijn twijfels op tafel gooide... dus dan groeit het steeds schever.

quote:Vrees alleen erg dat het gesprek uiteindelijk niet de antwoorden gaat opleveren die ik graag zou zien, en dat ik wederom word teleurgesteld.Ga daar vanuit, dat je waarschijnlijk toch een raar onaf gevoel overhoudt aan het gesprek. Dan kan het alleen maar meevallen. En heel stoer gezegd: dit is dan meteen ook de laatste keer dat 'ie je kan/mag/zal teleurstellen!
echt waar.............het is echt........als gezonde vent heb ik oprecht een poging gedaan.

ik heb hier gelezen, en alles goed overdacht.

en ik zie dat hoofdzakelijk dezelfde hier schrijven,maar mijn god wat kunnen jullie zeuren en zeiken.

gelukkig aan het aantal dames te zien wat hier schrijft is het absoluut niet het gemiddelde beeld van de nederlandse vrouw, maar anders zou je als man onmiddellijk home worden.

begin eens met leven, stop met zeuren en naar allerlei peuten te lopen. stop met elkaar hier gek te lullen, geef elkaar eens een schop onder de kont.

en het gekke van het verhaal is nog dat jullie het lef hebben om iedere vent waar jullie mee daten de grond in te lullen. Die kerels doe gewoon echt niks goed. Smst hij niet is het niet goed, smst hij vijf keer op een dag, dan wil hij je claimen en dat is dan weer te veel. Zijn neus is te lang, zijn haar is te rood, hij heeft geen begrip voor het oud zeer wat er nog zit over het feit dat je iets te lang zonder dekentje heb gelegen bij je geboorte, godsklere zeg, jullie vinden het dan nog gek dat jullie single zijn. waar halen jullie het lef vandaan omdat te doen, jullie moeten blij zijn dat er nog een mafkees bestaat die het geduld op kan brengen om zich aan een date te wagen met 1 van jullie.

Ik lees nu al dat er zijn die roepen; voor mij even geen mannen, ik voer even een stop in..............met anderen woorden, de mannen zijn zooooooooo vreselijk, ik kan er echt even niet meer tegen, probeer het weer wel een keer in de tweede helft van 2009.

meiden, begin nu gewoon met leven, minder moeilijk doen, veel minder zeiken, openstaan voor leuke dingen, veel minder op van alles en nog wat letten wat een kerel doet en zegt, en daar niet van alles achter denken.

dan zul je zien dat het leven een stuk makkelijker en leuker gaat worden.

en dat de zoekende voor einde 2009 gewoon onder de pannen zijn.

succes.
Beste DMJN; ik zeg maar een (naja, twee) ding(en).

1. Ga eens muis spelen in een gemiddelde vriendinnengroep. Daar gaat het precies over dezelfde onderwerpen, alleen niet via de pc.

2. Bedankt voor je mening, en doe jezelf een plezier en plons terug te vijver in.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
LM: ik hoop voor je dat je dit weekeind gebeld wordt. Maar dek je een beetje in, meid. Sterkte ermee!

Xen: wat een verhaal over je thuissituatie. Hoop van harte dat wanneer je (met broer) hulp hebt gezocht je het oud zeer een beetje kunt plaatsen.

Miran; waar kwam de band vandaan? Vreemd dat ze geen website hebben indd, misschien wel een hyves?

Ff over de V+; je zegt dat je met een goede vriend af en toe ook seks hebt. Ik vraag me af (in algemene zin gesteld, niet persoonlijk naar jou toe hoor) hoe je dan nog 'gewoon' vrienden kan zijn....

Ik heb ook een goede vriend die eens een poging heeft ondernomen om me te zoenen. En ik zou zeker met hem gezoend hebben, als het geen vriend was. Ik vind dat dat soort dingen niet samen (kunnen) gaan... Of hoe zie jij dat?

WM: wat vervelend, dat met je moeder! Was ze vroeger ook al zo of vindt je dat ze in de loop vd tijd veranderd is?

Mozza; gloof dat iedereen al zn beste hart onder de riem heeft gegeven; knuf voor jou!

Vleer; ook al in de mannenpauze.... *zucht* Ben ik dan de enige die er nog wel zin in heeft?

Nee, meid; als jij je er goed bij voelt; doe het gewoon !

Op stap gister was leuk; jammer van een gekwetste vriendin die een groot blauwtje liep bij een jeugdliefde......

Hoe zeg je 'blauwtje' zonder het af te korten? 'Blauw' ?

Hebben jullie ook zon last van koude vingers achter de pc?
ingelke_kepringelke wijzigde dit bericht op 03-01-2009 11:27
Reden: forgotten something
% gewijzigd
Beste meneer DMJN,

Als je je zo ontzettend ergert hier is het misschien beter om hier niet meer te komen en inderdaad, zoals Ingel zegt, terug te gaan naar de vijver.
Hee Ingel!

Ook al wakker? Ik had nog wel even kunnen slapen,maar ga zo winkelen met een vriendin. Eerst even wakker worden en bijkomen onder het genot van een kopje koffie.

Fijn dat je het naar je zin hebt gehad met stappen! Jammer van je vriendin die een blwtje (goede afkorting? ) heeft gelopen..

En ja ik heb ook koude vingers als ik aan het typen ben.

Ga je vanavond weer op stap? Ikke wel!
quote:Indi schreef op 03 januari 2009 @ 11:33:

Ga je vanavond weer op stap? Ikke wel!

Nee, date vnvd (!).

Twordt 'Australia' of 'Oorlogswinter' in de bios.

Iemand iets aan te raden?
Ik zou voor Oorlogswinter gaan!

Ik geloof dat Australia erg lang duurt..en niet zo'n mannenfilm is

Heel veel plezier met je date! Ik ga maar eens onder de douche!
Dankje DMJN, voor je ongezouten mening. Maar ja, vrouwen lullen en denken en zeuren nou eenmaal graag overal over. Daarom schrijven we hier. En als je het niet trekt... niemand verplicht je om mee te lezen.Een frisse schop onder onze kont kunnen we desondanks allemaal af en toe wel gebruiken.

Dankje Ingel.

Heb ook koude handjes ja! (al staat de verwarming echt te loeien).

Had PD vanmorgen gefeliciteerd verjaardag smsje gestuurd met daarin dat ik m ondanks alles veel geluk en liefde wenste. Belde 'ie op dat ie dat een vreselijk ontactische opmerking vond, en daar boos over was. Shit. Had er wat beter over na moeten denken voordat ik het stuurde. klote smsjes ook altijd.

Zijn verjaardagsfeest is nu toch over een tijdje pas, en hij wil vanavond hierheen komen om te praten. Voor mezelf zou ik dat wel fijn vinden denk ik, altijd wel behoefte aan 'afstluitend gesprek', maar heb geen idee wat ik van hem kan verwachten. Ene kant was 'ie boos door het smsje en over de datum dat ik het uitmaakte, maar zei wel dat 'ie verder niet boos was, en gewoon gezellige avond wou vanavond. Weet niet zo goed wat ik ermee moet. Nou ja, we zien wel.
Mozza; vind het niet zo'n ontactisch smsje hoor. Maar dat is het nadeel met het geschreven woord; het kan verkeerd opgevat worden.

Wellicht komen beide dingen vnvd wel aan bod, maar denk en hoop toch ook dat de gezellig avond zal overheersen.

Maar is dat te doen; een 'gezellige' avond met iemand waar je toch nogal vreemde gevoelens bij hebt en die het niet eens is met jou beslissing?
Australia hoorde ik ook over dat het beetje zeikerige film was en te lang. Maar eh... date?! Leuk!!! Waar heb je die geregeld?

Enne mijn mannenpauze, ach, ik roep dat wel, maar ik ga niet heel bewust aan de onthouding hoor! Moet alleen toch even hier doorheen. PD zit nog teveel in mijn systeem, ondanks dat ik er zelf mee wou kappen.

Shopze Indi!
Tja Ingel, ik denk zelf niet dat het een 'gezellige' avond wordt. Hij zei het zelf wel zo, of 'leuke avond' of zoiets. Maar voor mijn gevoel wordt het helemaal niet leuk of gezellig, eerder een moeilijk maar belangrijk gesprek.
Goeiemiddag (alweer)!

Was er al koffie?

DMJN: ik moet me inhouden om niet uitgebreid op je aosciale post in te gaan, maar beter lezen en inleven is toch niet aan je besteed. Vraag me af waarom jij nog single bent? Je zult wel genoeg neukertjes hebben, daar twijfel ik niet aan. Anyway, zout nu maar gewoon op, gooi onderweg die lady lion nog ff in je bakfiets en laat ons hier nu gewoon onszelf zijn
G'morgen!

Lastig Mozz, ik vind hetook niet zo'n ontactisch smsje (zou misschien hetzelfde hebben gestuurd), maar waarschijnlijk komt alles wat je nu zegt toch negatief over... geen verjaardagsfeestje dus vanavond, maar een afspraak met jou? Lijkt me dat dat inderdaad eerder uitloopt op een moeilijk gesprek. Sterkte!

Ingel, ik kan je geen van beide films aanraden, want heb ze allebei nog niet gezien. Veel plezier in elk geval alvast!

Indi, wat ga je vanavond doen? Stappen?

Ik heb weer heeeel lang geslapen, en ben er nu uit en ga zo maar eens op pad, gedachten verzetten en nog een topje wat ik voor O&N had gekocht terugbrengen, had uiteindelijk een nóg leukere gevonden, dus breng deze maar retour. Scheelt weer centjes!

Tot later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven